Ja, hij moet gewoon kappe !!!quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij gewoon toegeeft dat hij het is dan kan hij uit alle posts verwijderd worden.Had al veel eerder gekund, dan had het veel minder aandacht gekregen.
Banaanvraag = banquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:33 schreef Dimachaerus het volgende:
kga ban aanvragen helemaal klaar met deze forum doei
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik houd dat topic wel in de gaten en als ie hier een keer in de buurt lig is ie van mij
Na betaling van 450 eu krijgen ze hem terug
Ja weet niet of ik wch kan geloven hoor. Maar als je het publiekelijk toegeeft wordt reposten strafbaar.quote:
PRISM detective chai weer bezig hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij gewoon toegeeft dat hij het is dan kan hij uit alle posts verwijderd worden.Had al veel eerder gekund, dan had het veel minder aandacht gekregen.
Wat boeit mij dat toegeven nou, hij loopt hier telkens te janken, ik geef aan hoe dom hij het heeft aangepakt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
PRISM detective chai weer bezig hoor.
Altijd vragen om toegeven etc. zodat ze kan archiveren in haar 100% confirmed mappen.
i can'tquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
edit: Heb inmiddels begrepen dat in oplossingen denken niet normaal is. Excuses daarvoor.
Misschien wil bitter lemonmevrouw dat aankaarten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:40 schreef gianni61 het volgende:
11 pitten in 1 mandarijntje
bij wie kan ik een klacht indienen?
IK EIS KAMERVRAGEN
veel plezierquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:41 schreef Crip het volgende:
ik ga even kijken naar screenshot van Chai's ass die ik gisteren heb gemaakt.
hmm, ff mailenquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien wil bitter lemonmevrouw dat aankaarten.
inlezenquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:41 schreef MAHL het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21stok
http://fokstok.maringo.nl/
Even inlezen hoor
kan je die even dm'en?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:41 schreef Crip het volgende:
ik ga even kijken naar screenshot van Chai's ass die ik gisteren heb gemaakt.
Jeetje crip, ik wilde je nog mee uit eten nemen.quote:
Halfnaakte foto's op fok hebben staanquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
crip niet op whatsapp hebben
Nee hij zag er mooi uit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoop niet dat hij camera ineens vierkant lijkt
Dat ben jij wel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat ben ik niet eens
was het maar zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |