Aan het eind van de show hebben de meesten ook zoiets van:quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen zichzelf iedere twee weken een uurtje laten kwellen
Hé Bonnie St. Claire moet het ook nog kunnen begrijpen hèquote:
Ik ook niet meerquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan het eind van de show hebben de meesten ook zoiets van:
[ afbeelding ]
Nog twee te gaan na dezequote:Op woensdag 17 februari 2016 20:38 schreef Dj_Vout het volgende:
* Dj_Vout wacht nog steeds op zijn liedje.
Veel goeds heb je niet gemist...quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:39 schreef Symphonic het volgende:
Veel te laat maar toch nog heel even meeluisteren
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:39 schreef Symphonic het volgende:
Veel te laat maar toch nog heel even meeluisteren
Barely legal, gok ik?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Als de videoclip hierbij een paar halfnaakte vrouwen heeft, dan wordt het een Top, anders Flop.
Lekker afgeven op de top40 is leuk, want wij op fok! hebben een goed ontwikkelde muzieksmaak.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan het eind van de show hebben de meesten ook zoiets van:
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:40 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Lekker afgeven op de top40 is leuk, want wij op fok! hebben een goed ontwikkelde muzieksmaak.
Wij wel, en de rest lekker nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:40 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Lekker afgeven op de top40 is leuk, want wij op fok! hebben een goed ontwikkelde muzieksmaak.
En volgens mij heeft zij over een paar jaar stemproblemen.quote:
Get ugly? Get ugly? Dit IS al ugly....quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
Jason Derulo – Get Ugly
[ afbeelding ]
Rapt Jason zich de Top40 in, of is dat te hoog gerapt?
Nahh.. ik denk wel top.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
Jason Derulo – Get Ugly
[ afbeelding ]
Rapt Jason zich de Top40 in, of is dat te hoog gerapt?
quote:
Tekst moet ook niet te ingewikkeld worden hèquote:
Nee preciesquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tekst moet ook niet te ingewikkeld worden hè
Moet nog mee te lallen zijn als je in een net niet alcohol induced coma ligt te schuimbekkenquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tekst moet ook niet te ingewikkeld worden hè
FLOP!!@! !!!!@@Q!@!@!@@quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
The Common linnets – In your Eyes
[ afbeelding ]
You know the drill
Top of Flop?
Yepquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:45 schreef Sfeermaker het volgende:
oh dit wordt platgedraaid door radio 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |