Aan het eind van de show hebben de meesten ook zoiets van:quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen zichzelf iedere twee weken een uurtje laten kwellen
Hé Bonnie St. Claire moet het ook nog kunnen begrijpen hèquote:
Ik ook niet meerquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan het eind van de show hebben de meesten ook zoiets van:
[ afbeelding ]
Nog twee te gaan na dezequote:Op woensdag 17 februari 2016 20:38 schreef Dj_Vout het volgende:
* Dj_Vout wacht nog steeds op zijn liedje.
Veel goeds heb je niet gemist...quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:39 schreef Symphonic het volgende:
Veel te laat maar toch nog heel even meeluisteren
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:39 schreef Symphonic het volgende:
Veel te laat maar toch nog heel even meeluisteren
Barely legal, gok ik?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Als de videoclip hierbij een paar halfnaakte vrouwen heeft, dan wordt het een Top, anders Flop.
Lekker afgeven op de top40 is leuk, want wij op fok! hebben een goed ontwikkelde muzieksmaak.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan het eind van de show hebben de meesten ook zoiets van:
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:40 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Lekker afgeven op de top40 is leuk, want wij op fok! hebben een goed ontwikkelde muzieksmaak.
Wij wel, en de rest lekker nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:40 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Lekker afgeven op de top40 is leuk, want wij op fok! hebben een goed ontwikkelde muzieksmaak.
En volgens mij heeft zij over een paar jaar stemproblemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |