SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amateur.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matige TT
[KLB SC] ALLEMAAL SCHUILKELDERS IN! CRIP HEEFT HAAR RIJBEWIJS
thenks, nee nog niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:10 schreef Dimachaerus het volgende:
gefeliciteerd crip
moeten we nu oppassen autobom aanslag op adam central station ? ??
ze heeft alleen een rijbewijs.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:10 schreef Dimachaerus het volgende:
gefeliciteerd crip
moeten we nu oppassen autobom aanslag op adam central station ? ??
teringquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
GC / FOK!STOK door Nederland #209 Op wereldreis
jank jank jank
nee, we zijn grtd nietquote:
allah ej barek feekquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:12 schreef Che_ het volgende:
He crip bsa7tik
Ik zie je wel verschijnen komende weken
jaquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap doel van dat spelletje trouwens echt niet. Er is een stok en je verplaatst het door heul NL?
Link?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:11 schreef Chai het volgende:
Haha stokautisten die elkaar voor autist uitmaken.
Hahaha, Dima moederneukende gangsterquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hey vriend
hoe gaat het met je
ja ook welquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha, Dima moederneukende gangster
Lekker hoor, met jou ook?
Die vind ik nog best dik hoor. Dikke jeans en vette patta's en gaanquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Dissident - Alpha Bomberjack
[ afbeelding ]
wel hard
je zou toch stoppen met kleding posts?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef Dimachaerus het volgende:
check deze noel !!
ik vind deze echt moeilijk mooi
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens het verhaal gehoord dat die stok een keer gegijzeld was, inclusief een brief met plaklettersquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
GC / FOK!STOK door Nederland #209 Op wereldreis
jank jank jank
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb wel eens het verhaal gehoord dat die stok een keer gegijzeld was, inclusief een brief met plakletters
oh ?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef Crip het volgende:
[..]
je zou toch stoppen met kleding posts?
Dan vind ik die vetter ja. Volgens mij wel lekker stofje of nie?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef Dimachaerus het volgende:
check deze noel !!
ik vind deze echt moeilijk mooi
[ afbeelding ]
geloof je het zelf?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef Crip het volgende:
[..]
je zou toch stoppen met kleding posts?
kweeni, als ik op plaatje klik kom ik op scandinavische webshop uitquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan vind ik die vetter ja. Volgens mij wel lekker stofje of nie?
Omgquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb wel eens het verhaal gehoord dat die stok een keer gegijzeld was, inclusief een brief met plakletters
wtf hoe kan da tquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
En WCH zei het tegen ons, want die kan meelezen in andermans inbox.
ja truequote:Op donderdag 18 februari 2016 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
En WCH zei het tegen ons, want die kan meelezen in andermans inbox.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:
domme wijvenaltijd zelfde gezeik
ik ga er zowieso een melding van maken bij de forum beheerders dat een user toegang heeft tot andermans inboxquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je even Kurovski PMen (dat kan WCH niet lezen), die heeft dat nader onderzocht.
dat ben ik niet eensquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:23 schreef McGrath het volgende:
[..]![]()
ga je weer een foto van je bovenlijf posten?
nieIs0quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je even Kurovski PMen (dat kan WCH niet lezen), die heeft dat nader onderzocht.
haal wegquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat ben ik niet eens
was het maar zo
Yeaaaaah rightquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat ben ik niet eens
was het maar zo
Je vond dat er goed uit zien?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat ben ik niet eens
was het maar zo
wat diss je mijn pmquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
HAHAHAHHquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik houd dat topic wel in de gaten en als ie hier een keer in de buurt lig is ie van mij
Na betaling van 450 eu krijgen ze hem terug
kan je daarom geen chicks regelen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe ik er nu uit zie
yesquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
kan je daarom geen chicks regelen?
ff serieus he, kan ie dat echt zien? niet dat het mij wat uitmaakt, toch niks te verbergenquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga er zowieso een melding van maken bij de forum beheerders dat een user toegang heeft tot andermans inbox
gemiddelde meisje groter en breder dan mijquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moet je dan gewoon kleren aandoen, weenie hoor.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moet je dan gewoon kleren aandoen, weenie hoor.
Dat komt door hun borsten, niks van aantrekken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gemiddelde meisje groter en breder dan mij
Op donderdag 18 februari 2016 12:26 schreef Crip het volgende:
en dan te bedenken dat nl meisjes van die plankjes zijn ..quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat komt door hun borsten, niks van aantrekken.
zoveel haar heeft hij nietquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar VK zegt dat Dima dat is, maar Dima zegt van niet, dus zou het dan WCH zijn?
Oké.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Het lekkertje van de klas kwam naar mij toe hueheuahah even zwijmelen doei xoxo
Plankjes? Nou niet qua tieten en buik hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat nl meisjes van die plankjes zijn ..
wat cutequote:Op donderdag 18 februari 2016 12:28 schreef Opsonisatie het volgende:
ik zie nooit tieten manquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Plankjes? Nou niet qua tieten en buik hoor.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zie nooit tieten man
ik heb zelfs dikkere tiet
Kappe !!!!quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zie nooit tieten man
oke bradsterquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:33 schreef Dimachaerus het volgende:
kga ban aanvragen helemaal klaar met deze forum doei
Dan heb je nooit een foto van Chai gezien.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zie nooit tieten man
ik heb die in echt gezienquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan heb je nooit een foto van Chai gezien.
Doei Dima, maar waarom? Omdat je foto hier de hele tijd gepost wordt?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Misschien kan je een ban voor alleen klb sc aanvragen. Dan hoef je niet gelijk een volledige ban om je aan de afspraak te houden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:33 schreef Dimachaerus het volgende:
wrmmmm?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat zou fijn zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:34 schreef Chai het volgende:
Misschien kan je een ban voor alleen klb sc aanvragen. Dan hoef je niet gelijk een volledige ban om je aan de afspraak te houden.
Van waar kwam deze domme trutje eigk? Andere sc ofzoquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Als hij gewoon toegeeft dat hij het is dan kan hij uit alle posts verwijderd worden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Doei Dima, maar waarom? Omdat je foto hier de hele tijd gepost wordt?
Ja, hij moet gewoon kappe !!!quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij gewoon toegeeft dat hij het is dan kan hij uit alle posts verwijderd worden.Had al veel eerder gekund, dan had het veel minder aandacht gekregen.
Banaanvraag = banquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:33 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik houd dat topic wel in de gaten en als ie hier een keer in de buurt lig is ie van mij
Na betaling van 450 eu krijgen ze hem terug
Ja weet niet of ik wch kan geloven hoor. Maar als je het publiekelijk toegeeft wordt reposten strafbaar.quote:
PRISM detective chai weer bezig hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij gewoon toegeeft dat hij het is dan kan hij uit alle posts verwijderd worden.Had al veel eerder gekund, dan had het veel minder aandacht gekregen.
Wat boeit mij dat toegeven nou, hij loopt hier telkens te janken, ik geef aan hoe dom hij het heeft aangepakt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
PRISM detective chai weer bezig hoor.
Altijd vragen om toegeven etc. zodat ze kan archiveren in haar 100% confirmed mappen.
i can'tquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
edit: Heb inmiddels begrepen dat in oplossingen denken niet normaal is. Excuses daarvoor.
Misschien wil bitter lemonmevrouw dat aankaarten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:40 schreef gianni61 het volgende:
11 pitten in 1 mandarijntje
bij wie kan ik een klacht indienen?
IK EIS KAMERVRAGEN
veel plezierquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:41 schreef Crip het volgende:
ik ga even kijken naar screenshot van Chai's ass die ik gisteren heb gemaakt.
hmm, ff mailenquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien wil bitter lemonmevrouw dat aankaarten.
inlezenquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:41 schreef MAHL het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21stok
http://fokstok.maringo.nl/
Even inlezen hoor
kan je die even dm'en?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:41 schreef Crip het volgende:
ik ga even kijken naar screenshot van Chai's ass die ik gisteren heb gemaakt.
Jeetje crip, ik wilde je nog mee uit eten nemen.quote:
Halfnaakte foto's op fok hebben staanquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
crip niet op whatsapp hebben
Nee hij zag er mooi uit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoop niet dat hij camera ineens vierkant lijkt
Dat ben jij wel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat ben ik niet eens
was het maar zo
Trollen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:38 schreef HPLC het volgende:
Maar dima, wat was nou überhaupt de bedoeling van het plaatsen van die foto?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:40 schreef McGrath het volgende:
Ik heb ook nog altijd geen DM van Chai's ass
Nu wil ik ook een x stream van jou zien, dat begrijp je wel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee hij zag er mooi uit.![]()
Moet nog steeds lachenom die westside
ik pas niet op een streamquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu wil ik ook een x stream van jou zien, dat begrijp je wel.
Op chaturbate?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu wil ik ook een x stream van jou zien, dat begrijp je wel.
Baklava is ook gewoon lekker.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:50 schreef MAHL het volgende:
Turkse collega had trouwens baklava gemaakt om verjaardag te vieren en ik vond het stiekem nog lekker ook.
Wat bedoel je nou weer met zo'n post? Dat dat niet bij je xenofobe imago past?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:50 schreef MAHL het volgende:
Turkse collega had trouwens baklava gemaakt om verjaardag te vieren en ik vond het stiekem nog lekker ook.
Veel te zoet, en die textuur is ook niet lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:50 schreef MAHL het volgende:
Ja dat moet hij even aanzettenquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou weer met zo'n post? Dat dat niet bij je xenofobe imago past?
Ik ben zoet met een lekkere textuur.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veel te zoet, en die textuur is ook niet lekker.
Fien die de FOK!stok verplaatst rijdt door heel Nederland, net als Braddie, dus veilig ben je toch al niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, waar woon je? Dan weet ik welke wegen ik moet ontwijken.
Ja. Misschien ben ik toch niet zo'n grote racistische xenofoob als jullie willen doen geloven.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou weer met zo'n post? Dat dat niet bij je xenofobe imago past?
Jouw textuurquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben zoet met een lekkere textuur.
Las dat iemand 5 uur had gereden om die stok op te halen en ergens neer te leggen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Fien die de FOK!stok verplaatst rijdt door heel Nederland, net als Braddie, dus veilig ben je toch al niet.
Jij doet jezelf geloven dat wij denken dat je xenofobie zelfs je zintuigen aantast waardoor je bepaald voedsel niet kan waarderen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja. Misschien ben ik toch niet zo'n grote racistische xenofoob als jullie willen doen geloven.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben zoet met een lekkere textuur.
Kom stuiteren dan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:53 schreef Crip het volgende:
[..]
alsje van stuiterballen houd tenminste
Allebei graagquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:53 schreef Crip het volgende:
[..]
alsje van stuiterballen houd tenminste
Of ik ben gewoon helemaal geen xenofoob en dat imago is mij door jullie aangedaan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij doet jezelf geloven dat wij denken dat je xenofobie zelfs je zintuigen aantast waardoor je bepaald voedsel niet kan waarderen?
Leuke picca in je foboquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
valt wel mee, ik heb dima's lichaam niet.
Wat projecteer je de hele tijd allemaal dingen op ons?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon helemaal geen xenofoob en dat imago is mij door jullie aangedaan?
hoe zie je daar mijn kledingstijl?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Leuke picca in je foboKledingstijl ook
Ik kan dit beamen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat projecteer je de hele tijd allemaal dingen op ons?
Ik zie je petje en je jasje. De rest zal vast even leuk zijnquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoe zie je daar mijn kledingstijl?
quote:
Okéquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zie je petje en je jasje. De rest zal vast even leuk zijn
Heb je die posts van Etto over mij gelezen? Die vergelijkt mij met Hitler ffs.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
JD wordt xenofoob genoemd, MAHL profileert zichzelf altijd nadrukkelijk op die manier, maar zie hem zelden door iemand in die hoek gedrukt worden. Iig niet zonder dat daar profilering van zijn kant aan vooraf ging.
Ik kan al die users inmiddels niet meer uit elkaar houden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
JD wordt xenofoob genoemd, MAHL profileert zichzelf altijd nadrukkelijk op die manier, maar zie hem zelden door iemand in die hoek gedrukt worden. Iig niet zonder dat daar profilering van zijn kant aan vooraf ging.
Sorry hoor stoeipoes dat ik even kwam kijken of je wel zo'n lekker hapje was als Crip omschreefquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:01 schreef McGrath het volgende:
Wow, ineens allemaal battieboys op mijn fobo.
Etto is representatief in jouw ogen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb je die posts van Etto over mij gelezen? Die vergelijkt mij met Hitler ffs.
Ik doelde vooral op HPLC, maar ik snap dat je je aangesproken voelt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sorry hoor stoeipoes dat ik even kwam kijken of je wel zo'n lekker hapje was als Crip omschreef.
is mcgrath knol?quote:
Eerst vond ik Etto een kneus, maar hij is grappig man. Lag laatst dubbel om die flamingobeeldjespost in z'n tuin waar die tegenaan trapte toen die ging roken oid. "oh, er zijn dus niet één maar twee beeldjes". Sloeg nergens opquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Etto is representatief in jouw ogen?![]()
![]()
Etto is zelf nogal autoritair aangelegd trouwens.Dus sla posts van hem vaak over.
Ik heb een tribute gedaanquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:01 schreef McGrath het volgende:
Wow, ineens allemaal battieboys op mijn fobo.
hihiquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op HPLC, maar ik snap dat je je aangesproken voelt.
Ja maar met dp en MAHL gaat hij in politieke discussie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eerst vond ik Etto een kneus, maar hij is grappig man. Lag laatst dubbel om die flamingobeeldjespost in z'n tuin waar die tegenaan trapte toen die ging roken oid. "oh, er zijn dus niet één maar twee beeldjes". Sloeg nergens op.
Allemaal één pot nat mietjesquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan al die users inmiddels niet meer uit elkaar houden.
Dat zie je toch linksonderquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Van welke site haal je die plaatjes
Ik vraag dit voor 2Nutz
lemonparty.orgquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Van welke site haal je die plaatjes
Ik vraag dit voor 2Nutz
Ik ben echt nog nooit naar een site gegaan omdat die op een "grappig" plaatje stondquote:
Verder wel goed gegaan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:12 schreef Stimorol- het volgende:
Nou Chai de koekjes waren geslaagd.
En ik werd zenuwachtig.
Ja huuhuuquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
lemonparty.org
[..]
Ik ben echt nog nooit naar een site gegaan omdat die op een "grappig" plaatje stond.
Had je gister toch ook al? Straks word je ineens benaderd omdat je telkens geblokkeerde sites wil bezoeken.quote:
Nee maar dacht daar ineens aanquote:
xoquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zou eens met je knuffelen hoor.
Jazeker, ik lieg nooit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sorry hoor stoeipoes dat ik even kwam kijken of je wel zo'n lekker hapje was als Crip omschreef.
of als je zit en je laat een scheetje die travelt door je schaamlippen om eruit te komen omdat ie anders nergens uit kan.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:16 schreef Crip het volgende:
[..]
of als je zit en je laat een scheetje die travelt door je schaamlippen om eruit te komen omdat ie anders nergens uit kan.
he chai en stim
[..]
of als je zit en je laat een scheetje die travelt door je schaamlippen om eruit te komen omdat ie anders nergens uit kan.
he chai en stim
[..]
he chai en stim
raak je daar niet een beetje opgewonden van?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:18 schreef Crip het volgende:
[..]
altijd zo'n gek gevoel alsof je kut vibreert
ik ben omniseksueelquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:19 schreef Crip het volgende:
[..]
oohh ben je niet gay
ff srs dit is niet om te dissen, dacht dat je gay was.
Welke koekjesquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:12 schreef Stimorol- het volgende:
Nou Chai de koekjes waren geslaagd.
En ik werd zenuwachtig.
Wow afgeknaptquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:16 schreef Crip het volgende:
[..]
he chai en stim
jajaquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:18 schreef Crip het volgende:
[..]
altijd zo'n gek gevoel alsof je kut vibreert
is wel lkkr warmquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
raak je daar niet een beetje opgewonden van?
Dat weet ik niet. Ik begrijp dima niet zo goed.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:48 schreef Chai het volgende:
Dus al die kledingstukken die hij hier post mogen we ook niet reposten?
die moet je even opwarmen dan rocken ze nog harderquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stroopwafels
Crip die heb k vaakkkk
Was toch eind 2014 ofzo? Hele golf van liquidatiesquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Krijg ineens een nu.nl melding van "een overzicht van alle schietpartijen in en rond Amsterdam".
Schrok toch even, dacht dat de city under attack was. Zijn er sinds januari 2014 32
.
Ik eet niet... het is voor de 'mannen'quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
die moet je even opwarmen dan rocken ze nog harder
zo is t levenquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit was gwn teveel. MI naar naar scheet stinkende kut.
Sorry, dit wordt niks
Ben jij daar verantwoordelijk voorquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Krijg ineens een nu.nl melding van "een overzicht van alle schietpartijen in en rond Amsterdam".
Schrok toch even, dacht dat de city under attack was. Zijn er sinds januari 2014 32
.
jij bent gelukkig niet met een AK in je back gepopt <33quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
ja jaquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik eet niet... het is voor de 'mannen'
in principe welquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent overal en altijd seksueel?
krakakaaaaquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent gelukkig niet met een AK in je back gepopt <33
hehe wat een bazin is het ook he.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
PRISM detective chai weer bezig hoor.
Altijd vragen om toegeven etc. zodat ze kan archiveren in haar 100% confirmed mappen.
2016: 17 febquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was toch eind 2014 ofzo? Hele golf van liquidaties
neequote:Op donderdag 18 februari 2016 13:28 schreef Ashqelon het volgende:
Hij heeft toch vaker fotos van zichzelf gepost dus snap de commotie niet.
Pezu hier btw?
Wel mooi verdeeld zoquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2016: 17 feb
2015: 28 nov, 10 nov, 5 nov, 15 okt, 9 jun, 4 jun, 13 mei, 1 mei, 28 apr, 2 mrt, 17 feb, 8 feb, 3 feb, 14 jan
2014: 31 dec, 9 dec, 8 dec, 1 dec, 5 nov, 1 nov, 10 okt, 3 sep, 18 aug, 13 jul, 22 mei, 24 mrt, 20 feb, 31 jan, 4 jan
ik zag een trailer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe alles goed G?
Heb je seizoenspremiere van Saul gezien?
Valt toch best vies tegen hoor, ze houden niet veel rekening met de omgeving zoals de ''oude garde'' deed.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigenlijk maak ik me niet zo druk om schietpartijen daar. Meestal is het toch puur persoonlijk en betrekken ze de omgeving er niet bij als in onnodige doden
en dan nog de mensen die verdwijnen maar dan nog valt het mee in nederland en moorden in het criminele circuitquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2016: 17 feb
2015: 28 nov, 10 nov, 5 nov, 15 okt, 9 jun, 4 jun, 13 mei, 1 mei, 28 apr, 2 mrt, 17 feb, 8 feb, 3 feb, 14 jan
2014: 31 dec, 9 dec, 8 dec, 1 dec, 5 nov, 1 nov, 10 okt, 3 sep, 18 aug, 13 jul, 22 mei, 24 mrt, 20 feb, 31 jan, 4 jan
Hoe kom je hierbij?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigenlijk maak ik me niet zo druk om schietpartijen daar. Meestal is het toch puur persoonlijk en betrekken ze de omgeving er niet bij als in onnodige doden
jups, met jou?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe alles goed G?
Heb je seizoenspremiere van Saul gezien?
Dit is alleen van Amsterdam en omgeving.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan nog de mensen die verdwijnen maar dan nog valt het mee in nederland en moorden in het criminele circuit
Ik zeg toch meestal...quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij?
Er zijn al 2 onschuldige mensen gedood omdat ze verward waren met iemand anders. En als je met zware wapens schiet heb je zo stray bullets, zoals al is gebeurd met een voorbij rijdende tram.
Als een persoonlijke vete midden op straat wordt uitgeschoten in een Rambo-scene is het niet echt omgevingsvriendelijk.quote:
tis geen medellín hierquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als een persoonlijke vete midden op straat wordt uitgeschoten in een Rambo-scene is het niet echt omgevingsvriendelijk.
Ja goed. Spullen kunnen vervangen worden. Mensen niet. Daar ging het meer om. In sommige landen betrekken ze gewoon maar direct je hele familie erbijquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als een persoonlijke vete midden op straat wordt uitgeschoten in een Rambo-scene is het niet echt omgevingsvriendelijk.
marineren in soja beetje sesam uitjes en knoflook en grillenquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Iemand trouwens nog toevallig een lekker idee voor pangafilets?
Thnx xoxoquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:44 schreef Crip het volgende:
[..]
marineren in soja beetje sesam uitjes en knoflook en grillen
ja weggooienquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
grillen op hoog vuur zodat ie niet droog word, zorg ervoor dat je de knoflook en ui dan niet erop hebt zitten anders verbranden ze gwn op het einde even meebakken zodat het rauwe eraf is.quote:
met ze naar de bios gaanquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:47 schreef Crip het volgende:
[..]
grillen op hoog vuur zodat ie niet droog word, zorg ervoor dat je de knoflook en ui dan niet erop hebt zitten anders verbranden ze gwn op het einde even meebakken zodat het rauwe eraf is.
xooxoquote:
rijst bahquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:50 schreef Crip het volgende:
[..]
xooxo
Is lekker met rijste brocolli
dat had ik gisteren met kipquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:50 schreef Crip het volgende:
[..]
xooxo
Is lekker met rijst en brocolli
Overal sambal bijquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:50 schreef Crip het volgende:
[..]
xooxo
en vergeet de chilivlokken of andere peper niet als je van pittig houdt
jij wil gewoon overal gekookte aardappelen bij?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik wil alleen rijst in mijn sushi of met kaneel suiker en boter
Ga met rijst en snijbonen doenquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:50 schreef Crip het volgende:
[..]
xooxo
en vergeet de chilivlokken of andere peper niet als je van pittig houdt
gekookte aardappelenquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij wil gewoon overal gekookte aardappelen bij?
want dat is het enige alternatief?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij wil gewoon overal gekookte aardappelen bij?
niks mis meequote:
jaquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
want dat is het enige alternatief?
alles mis meequote:
de twingo van bradderquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:59 schreef Crip het volgende:
Watis een goede beginners auto?
ben zo niet bekend op dit gebied rip
quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:59 schreef Crip het volgende:
Polo toch.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:59 schreef Crip het volgende:
dank je.quote:
Ja, srs. Clio kan ook. Eigenlijk gewoon elke auto met dit formaat uit 2000-2005 onder de ¤2000 (of je budget).quote:
hoezo in de war?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag een trailer.
ik was in de war
in de trailer/reclame kwam de konami code in beeld en daarna saul die een soort van dansje deed, maar ik snap het verband niet tussen de 2quote:
ja lekker man.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, met jou?
ja gezien, vond hem goed, gebeurde een hoop ook, lekker tempo!
ik durf niet in een niet-patsbare auto te rijden is dat ergquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:05 schreef Chloroform het volgende:
Gewoon een auto van een jaar of 8/10 kopen, en zo licht mogelijk. Anders schiet je meteen omhoog met je verzekering en mrb, das sund
ik wat voor auto rijd je?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik durf niet in een niet-patsbare auto te rijden is dat erg?
wait wut konami als in de gamedeveloper van Tekken?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de trailer/reclame kwam de konami code in beeld en daarna saul die een soort van dansje deed, maar ik snap het verband niet tussen de 2
Jij moet paar tikken tegen je bakkes krijgenquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik durf niet in een niet-patsbare auto te rijden is dat erg?
uhm, ja. i guessquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut konami als in de gamedeveloper van Tekken?
ja het is een prequel maar ook gelijk en na lopend aan bbquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja lekker man.
vond die verwijzingen naar BB wel tof en heb ook het gevoel dat Saul een beetje vorm begint te krijgen. Wist btw niet dat er ook afleveringen van na BB zouden komen maar dat is blijkbaar wel het geval en dat vind ik helemaal tof.
sow koekoekquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij moet paar tikken tegen je bakkes krijgen
en dat is?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
geen rijbewijs maar heb wel een idee wat voor auto ik wil halen.
Mercedes CLAquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut is het zo erg.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij moet paar tikken tegen je bakkes krijgen
Haal jouw naam eens wegquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat zit je mijn naam nou weg te halen in McG's fobo
volvo stationquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |