SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ik kan ze wel. Maar ze zijn echt heel kut.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Burpees suckIk kan dat niet. Ik val flauw..
Ik denk dat ik rond de 100 zit over afgelopen 3 WODS, maar ik heb eens een WOD gehad daar zaten er al iets van 300225 inquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:14 schreef Lonaa het volgende:
Maar vandaag geen burpeesDaar deed ik er de afgelopen 7 dagen al 250 van, dus dat is goed.
Ja huul'n.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik rond de 100 zit over afgelopen 3 WODS, maar ik heb eens een WOD gehad daar zaten er al iets van 300 in
30min EMOM, 15cal row / 15 burpees.
En toen was ik pas begonnen, god wat was ik dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heftige print, zelfbewust en zulks, maar ik had m wel aan.En ik rockte hem.
Kreeg er zelfs complimenten over in de kleedkamer.
Sterkheidsbaas van alles.
Het snelle opstaan maakt dat ik letterlijk omval..quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan ze wel. Maar ze zijn echt heel kut.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:25 schreef Lonaa het volgende:
Nog een proud-moment. Nieuwe sportbroek aan. De linker.Heftige prints, helemaal crossfitmodieus ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heftige print, zelfbewust en zulks, maar ik had m wel aan.En ik rockte hem.
Kreeg er zelfs complimenten over in de kleedkamer."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heftige prints, helemaal crossfitmodieus ook.
Wat is je smaak dan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:32 schreef Rauw. het volgende:
Ik wil graag meer coole shirts met print hebben, alleen ik weet geen winkel waar ze iets naar mijn smaak verkopen.
Wat voor antwoord verwacht je nu?quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zou je zoveel burpees doen
Omdat het kan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:25 schreef Lonaa het volgende:
Nog een proud-moment. Nieuwe sportbroek aan. De linker.Leuk, waar heb je die vandaan? en schijnt hij niet door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heftige print, zelfbewust en zulks, maar ik had m wel aan.En ik rockte hem.
Kreeg er zelfs complimenten over in de kleedkamer.
aangezien ik hier toch meelees ga ik ook maar (weer) meeposten
o: 2x pannekoek van speltmeel met beetje honing
t: 2 lu crackers
l: rijst/groente/kip uit blik in tomatensaus
t: eiwit chococlade pudding
t: appel
d: spaghetti bolognese
s: eigenlijk rug, maar kan nog switchen naar borst en triceps als verkoudheid doorzet
t: yoghurt met beetje honing
Geen nuttig met zo'n reactie?quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat voor antwoord verwacht je nu?
Hij kwam van de Lidl.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Leuk, waar heb je die vandaan? en schijnt hij niet door?
Ik doe ook veel meer. De afgelopen work-outs bezaten gewoon vrij veel burpees. Shit happens.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen nuttig met zo'n reactie?
T is meer, er kan zoveel meer. Waarom zoveel burpees en niet wat meer spreiding?
Ben ik zelf ook nog aan het uitzoeken, gezien ik nieuw ben in de normale maten scenequote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
Burpees zijn maar een klein deel van de workout, en lang niet elke workout.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen nuttig met zo'n reactie?
T is meer, er kan zoveel meer. Waarom zoveel burpees en niet wat meer spreiding?
thnx en oke de folder van daar eens in de gaten houden dusquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij kwam van de Lidl.En geen idee, boeit me ook geen flikker eigenlijk.
En welkom terug.
Super simpel, dood neervallen, opstaan en springen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
thnx en oke de folder van daar eens in de gaten houden dus
En burpees, nooit gedaan, maar ik ben zo motorisch gestoord dat ik na 3 keer de volgorde kwijt ben en geen idee meer heb waar ik mee bezig ben
ja ik gok dat ik bij het dood neervallen mijn armen vergeet te strekken en een faceplant maakquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Super simpel, dood neervallen, opstaan en springen.
Appeltaart niet, appeltaart is de duivel met iets van 500 ofzo.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:41 schreef Rauw. het volgende:
Hoe de fuck is het trouwens dat bijna alle taartpunten omstreeks 300kcal zijn.
Ik maak faceplants altijd met boxjumps. Na een stuk of 10 spring ik niet hoog genoeg meer en dan blijf ik haken en val ik op mn bakkes.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja ik gok dat ik bij het dood neervallen mijn armen vergeet te strekken en een faceplant maak
Arme scheenbenen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik maak faceplants altijd met boxjumps. Na een stuk of 10 spring ik niet hoog genoeg meer en dan blijf ik haken en val ik op mn bakkes.
Heb ooit ergens gelezen dat het kcal-technisch de heftigste was ja. Omdat thunder veel boter en suiker.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Arme scheenbenen.
Appeltaart echt zo slecht ja?
Had verwacht dat mijn stroopwafelpunt slechter was.
qft.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:48 schreef Artoo het volgende:
Versgebakken appeltaart vind ik wel het allermeest awesome denk ik
Die met havermout is ook rond de 350kcal en die smaakt hetzelfde vind ikquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Appeltaart niet, appeltaart is de duivel met iets van 500 ofzo.
auwquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik maak faceplants altijd met boxjumps. Na een stuk of 10 spring ik niet hoog genoeg meer en dan blijf ik haken en val ik op mn bakkes.
Avondje te veel bier op? ;-)quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
Wtf![]()
Ik krijg een smsje
"is this <mijn volledige naam, als in de lange versie van m'n voornaam>? x"
Dus ik
"who's asking?"
Krijg ik terug. I don't know if you remember, but this is Ben, we met a while ago on a night out x"
Teh fuck
Gestuurd dat ik van niets wist en niet weet hoe hij mijn nummer heeft gekregen en toen bleef het stil En wie in hemelsnaam noemt me bij die naam? Dat doet niemand?![]()
Vreemd.
Nee. Want dat doe ik nooit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:28 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Avondje te veel bier op? ;-)
Waaaaaaait for iiiiit.....quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helaas heb ik nog geen aanbod voor enkele miljoenen gehad.
Is altijd lastig te schatten hoe groot en zwaar de punt precies is inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is toch maar net hoe grote taartpunten je snijdt
Op dit moment is het gezonde cola dan toch?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:58 schreef La_Tramposa het volgende:
au buikDie yoghurt die tot gisteren goed was, was dus toch echt niet goed meer (hij was ook al een tijdje open natuurlijk).
Dan maar gauw wat ongezonde cola halen zo.
Ik vul ook meestal 300-400 kcal in als ik een gebakje of taart ergens krijg, het zal grofweg wel kloppen inderdaad.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Is altijd lastig te schatten hoe groot en zwaar de punt precies is inderdaad![]()
Laat mij er eens 50-100kcal naast zitten, no stress.
Ik zag je berichtje nu pas maar ik ga waarschijnlijk een nieuwe kopen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:15 schreef mrspoeZ het volgende:
Misschien heeft iemand hier nog iets aan een fitbit flex mét bandje en dongel, maar zónder oplader? Een oplader kost bij mini-in-the-box een tientje, bij Bolpuntcom iets duurder.
geinig ding, ben steeds in de verleiding er eentje te kopen, gewoon voor de leuk..maar weet bijna zeker dat die na een maand of zo in de kast ligt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:15 schreef mrspoeZ het volgende:
Misschien heeft iemand hier nog iets aan een fitbit flex mét bandje en dongel, maar zónder oplader? Een oplader kost bij mini-in-the-box een tientje, bij Bolpuntcom iets duurder.
Dm!quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:15 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik weet hoe je heet en nu ben ik héél benieuwd wat dan de lange versie van je naam isquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
Wtf![]()
Ik krijg een smsje
"is this <mijn volledige naam, als in de lange versie van m'n voornaam>? x"
Dus ik
"who's asking?"
Krijg ik terug. I don't know if you remember, but this is Ben, we met a while ago on a night out x"
Teh fuck
Gestuurd dat ik van niets wist en niet weet hoe hij mijn nummer heeft gekregen en toen bleef het stil En wie in hemelsnaam noemt me bij die naam? Dat doet niemand?![]()
Vreemd.
Hier ookquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:32 schreef DeLuna het volgende:
Het is hollen of stilstaan.. Op naar de < 70
nice, en foto!quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:30 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Hier ookna een 77 plateau de afgelopen week was ik vanochtend 75,9
Om te vieren heb ik zojuist veel te dure schoenen gekocht
Zie DMquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet hoe je heet en nu ben ik héél benieuwd wat dan de lange versie van je naam isWel een maffe situatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ja, dat dacht ik ookquote:
ik was van plan om een stukje langs de N14 te lopen en dan een klein beetje Haagse bos ( achter het museum)quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:25 schreef Brighteyes het volgende:
Hier is het door vergaderingen ook niet gelukt nog te lopen. Ik zit nog te bedenken of ik niet alsnog zal gaan. Maar hier in Den Haag is het dan het prettigst lopen door het Haagse Bos, maar dat wil ik dus niet in het donker. En nu al gaan lopen, dan hoef ik daarna niet meer aan het werk zeg maar.
Annoyed!
Zie DM.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik was van plan om een stukje langs de N14 te lopen en dan een klein beetje Haagse bos ( achter het museum)werkt prima vanuit het werk hier. Je werkt in de buurt?
![]()
Oooh lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:02 schreef MutedFaith het volgende:
De beef in Guinness staat in de oven voor t tweede uur. Ruikt tering lekker.
Vanavond wedstrijdje spelen. Eens kijken hoe dat gaat met een neus die constant leegloopt.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:29 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
http://www.jamieoliver.co(...)#GdshTw5EmMGhYesj.97
Ik vind dit het opmerkelijkste:quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:51 schreef Shandaly het volgende:
Extreem dik? Daar kun je zelf niks aan doen
12.000 in Nederland?! Nee tochquote:Serlie geeft aan dat er jaarlijks 12.000 van dat soort (=gastric bypass) operaties zijn.
80 kilo extreem dik?quote:De 14 extreem dikke vrouwen (80 tot 160 kilo)
Moddervet!quote:
quote:
Was het daar van? Nou ja, ik heb het stuk vluchtig doorgenomen en kon alleen maar denken dat het belabberde journalistiek was. Of het was de stagiair. Van het magazijn.quote:
ja ok, maar dan nog... Waarom zou iemand met 80 kilo een gastric bypass krijgen?quote:
Kweeniequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ja ok, maar dan nog... Waarom zou iemand met 80 kilo een gastric bypass krijgen?
Vanaf 1m50 is je BMI dan >35 en kom je in aanmerkingquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:09 schreef Sjeen het volgende:
ja ok, maar dan nog... Waarom zou iemand met 80 kilo een gastric bypass krijgen?
Ik ben één van die waarschijnlijk kortzichtige personen die vindt dat je dat zelf maar moet betalen, zo'n ingreepquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:10 schreef Artoo het volgende:
KweenieMisschien het onderzoek even opzoeken? Een GBP bij 80kg vind ik ook discutabel. Ik vind een GBP eigenlijk altijd discutabel geloof ik
Ze hebben het in de studies van De Weijer die ik zo kan vinden over 'morbidly obese subjects' dus dan is het aannemelijk dat er ook sprake is van kleine dikke test subjects, I guessquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanaf 1m50 is je BMI dan >35 en kom je in aanmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |