waarom?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
amsterdam zit er vol mee, zijn tof inderdaad maar durf ze nooit in openbaar te eten.
chocolate fudge browniequote:Op donderdag 18 februari 2016 15:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
cookie dough en die caramel zijn de enige lekkere.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn kookkunst?zou eten xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dik? dikker dan Hermann?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fokingfoker is volgens mij best dik
1.85/1.90 - 65/70kgquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fokingfoker is volgens mij best dik
😯quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
In lounges maken ze milkshakes van oreo, maltesers, M&Ms, enzzz
Wow. Jij bent wel echt dun.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
1.85/1.90 - 65/70kg
Ben zo`n persoon die fucking veel eet.. maar steeds niet aankomt![]()
Haat maar
die dingen worden standaard verkocht in zaken zonder zitplaatsen want geen vergunning nodig dus moet je op straat eten en die dingen kun je niet eten zonder helemaal onder de chocola te komen zitten.quote:
ik dacht even dat je hier een suits spoiler plaatstequote:Op donderdag 18 februari 2016 15:36 schreef Ashqelon het volgende:
BREAKING.
Mike Ross wannebe zojuist opgepakt.
Hyperintelligente zwarte Amerikaan zonder diploma die zich voordeed als dokter is door een FBI agent opgepakt.
hmm okequote:Op donderdag 18 februari 2016 15:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
die dingen worden standaard verkocht in zaken zonder zitplaatsen want geen vergunning nodig dus moet je op straat eten en die dingen kun je niet eten zonder helemaal onder de chocola te komen zitten.
bedoelde sperma niet ben en jerries.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
In lounges maken ze milkshakes van oreo, maltesers, M&Ms, enzzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |