Oooh lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:02 schreef MutedFaith het volgende:
De beef in Guinness staat in de oven voor t tweede uur. Ruikt tering lekker.
Vanavond wedstrijdje spelen. Eens kijken hoe dat gaat met een neus die constant leegloopt.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:29 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
http://www.jamieoliver.co(...)#GdshTw5EmMGhYesj.97
Ik vind dit het opmerkelijkste:quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:51 schreef Shandaly het volgende:
Extreem dik? Daar kun je zelf niks aan doen
12.000 in Nederland?! Nee tochquote:Serlie geeft aan dat er jaarlijks 12.000 van dat soort (=gastric bypass) operaties zijn.
80 kilo extreem dik?quote:De 14 extreem dikke vrouwen (80 tot 160 kilo)
Moddervet!quote:
quote:
Was het daar van? Nou ja, ik heb het stuk vluchtig doorgenomen en kon alleen maar denken dat het belabberde journalistiek was. Of het was de stagiair. Van het magazijn.quote:
ja ok, maar dan nog... Waarom zou iemand met 80 kilo een gastric bypass krijgen?quote:
Kweeniequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ja ok, maar dan nog... Waarom zou iemand met 80 kilo een gastric bypass krijgen?
Vanaf 1m50 is je BMI dan >35 en kom je in aanmerkingquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:09 schreef Sjeen het volgende:
ja ok, maar dan nog... Waarom zou iemand met 80 kilo een gastric bypass krijgen?
Ik ben één van die waarschijnlijk kortzichtige personen die vindt dat je dat zelf maar moet betalen, zo'n ingreepquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:10 schreef Artoo het volgende:
KweenieMisschien het onderzoek even opzoeken? Een GBP bij 80kg vind ik ook discutabel. Ik vind een GBP eigenlijk altijd discutabel geloof ik
Ze hebben het in de studies van De Weijer die ik zo kan vinden over 'morbidly obese subjects' dus dan is het aannemelijk dat er ook sprake is van kleine dikke test subjects, I guessquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanaf 1m50 is je BMI dan >35 en kom je in aanmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |