mijn eerste auto was een fiat uno.quote:
Ik ookquote:
ik had een ibiza, das bijna hetzelfdequote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar als je met 30 over een rotonde gaat ga je 360 graden slippen. Zou maar oppassen
Ik vind die nieuwe leon leukquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had een ibiza, das bijna hetzelfde
quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jaaakan je straks gewoon naar roffa rijden.
hoe oud ben jij of moet ik u zeggen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jezus nog al zo'n jonkie.
en ja, dat kan. afhankelijk van hoeveel km die al gereden heeft
Kanker gekregen van deze poetquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:25 schreef defokkingfoker het volgende:
Maarja ik ga zalm bakken.. daar een snap van maken en dan geilen meiden daarop zo van.. OOOHhhhh geilerd je kan koken![]()
Kook eens voor mij dan.. zeg ik zo van oke schat wanneer ik komen naar jou huis dan abla? zei zeggen dan pappa mamma thuis kan niet man.. ik zeggen kom naar mij.. ik wachten op de bank met een leuter in mijn hand.. de bel gaat en ik meteen op dr spuiten.. dus zij wil douchen ik geen handoek klaarleggen zei mij roeepen ik komen letterlijk en figuurlijk komen zo ahhhhhhhhhhhh lekkerrrrr
Maarja ik ga dus ff eten
voor meisjes ligt het ook anders.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:18 schreef Crip het volgende:
Ik koop gewoon een auto waar ik niet bij ga huilen als er een krasje op zit en zuinig is en goedkoop, endan vind ik het wel goed.
Ben 20.. en werk al als boekhouder. Doe deze opleiding meer voor het papiertjequote:Op donderdag 18 februari 2016 14:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut hoe oud ben je dan wat moet een gemiddelde 21jarige met een cla.
neequote:Op donderdag 18 februari 2016 14:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
voor meisjes ligt het ook anders.
eens met pauper gedeelte.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
kapot lelijk, duur maar toch heel tokkie en pauper
je voelt je niet al dan niet bewust mwer aangetrokken tot dezelfde jingen als ie een bmw heeft toc peugeot?quote:
die wilde ik ook wel hebben toen de ibiza weg ging. maar de focus die ik nu heb was een stuk goedkoperquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe leon leuk
zeg maar uquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoe oud ben jij of moet ik u zeggen?
Dat zie je toch, hij is van '61quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoe oud ben jij of moet ik u zeggen?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kanker gekregen van deze poet
geldt voor iraanse meisjes wellicht nog meer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Marokkaanse meiden zijn materialistisch. Kom met geld/spullen en zij komen naar jou.
M'n broer heeft sinds kort een volvo en heb hem eerst heel hard uitgelachen omdat burgerlijk maar toen ging ik rondje rijden en ja mja rijdt wel lekker hoorquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die wilde ik ook wel hebben toen de ibiza weg ging. maar de focus die ik nu heb was een stuk goedkoper
Oud nieuws, HPLulCquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
http://www.voetbalinside.(...)nederlaag-in-80-jaar
Haten op volvo'squote:Op donderdag 18 februari 2016 14:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
M'n broer heeft sinds kort een volvo en heb hem eerst heel hard uitgelachen omdat burgerlijk maar toen ging ik rondje rijden en ja mja rijdt wel lekker hoor
ach ja, de focus is ook eigenlijk maar een saaie bakquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
M'n broer heeft sinds kort een volvo en heb hem eerst heel hard uitgelachen omdat burgerlijk maar toen ging ik rondje rijden en ja mja rijdt wel lekker hoor
Haat niet, vind gewoon burgerlijkquote:
wrm zou ik geiler worden van een bmw.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
je voelt je niet al dan niet bewust mwer aangetrokken tot dezelfde jingen als ie een bmw heeft toc peugeot?
Haten op Volvoquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:33 schreef Chloroform het volgende:
quote:
Zit je snor voor je ogen ofzoquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haat niet, vind gewoon burgerlijk
probeerde dat woord juist net te vermijden want geil worden van is niet hetzelfde als je aangetrokken voelen tot.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:36 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm zou ik geiler worden van een bmw.
heb lang zitten twijfelen om deze te gaan leasen, rijdt wel erg fijn moet ik zeggenquote:
scheelt lease veel tov normaal onder aan de streep als je niet veel rijd?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:46 schreef Matip het volgende:
[..]
heb lang zitten twijfelen om deze te gaan leasen, rijdt wel erg fijn moet ik zeggen
Ben je 12?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:25 schreef defokkingfoker het volgende:
Maarja ik ga zalm bakken.. daar een snap van maken en dan geilen meiden daarop zo van.. OOOHhhhh geilerd je kan koken![]()
Kook eens voor mij dan.. zeg ik zo van oke schat wanneer ik komen naar jou huis dan abla? zei zeggen dan pappa mamma thuis kan niet man.. ik zeggen kom naar mij.. ik wachten op de bank met een leuter in mijn hand.. de bel gaat en ik meteen op dr spuiten.. dus zij wil douchen ik geen handoek klaarleggen zei mij roeepen ik komen letterlijk en figuurlijk komen zo ahhhhhhhhhhhh lekkerrrrr
Maarja ik ga dus ff eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |