quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit soort dingen eet ik niet.
verkopen ze daar dan nog andere dingen dan emmers met wings?quote:
wait wut gratis.mcdonalds we mochten op mn oude middelbare school.niet.eens tijdens de pauze naar c1000 om.zelf eten te halen dus of niets of.bammetje eten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
A UK photo of school lunches thrown out as the kids were too full to eat it all.
ja hamburgers en salades maar de kip die in de salades zit is.letterlijk hetzelfde als die in de burgers het enige verschil is meer sla ipv.broodquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verkopen ze daar dan nog andere dingen dan emmers met wings?
en terechtquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut gratis.mcdonalds we mochten op mn oude middelbare school.niet.eens tijdens de pauze naar c1000 om.zelf eten te halen dus of niets of.bammetje eten.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verkopen ze daar dan nog andere dingen dan emmers met wings?
Wij gingen vaak gewoon naar de AH of bakkerquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut gratis.mcdonalds we mochten op mn oude middelbare school.niet.eens tijdens de pauze naar c1000 om.zelf eten te halen dus of niets of.bammetje eten.
oke.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja hamburgers en salades maar de kip die in de salades zit is.letterlijk hetzelfde als die in de burgers het enige verschil is meer sla ipv.brood
nee coleslaw.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja bedoel.die maaltijdsalades.
wij hadden niet eens een kantinequote:Op donderdag 18 februari 2016 16:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wij gingen vaak gewoon naar de AH of bakker. Kantine had eerst wel broodjes frikandel, kipcorn enzo maar op het laatst was dat alleen maar de vrijdag en waren er rest v/d week broodjes gezond
.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke.
nja, volgens mij ben ik al 3 jaar niet meer bij de kfc geweest ofzo
OMG die biscuits van Popeye's in Surinamequote:Op donderdag 18 februari 2016 16:00 schreef Crip het volgende:
jammer dat zebij de kfc in nl geen biscuits, gravy en aardappelpuree hebben
wait wut waar eet je dan fast food?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke.
nja, volgens mij ben ik al 3 jaar niet meer bij de kfc geweest ofzo
weet niet. zeg ook maar watquote:
in dubai hebben ze.kipdoner hehe.benieuwd hoe dat smaakt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:00 schreef Crip het volgende:
jammer dat zebij de kfc in nl geen biscuits, gravy en aardappelpuree hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |