ik zag een trailer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe alles goed G?
Heb je seizoenspremiere van Saul gezien?
Valt toch best vies tegen hoor, ze houden niet veel rekening met de omgeving zoals de ''oude garde'' deed.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigenlijk maak ik me niet zo druk om schietpartijen daar. Meestal is het toch puur persoonlijk en betrekken ze de omgeving er niet bij als in onnodige doden
en dan nog de mensen die verdwijnen maar dan nog valt het mee in nederland en moorden in het criminele circuitquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2016: 17 feb
2015: 28 nov, 10 nov, 5 nov, 15 okt, 9 jun, 4 jun, 13 mei, 1 mei, 28 apr, 2 mrt, 17 feb, 8 feb, 3 feb, 14 jan
2014: 31 dec, 9 dec, 8 dec, 1 dec, 5 nov, 1 nov, 10 okt, 3 sep, 18 aug, 13 jul, 22 mei, 24 mrt, 20 feb, 31 jan, 4 jan
Hoe kom je hierbij?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigenlijk maak ik me niet zo druk om schietpartijen daar. Meestal is het toch puur persoonlijk en betrekken ze de omgeving er niet bij als in onnodige doden
jups, met jou?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe alles goed G?
Heb je seizoenspremiere van Saul gezien?
Dit is alleen van Amsterdam en omgeving.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan nog de mensen die verdwijnen maar dan nog valt het mee in nederland en moorden in het criminele circuit
Ik zeg toch meestal...quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij?
Er zijn al 2 onschuldige mensen gedood omdat ze verward waren met iemand anders. En als je met zware wapens schiet heb je zo stray bullets, zoals al is gebeurd met een voorbij rijdende tram.
Als een persoonlijke vete midden op straat wordt uitgeschoten in een Rambo-scene is het niet echt omgevingsvriendelijk.quote:
tis geen medellín hierquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als een persoonlijke vete midden op straat wordt uitgeschoten in een Rambo-scene is het niet echt omgevingsvriendelijk.
Ja goed. Spullen kunnen vervangen worden. Mensen niet. Daar ging het meer om. In sommige landen betrekken ze gewoon maar direct je hele familie erbijquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als een persoonlijke vete midden op straat wordt uitgeschoten in een Rambo-scene is het niet echt omgevingsvriendelijk.
marineren in soja beetje sesam uitjes en knoflook en grillenquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Iemand trouwens nog toevallig een lekker idee voor pangafilets?
Thnx xoxoquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:44 schreef Crip het volgende:
[..]
marineren in soja beetje sesam uitjes en knoflook en grillen
ja weggooienquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
grillen op hoog vuur zodat ie niet droog word, zorg ervoor dat je de knoflook en ui dan niet erop hebt zitten anders verbranden ze gwn op het einde even meebakken zodat het rauwe eraf is.quote:
met ze naar de bios gaanquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |