SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:[img]http://i.fokzine.ner/profile/445804]Opsonisatie[/url] het volgende:[/b]
Gvd ik was aan het gapen en ging mn armen strekken alleen had mn mobiel nog aanstaan en het stond blijkbaar stil bij foto van dima en mn moeder keek mij aan en vroeg van wat is dat![]()
gvd
wait wut wat studeer je en waar?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb nu fiscaal van een lekkere hollandse milf
Fiscaal recht en economie, Amsterdamquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut wat studeer je en waar?
hva zekerquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Fiscaal recht en economie, Amsterdam
Yepquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hva zeker
ik weet wie je bedoeld
ze heeft zo modellenkopje tochquote:
Je moet ejaculeren over haar boeken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb nu fiscaal van een lekkere hollandse milf
ah ja, ben je al aan het sparen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:14 schreef Ashqelon het volgende:
@Gianni zat te denken aan een Mercedes C klasse of Audi A4 ofzo.
doe normaal lanquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet ejaculeren over haar boeken.
Heb ik al gedaan in dr koffiequote:Op donderdag 18 februari 2016 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet ejaculeren over haar boeken.
Hoeveelste jaars ben je?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Fiscaal recht en economie, Amsterdam
Tweedehands van een jaar of zes geleden kost maar zon tienduizend toch?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, ben je al aan het sparen?
en waarom heb je nog geen rijbewijs? hoe oud ben je?
1ste jaarsquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoeveelste jaars ben je?
Wellicht dat we volgend jaar soort van schoolgenoten worden.
jezus nog al zo'n jonkie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Tweedehands van een jaar of zes geleden kost maar zon tienduizend toch?
Ben eenentwintig btw.
Geen rijbewijs want geen zin.
Betaal nu 60 euro voor een tering vespaquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:17 schreef Chloroform het volgende:
En dan lekker 200 euro per maand aan verzekering betalen
Praat eens met Braddie, die weet er alles vanquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:18 schreef Crip het volgende:
Ik koop gewoon een auto waar ik niet bij ga huilen als er een krasje op zit en zuinig is en goedkoop, endan vind ik het wel goed.
hva is enige plek in Amsterdam die fre aanbiedtquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hva zeker
ik weet wie je bedoeld
die heeft al 4 auto's gehad ofzo, dus beter niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Praat eens met Braddie, die weet er alles van
puik planquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:18 schreef Crip het volgende:
Ik koop gewoon een auto waar ik niet bij ga huilen als er een krasje op zit en zuinig is en goedkoop, endan vind ik het wel goed.
gewoon overdreven lelijkquote:
dus toch een twingoquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:18 schreef Crip het volgende:
Als ik er maar veilig mee van A naar B komquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
puik plan
[..]
gewoon overdreven lelijk
kapot lelijk, duur maar toch heel tokkie en pauperquote:
Dat is wat we willenquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
kapot lelijk, duur maar toch heel tokkie en pauper
Maar als je met 30 over een rotonde gaat ga je 360 graden slippen. Zou maar oppassenquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ving Twingo's wel schattige autootjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |