Als je overstapt van prive naar lease valt het wel mee, als je niet veel rijdt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
scheelt lease veel tov normaal onder aan de streep als je niet veel rijd?
- WCHquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoeveel mensen in de sc hier zijn 30plus?
Ik. Mr word 28 geschatquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoeveel mensen in de sc hier zijn 30plus?
Moet ik dit als een compliment opvatten?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
- WCH
- Niels
- Remqo
- Madeliefff
- Chloroform
- Che_
- Stimorol-
- Le_Professeur
- Gianni
- 2NutZ
- EttovanBelgie
- Frank_Drebin
- LompeHork
Da's mijn gok
Hier ook lease.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:46 schreef Matip het volgende:
[..]
heb lang zitten twijfelen om deze te gaan leasen, rijdt wel erg fijn moet ik zeggen
chloro sowieso niet, che zou me ook verbazen net als madelief btw.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
- WCH
- Niels
- Remqo
- Madeliefff
- Chloroform
- Che_
- Stimorol-
- Le_Professeur
- Gianni
- 2NutZ
- EttovanBelgie
- Frank_Drebin
- LompeHork
Da's mijn gok
even srs heb dit vaker gehoord maar eist niet of dat grap was of niet is ze echt geen achttien?quote:
Ja, je doet veel te mysterieusquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet ik dit als een compliment opvatten?
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
1985, madeliefff geborenen heeft oostblok genen
![]()
Ik zat net op 't randje 14 of 21%. Daarom dus niet voor Volvo gekozen.quote:
Che wel denk ik, anders is het wel een erg zure lul als het nog een twintiger isquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
chloro sowieso niet, che zou me ook verbazen net als madelief btw.
Wat zou je willen rijden als je honder duizend euro te besteden had?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Astra uit 99. 1.6 liter jwt. Hiervoor een 206 uit 99
Che, Professeur en Etto niequote:Op donderdag 18 februari 2016 14:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
- WCH
- Niels
- Remqo
- Madeliefff
- Chloroform
- Che_
- Stimorol-
- Le_Professeur
- Gianni
- 2NutZ
- EttovanBelgie
- Frank_Drebin
- LompeHork
Da's mijn gok
Cheryl Colequote:Op donderdag 18 februari 2016 15:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat zou je willen rijden als je honder duizend euro te besteden had?
oh net 31 dus kan wel, welke oostblokgenen madelief? ik heb in bijna alle oostbloklanden gewoont.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |