quote:
Ach, er kijken een miljoen mensen naar dat programma toch? Dus ja, dit verkoopt automatisch wel...quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:26 schreef ToT het volgende:
Wat is DIT voor een rukversie?!?FLOP!!!!!
Ik vrees van nietquote:
Geeft niet joh, had ik maar niet moeten wedden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi
Je hebt wat hout te betalen aan Mad geloof ik
Jij gaat MadMaster het vuur aan de schenen leggen?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij gaat MadMaster het vuur aan de schenen leggen?![]()
Nou ja, vuur in brokjes dan.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Tja, Top of Flop? (Het liedje bedoel ik, niet die griet in haar oma's onderbroek).
Je bedoelt de gemoedstoestand hersendood?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:28 schreef Sfeermaker het volgende:
Hardstyle feestjes zijn best leuk in de juiste gemoedstoestand
TOP!quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Selena Gomez – Hands to myself
[ afbeelding ]
Tja, Top of Flop? (Het liedje bedoel ik, niet die griet in haar oma's onderbroek).
Jezus, die hoes...quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
TOPfotoquote:
Flop en een slechte photoshop.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Jij had al zoiets van:quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
TOP!
oh je bedoelt het liedje
Nu breng je ToT vast op een ideequote:
SKIP!SKIPSKIPSKIPSKIPSKIPquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe!quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu breng je ToT vast op een idee
ToT kan wel fotoshoppen.... maar dit design kan IK zelfs overtreffen....quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu breng je ToT vast op een idee
Onbewust lijk ik wel een pietsie op die gozerquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij had al zoiets van:
[ afbeelding ]
Maar daarom ook die foto voor deze hoes.... Dat verkoopt.... ter compensatie...quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:31 schreef Sfeermaker het volgende:
denk niet dat Selena het gaat redden met dit nummer - flop
Geen top dus?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
SKIP!SKIPSKIPSKIPSKIPSKIP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Guus is naar Memphis geweest?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Guus – Kus van Mij
[ afbeelding ]
Unanieme flop? of zijn de meningen toch verdeeld?
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:32 schreef Watertornado het volgende:
Na het vorige klinkt dit zo top hè.
Mehh, ik drink al lang niet meer zoveel bier dat ik dit kan volhouden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Guus – Kus van Mij
[ afbeelding ]
Unanieme flop? of zijn de meningen toch verdeeld?
Wel het beste nummer van de avond dit jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:32 schreef Watertornado het volgende:
Na het vorige klinkt dit zo top hè.
Ik heb dat album geluisterd. Enkele liedjes zijn best goedquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar daarom ook die foto voor deze hoes.... Dat verkoopt.... ter compensatie...
quote:
Ik heb de koptelefoon even afgezetquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:32 schreef Watertornado het volgende:
Alleen de stereo is veeeels te breed
Wie luistert er dan ook vrijwillig naar die zender?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Wordt een topper en dat ding ga ik op mijn werk tigduizend keer horen op 100%nl
Oh verschrikkelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat is best ernstig..quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Radio uit het raam mikken dan maar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
100% NL is een beetje rare zender. Omdat het merendeel van de nummers niet Nederlandstalig zijn. Ook niet met Nederlandse artiesten. Gewoon een kneuzenzender dus. RadioNL is voor de harde kern.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wie luistert er dan ook vrijwillig naar die zender?
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:34 schreef Spezza19 het volgende:
Volgens mij was er een microfoon stuk... namelijk die voor de zang... links....
mijn clientenquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wie luistert er dan ook vrijwillig naar die zender?
Klinkt ie vast gelijk een stuk beterquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:35 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik draai de balans, en meteen gaat zijn stem weg
Da's best een goeie optie, vind ik. Moeten meer artiesten doenquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:35 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik draai de balans, en meteen gaat zijn stem weg
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's best een goeie optie, vind ik. Moeten meer artiesten doen
Beetje rare zender?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
100% NL is een beetje rare zender. Omdat het merendeel van de nummers niet Nederlandstalig zijn. Ook niet met Nederlandse artiesten. Gewoon een kneuzenzender dus. RadioNL is voor de harde kern.
Mijn natuur zeg.... wat een Coldplay achtig liedje....quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
Möwe & Daniel Nitt – Lovers Friends
[ afbeelding ]
Halen de tortelduifjes de Top40 of is het een flop?
The Sound of 2016quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn natuur zeg.... wat een Coldplay achtig liedje....
Dit is echt een 144 in dozijn melodietje....
Dus ja, dit wordt wel top...
14 mensen die Ooraids willenquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee, dit wordt een Flop.
14 luisteraars btw?![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee, dit wordt een Flop.
14 luisteraars btw?![]()
Ik snap ook niet waarom mensen zichzelf iedere twee weken een uurtje laten kwellenquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee, dit wordt een Flop.
14 luisteraars btw?![]()
Waarvan er 13 melk in huis hebbenquote:
Muis gebruikt heel slim lokquotes.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee, dit wordt een Flop.
14 luisteraars btw?![]()
Heb jij melk in huis dan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarvan er 13 melk in huis hebben
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen zichzelf iedere twee weken een uurtje laten kwellen
Dit WIL je snel vergeten... en zo is de muziek tegenwoordig... Nietszeggende niemandalletjes die men gelijk vergeet....quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit vergeet je meteen weer, flop
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarvan er 13 melk in huis hebben
Jij ook al niet?quote:
Aan het eind van de show hebben de meesten ook zoiets van:quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen zichzelf iedere twee weken een uurtje laten kwellen
Hé Bonnie St. Claire moet het ook nog kunnen begrijpen hèquote:
Ik ook niet meerquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan het eind van de show hebben de meesten ook zoiets van:
[ afbeelding ]
Nog twee te gaan na dezequote:Op woensdag 17 februari 2016 20:38 schreef Dj_Vout het volgende:
* Dj_Vout wacht nog steeds op zijn liedje.
Veel goeds heb je niet gemist...quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:39 schreef Symphonic het volgende:
Veel te laat maar toch nog heel even meeluisteren
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:39 schreef Symphonic het volgende:
Veel te laat maar toch nog heel even meeluisteren
Barely legal, gok ik?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Als de videoclip hierbij een paar halfnaakte vrouwen heeft, dan wordt het een Top, anders Flop.
Lekker afgeven op de top40 is leuk, want wij op fok! hebben een goed ontwikkelde muzieksmaak.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan het eind van de show hebben de meesten ook zoiets van:
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:40 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Lekker afgeven op de top40 is leuk, want wij op fok! hebben een goed ontwikkelde muzieksmaak.
Wij wel, en de rest lekker nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:40 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Lekker afgeven op de top40 is leuk, want wij op fok! hebben een goed ontwikkelde muzieksmaak.
En volgens mij heeft zij over een paar jaar stemproblemen.quote:
Get ugly? Get ugly? Dit IS al ugly....quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
Jason Derulo – Get Ugly
[ afbeelding ]
Rapt Jason zich de Top40 in, of is dat te hoog gerapt?
Nahh.. ik denk wel top.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
Jason Derulo – Get Ugly
[ afbeelding ]
Rapt Jason zich de Top40 in, of is dat te hoog gerapt?
quote:
Tekst moet ook niet te ingewikkeld worden hèquote:
Nee preciesquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tekst moet ook niet te ingewikkeld worden hè
Moet nog mee te lallen zijn als je in een net niet alcohol induced coma ligt te schuimbekkenquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tekst moet ook niet te ingewikkeld worden hè
FLOP!!@! !!!!@@Q!@!@!@@quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
The Common linnets – In your Eyes
[ afbeelding ]
You know the drill
Top of Flop?
Yepquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:45 schreef Sfeermaker het volgende:
oh dit wordt platgedraaid door radio 2
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
Hierna een nummer speciaal voor DJ Vout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |