dank je.quote:
Ja, srs. Clio kan ook. Eigenlijk gewoon elke auto met dit formaat uit 2000-2005 onder de ¤2000 (of je budget).quote:
hoezo in de war?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag een trailer.
ik was in de war
in de trailer/reclame kwam de konami code in beeld en daarna saul die een soort van dansje deed, maar ik snap het verband niet tussen de 2quote:
ja lekker man.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, met jou?
ja gezien, vond hem goed, gebeurde een hoop ook, lekker tempo!
ik durf niet in een niet-patsbare auto te rijden is dat ergquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:05 schreef Chloroform het volgende:
Gewoon een auto van een jaar of 8/10 kopen, en zo licht mogelijk. Anders schiet je meteen omhoog met je verzekering en mrb, das sund
ik wat voor auto rijd je?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik durf niet in een niet-patsbare auto te rijden is dat erg?
wait wut konami als in de gamedeveloper van Tekken?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de trailer/reclame kwam de konami code in beeld en daarna saul die een soort van dansje deed, maar ik snap het verband niet tussen de 2
Jij moet paar tikken tegen je bakkes krijgenquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik durf niet in een niet-patsbare auto te rijden is dat erg?
uhm, ja. i guessquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut konami als in de gamedeveloper van Tekken?
ja het is een prequel maar ook gelijk en na lopend aan bbquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja lekker man.
vond die verwijzingen naar BB wel tof en heb ook het gevoel dat Saul een beetje vorm begint te krijgen. Wist btw niet dat er ook afleveringen van na BB zouden komen maar dat is blijkbaar wel het geval en dat vind ik helemaal tof.
sow koekoekquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij moet paar tikken tegen je bakkes krijgen
en dat is?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
geen rijbewijs maar heb wel een idee wat voor auto ik wil halen.
Mercedes CLAquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut is het zo erg.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij moet paar tikken tegen je bakkes krijgen
Haal jouw naam eens wegquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat zit je mijn naam nou weg te halen in McG's fobo
volvo stationquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |