Leuke picca in je foboquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
valt wel mee, ik heb dima's lichaam niet.
Wat projecteer je de hele tijd allemaal dingen op ons?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon helemaal geen xenofoob en dat imago is mij door jullie aangedaan?
hoe zie je daar mijn kledingstijl?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Leuke picca in je foboKledingstijl ook
Ik kan dit beamen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat projecteer je de hele tijd allemaal dingen op ons?
Ik zie je petje en je jasje. De rest zal vast even leuk zijnquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoe zie je daar mijn kledingstijl?
quote:
Okéquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zie je petje en je jasje. De rest zal vast even leuk zijn
Heb je die posts van Etto over mij gelezen? Die vergelijkt mij met Hitler ffs.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
JD wordt xenofoob genoemd, MAHL profileert zichzelf altijd nadrukkelijk op die manier, maar zie hem zelden door iemand in die hoek gedrukt worden. Iig niet zonder dat daar profilering van zijn kant aan vooraf ging.
Ik kan al die users inmiddels niet meer uit elkaar houden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
JD wordt xenofoob genoemd, MAHL profileert zichzelf altijd nadrukkelijk op die manier, maar zie hem zelden door iemand in die hoek gedrukt worden. Iig niet zonder dat daar profilering van zijn kant aan vooraf ging.
Sorry hoor stoeipoes dat ik even kwam kijken of je wel zo'n lekker hapje was als Crip omschreefquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:01 schreef McGrath het volgende:
Wow, ineens allemaal battieboys op mijn fobo.
Etto is representatief in jouw ogen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb je die posts van Etto over mij gelezen? Die vergelijkt mij met Hitler ffs.
Ik doelde vooral op HPLC, maar ik snap dat je je aangesproken voelt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sorry hoor stoeipoes dat ik even kwam kijken of je wel zo'n lekker hapje was als Crip omschreef.
is mcgrath knol?quote:
Eerst vond ik Etto een kneus, maar hij is grappig man. Lag laatst dubbel om die flamingobeeldjespost in z'n tuin waar die tegenaan trapte toen die ging roken oid. "oh, er zijn dus niet één maar twee beeldjes". Sloeg nergens opquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Etto is representatief in jouw ogen?![]()
![]()
Etto is zelf nogal autoritair aangelegd trouwens.Dus sla posts van hem vaak over.
Ik heb een tribute gedaanquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:01 schreef McGrath het volgende:
Wow, ineens allemaal battieboys op mijn fobo.
hihiquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op HPLC, maar ik snap dat je je aangesproken voelt.
Ja maar met dp en MAHL gaat hij in politieke discussie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eerst vond ik Etto een kneus, maar hij is grappig man. Lag laatst dubbel om die flamingobeeldjespost in z'n tuin waar die tegenaan trapte toen die ging roken oid. "oh, er zijn dus niet één maar twee beeldjes". Sloeg nergens op.
Allemaal één pot nat mietjesquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan al die users inmiddels niet meer uit elkaar houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |