SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amateur.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matige TT
[KLB SC] ALLEMAAL SCHUILKELDERS IN! CRIP HEEFT HAAR RIJBEWIJS
thenks, nee nog niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:10 schreef Dimachaerus het volgende:
gefeliciteerd crip
moeten we nu oppassen autobom aanslag op adam central station ? ??
ze heeft alleen een rijbewijs.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:10 schreef Dimachaerus het volgende:
gefeliciteerd crip
moeten we nu oppassen autobom aanslag op adam central station ? ??
teringquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
GC / FOK!STOK door Nederland #209 Op wereldreis
jank jank jank
nee, we zijn grtd nietquote:
allah ej barek feekquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:12 schreef Che_ het volgende:
He crip bsa7tik
Ik zie je wel verschijnen komende weken
jaquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap doel van dat spelletje trouwens echt niet. Er is een stok en je verplaatst het door heul NL?
Link?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:11 schreef Chai het volgende:
Haha stokautisten die elkaar voor autist uitmaken.
Hahaha, Dima moederneukende gangsterquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hey vriend
hoe gaat het met je
ja ook welquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha, Dima moederneukende gangster
Lekker hoor, met jou ook?
Die vind ik nog best dik hoor. Dikke jeans en vette patta's en gaanquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Dissident - Alpha Bomberjack
[ afbeelding ]
wel hard
je zou toch stoppen met kleding posts?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef Dimachaerus het volgende:
check deze noel !!
ik vind deze echt moeilijk mooi
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens het verhaal gehoord dat die stok een keer gegijzeld was, inclusief een brief met plaklettersquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
GC / FOK!STOK door Nederland #209 Op wereldreis
jank jank jank
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb wel eens het verhaal gehoord dat die stok een keer gegijzeld was, inclusief een brief met plakletters
oh ?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef Crip het volgende:
[..]
je zou toch stoppen met kleding posts?
Dan vind ik die vetter ja. Volgens mij wel lekker stofje of nie?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef Dimachaerus het volgende:
check deze noel !!
ik vind deze echt moeilijk mooi
[ afbeelding ]
geloof je het zelf?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef Crip het volgende:
[..]
je zou toch stoppen met kleding posts?
kweeni, als ik op plaatje klik kom ik op scandinavische webshop uitquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan vind ik die vetter ja. Volgens mij wel lekker stofje of nie?
Omgquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb wel eens het verhaal gehoord dat die stok een keer gegijzeld was, inclusief een brief met plakletters
wtf hoe kan da tquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
En WCH zei het tegen ons, want die kan meelezen in andermans inbox.
ja truequote:Op donderdag 18 februari 2016 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
En WCH zei het tegen ons, want die kan meelezen in andermans inbox.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:
domme wijvenaltijd zelfde gezeik
ik ga er zowieso een melding van maken bij de forum beheerders dat een user toegang heeft tot andermans inboxquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je even Kurovski PMen (dat kan WCH niet lezen), die heeft dat nader onderzocht.
dat ben ik niet eensquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:23 schreef McGrath het volgende:
[..]![]()
ga je weer een foto van je bovenlijf posten?
nieIs0quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je even Kurovski PMen (dat kan WCH niet lezen), die heeft dat nader onderzocht.
haal wegquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat ben ik niet eens
was het maar zo
Yeaaaaah rightquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat ben ik niet eens
was het maar zo
Je vond dat er goed uit zien?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat ben ik niet eens
was het maar zo
wat diss je mijn pmquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
HAHAHAHHquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik houd dat topic wel in de gaten en als ie hier een keer in de buurt lig is ie van mij
Na betaling van 450 eu krijgen ze hem terug
kan je daarom geen chicks regelen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe ik er nu uit zie
yesquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
kan je daarom geen chicks regelen?
ff serieus he, kan ie dat echt zien? niet dat het mij wat uitmaakt, toch niks te verbergenquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga er zowieso een melding van maken bij de forum beheerders dat een user toegang heeft tot andermans inbox
gemiddelde meisje groter en breder dan mijquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moet je dan gewoon kleren aandoen, weenie hoor.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moet je dan gewoon kleren aandoen, weenie hoor.
Dat komt door hun borsten, niks van aantrekken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gemiddelde meisje groter en breder dan mij
Op donderdag 18 februari 2016 12:26 schreef Crip het volgende:
en dan te bedenken dat nl meisjes van die plankjes zijn ..quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat komt door hun borsten, niks van aantrekken.
zoveel haar heeft hij nietquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar VK zegt dat Dima dat is, maar Dima zegt van niet, dus zou het dan WCH zijn?
Oké.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Het lekkertje van de klas kwam naar mij toe hueheuahah even zwijmelen doei xoxo
Plankjes? Nou niet qua tieten en buik hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat nl meisjes van die plankjes zijn ..
wat cutequote:Op donderdag 18 februari 2016 12:28 schreef Opsonisatie het volgende:
ik zie nooit tieten manquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Plankjes? Nou niet qua tieten en buik hoor.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zie nooit tieten man
ik heb zelfs dikkere tiet
Kappe !!!!quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zie nooit tieten man
oke bradsterquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:33 schreef Dimachaerus het volgende:
kga ban aanvragen helemaal klaar met deze forum doei
Dan heb je nooit een foto van Chai gezien.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zie nooit tieten man
ik heb die in echt gezienquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan heb je nooit een foto van Chai gezien.
Doei Dima, maar waarom? Omdat je foto hier de hele tijd gepost wordt?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Misschien kan je een ban voor alleen klb sc aanvragen. Dan hoef je niet gelijk een volledige ban om je aan de afspraak te houden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:33 schreef Dimachaerus het volgende:
wrmmmm?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat zou fijn zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:34 schreef Chai het volgende:
Misschien kan je een ban voor alleen klb sc aanvragen. Dan hoef je niet gelijk een volledige ban om je aan de afspraak te houden.
Van waar kwam deze domme trutje eigk? Andere sc ofzoquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Als hij gewoon toegeeft dat hij het is dan kan hij uit alle posts verwijderd worden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Doei Dima, maar waarom? Omdat je foto hier de hele tijd gepost wordt?
Ja, hij moet gewoon kappe !!!quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij gewoon toegeeft dat hij het is dan kan hij uit alle posts verwijderd worden.Had al veel eerder gekund, dan had het veel minder aandacht gekregen.
Banaanvraag = banquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:33 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik houd dat topic wel in de gaten en als ie hier een keer in de buurt lig is ie van mij
Na betaling van 450 eu krijgen ze hem terug
Ja weet niet of ik wch kan geloven hoor. Maar als je het publiekelijk toegeeft wordt reposten strafbaar.quote:
PRISM detective chai weer bezig hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij gewoon toegeeft dat hij het is dan kan hij uit alle posts verwijderd worden.Had al veel eerder gekund, dan had het veel minder aandacht gekregen.
Wat boeit mij dat toegeven nou, hij loopt hier telkens te janken, ik geef aan hoe dom hij het heeft aangepakt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
PRISM detective chai weer bezig hoor.
Altijd vragen om toegeven etc. zodat ze kan archiveren in haar 100% confirmed mappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |