Je bedoelt de gemoedstoestand hersendood?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:28 schreef Sfeermaker het volgende:
Hardstyle feestjes zijn best leuk in de juiste gemoedstoestand
TOP!quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Selena Gomez – Hands to myself
[ afbeelding ]
Tja, Top of Flop? (Het liedje bedoel ik, niet die griet in haar oma's onderbroek).
Jezus, die hoes...quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, Top of Flop? (Het liedje bedoel ik, niet die griet in haar oma's onderbroek).
TOPfotoquote:
Flop en een slechte photoshop.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Jij had al zoiets van:quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
TOP!
oh je bedoelt het liedje
Nu breng je ToT vast op een ideequote:
SKIP!SKIPSKIPSKIPSKIPSKIPquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe!quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu breng je ToT vast op een idee
ToT kan wel fotoshoppen.... maar dit design kan IK zelfs overtreffen....quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu breng je ToT vast op een idee
Onbewust lijk ik wel een pietsie op die gozerquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij had al zoiets van:
[ afbeelding ]
Maar daarom ook die foto voor deze hoes.... Dat verkoopt.... ter compensatie...quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:31 schreef Sfeermaker het volgende:
denk niet dat Selena het gaat redden met dit nummer - flop
Geen top dus?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
SKIP!SKIPSKIPSKIPSKIPSKIP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Guus is naar Memphis geweest?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Guus – Kus van Mij
[ afbeelding ]
Unanieme flop? of zijn de meningen toch verdeeld?
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:32 schreef Watertornado het volgende:
Na het vorige klinkt dit zo top hè.
Mehh, ik drink al lang niet meer zoveel bier dat ik dit kan volhouden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Guus – Kus van Mij
[ afbeelding ]
Unanieme flop? of zijn de meningen toch verdeeld?
Wel het beste nummer van de avond dit jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:32 schreef Watertornado het volgende:
Na het vorige klinkt dit zo top hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |