thnx en oke de folder van daar eens in de gaten houden dusquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij kwam van de Lidl.En geen idee, boeit me ook geen flikker eigenlijk.
En welkom terug.
Super simpel, dood neervallen, opstaan en springen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
thnx en oke de folder van daar eens in de gaten houden dus
En burpees, nooit gedaan, maar ik ben zo motorisch gestoord dat ik na 3 keer de volgorde kwijt ben en geen idee meer heb waar ik mee bezig ben
ja ik gok dat ik bij het dood neervallen mijn armen vergeet te strekken en een faceplant maakquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Super simpel, dood neervallen, opstaan en springen.
Appeltaart niet, appeltaart is de duivel met iets van 500 ofzo.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:41 schreef Rauw. het volgende:
Hoe de fuck is het trouwens dat bijna alle taartpunten omstreeks 300kcal zijn.
Ik maak faceplants altijd met boxjumps. Na een stuk of 10 spring ik niet hoog genoeg meer en dan blijf ik haken en val ik op mn bakkes.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja ik gok dat ik bij het dood neervallen mijn armen vergeet te strekken en een faceplant maak
Arme scheenbenen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik maak faceplants altijd met boxjumps. Na een stuk of 10 spring ik niet hoog genoeg meer en dan blijf ik haken en val ik op mn bakkes.
Heb ooit ergens gelezen dat het kcal-technisch de heftigste was ja. Omdat thunder veel boter en suiker.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Arme scheenbenen.
Appeltaart echt zo slecht ja?
Had verwacht dat mijn stroopwafelpunt slechter was.
qft.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:48 schreef Artoo het volgende:
Versgebakken appeltaart vind ik wel het allermeest awesome denk ik
Die met havermout is ook rond de 350kcal en die smaakt hetzelfde vind ikquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Appeltaart niet, appeltaart is de duivel met iets van 500 ofzo.
auwquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik maak faceplants altijd met boxjumps. Na een stuk of 10 spring ik niet hoog genoeg meer en dan blijf ik haken en val ik op mn bakkes.
Avondje te veel bier op? ;-)quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
Wtf![]()
Ik krijg een smsje
"is this <mijn volledige naam, als in de lange versie van m'n voornaam>? x"
Dus ik
"who's asking?"
Krijg ik terug. I don't know if you remember, but this is Ben, we met a while ago on a night out x"
Teh fuck
Gestuurd dat ik van niets wist en niet weet hoe hij mijn nummer heeft gekregen en toen bleef het stil En wie in hemelsnaam noemt me bij die naam? Dat doet niemand?![]()
Vreemd.
Nee. Want dat doe ik nooit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:28 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Avondje te veel bier op? ;-)
Waaaaaaait for iiiiit.....quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helaas heb ik nog geen aanbod voor enkele miljoenen gehad.
Is altijd lastig te schatten hoe groot en zwaar de punt precies is inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is toch maar net hoe grote taartpunten je snijdt
Op dit moment is het gezonde cola dan toch?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:58 schreef La_Tramposa het volgende:
au buikDie yoghurt die tot gisteren goed was, was dus toch echt niet goed meer (hij was ook al een tijdje open natuurlijk).
Dan maar gauw wat ongezonde cola halen zo.
Ik vul ook meestal 300-400 kcal in als ik een gebakje of taart ergens krijg, het zal grofweg wel kloppen inderdaad.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Is altijd lastig te schatten hoe groot en zwaar de punt precies is inderdaad![]()
Laat mij er eens 50-100kcal naast zitten, no stress.
Ik zag je berichtje nu pas maar ik ga waarschijnlijk een nieuwe kopen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:15 schreef mrspoeZ het volgende:
Misschien heeft iemand hier nog iets aan een fitbit flex mét bandje en dongel, maar zónder oplader? Een oplader kost bij mini-in-the-box een tientje, bij Bolpuntcom iets duurder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |