Trollen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:38 schreef HPLC het volgende:
Maar dima, wat was nou überhaupt de bedoeling van het plaatsen van die foto?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:40 schreef McGrath het volgende:
Ik heb ook nog altijd geen DM van Chai's ass
Nu wil ik ook een x stream van jou zien, dat begrijp je wel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee hij zag er mooi uit.![]()
Moet nog steeds lachenom die westside
ik pas niet op een streamquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu wil ik ook een x stream van jou zien, dat begrijp je wel.
Op chaturbate?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu wil ik ook een x stream van jou zien, dat begrijp je wel.
Baklava is ook gewoon lekker.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:50 schreef MAHL het volgende:
Turkse collega had trouwens baklava gemaakt om verjaardag te vieren en ik vond het stiekem nog lekker ook.
Wat bedoel je nou weer met zo'n post? Dat dat niet bij je xenofobe imago past?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:50 schreef MAHL het volgende:
Turkse collega had trouwens baklava gemaakt om verjaardag te vieren en ik vond het stiekem nog lekker ook.
Veel te zoet, en die textuur is ook niet lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:50 schreef MAHL het volgende:
Ja dat moet hij even aanzettenquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou weer met zo'n post? Dat dat niet bij je xenofobe imago past?
Ik ben zoet met een lekkere textuur.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veel te zoet, en die textuur is ook niet lekker.
Fien die de FOK!stok verplaatst rijdt door heel Nederland, net als Braddie, dus veilig ben je toch al niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, waar woon je? Dan weet ik welke wegen ik moet ontwijken.
Ja. Misschien ben ik toch niet zo'n grote racistische xenofoob als jullie willen doen geloven.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou weer met zo'n post? Dat dat niet bij je xenofobe imago past?
Jouw textuurquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben zoet met een lekkere textuur.
Las dat iemand 5 uur had gereden om die stok op te halen en ergens neer te leggen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Fien die de FOK!stok verplaatst rijdt door heel Nederland, net als Braddie, dus veilig ben je toch al niet.
Jij doet jezelf geloven dat wij denken dat je xenofobie zelfs je zintuigen aantast waardoor je bepaald voedsel niet kan waarderen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja. Misschien ben ik toch niet zo'n grote racistische xenofoob als jullie willen doen geloven.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben zoet met een lekkere textuur.
Kom stuiteren dan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:53 schreef Crip het volgende:
[..]
alsje van stuiterballen houd tenminste
Allebei graagquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:53 schreef Crip het volgende:
[..]
alsje van stuiterballen houd tenminste
Of ik ben gewoon helemaal geen xenofoob en dat imago is mij door jullie aangedaan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij doet jezelf geloven dat wij denken dat je xenofobie zelfs je zintuigen aantast waardoor je bepaald voedsel niet kan waarderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |