Ook nog een keertje voor jou: http://www.vluchtelingenw(...)guliere-vergunningenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet meer dan nonsens, sorry.
Met gevaar voor eigen leven naar een ander land vluchten. Dan ben je gewoon een vluchteling. het schiet niet echt op als jij je eigen definities blijft verzinnen en hanteren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Semantisch geleuter? Lees een geschiedenisboek over de verhoudingen tussen de BRD en de DDR, daar staat het gewoon in.
Ah, de dictator roept op tot censuur.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Weer zo'n voorbeeld van meer onzin als reactie op onzin. Als een asielzoeker een verblijfsvergunning krijgt krijgt hij immers asiel en is het geen asielzoeker meer.
Zolang mensen op je reageren blijf jij maar onzin verkopen het is vrij triest gesteld eigenlijk met dit forum dat dat niet wordt aangepakt.
Nee. Wel gebruik je het argument dat het er niet leuk is. Maar in de hele niet-westerse wereld is het niet leuk. Als je een aangenaam verblijf als criterium gaat aanmerken, dan komt de rest ook. En als je zegt dat alleen Syriërs mogen komen: Gelijke gevallen moet je gelijk behandelen. Als Syriërs welkom is, omdat de vluchtelingenkampen niet leuk zijn, dan mag ook heel Afrika..quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waar heb ik het over de hele wereld gehad?
Hoe ga jij ervoor zorgen dat niet de hele wereld op de stoep staat?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waar heb ik het over de hele wereld gehad?
Nogmaals, DDR-burgers waren geen reguliere vluchtelingen omdat ze als Duitsers werden gezien. Net zoals een Groninger die naar Zuid-Holland vlucht geen vluchteling is, maar iemand die gewoon in eigen land verhuist.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met gevaar voor eigen leven naar een ander land vluchten. Dan ben je gewoon een vluchteling. het schiet niet echt op als jij je eigen definities blijft verzinnen en hanteren.
Nee natuurlijk niet je gaat immers nergens op in in jouw reacties je blijft gewoon weer iets nieuws verzinnen. De hele discussie met jou kan men hier nalezen en ik reageer op al die reacties van je. Elke keer ga jij je eigen woorden verdraaien en kom je met iets nieuws en nieuwe onzinnige beweringen als ik dan met links dat weerleg verzin je weer iets. Uiteindelijk is er dan geen andere conclusie mogelijk dan dat jij niet serieus wilt discussiëren, en trekt zelfs wat je zelf schreef weer uit verband en verzint eigen definities van het begrip asielzoeker.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Helaas blijft het maar doorgaan met persoonlijke aanvallen waar ik verder niet op in ga.
Alleen maakt iemand die van Groningen naar Zuid Holland verdomde weinig kans ok bijnde provinciegrens neergeschoten of gearresteerd te worden. Ofwel wederom quatsch.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nogmaals, DDR-burgers waren geen reguliere vluchtelingen omdat ze als Duitsers werden gezien. Net zoals een Groninger die naar Zuid-Holland vlucht geen vluchteling is, maar iemand die gewoon in eigen land verhuist.
Als jij moderatie censuur wilt noemen mag dat ook.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ah, de dictator roept op tot censuur.
Je weet in het geval DDR-BRD gewoon niet waar je het over hebt. Nogmaals, lees de geschiedenis dan begrijp je waarom ik zeg dat DDR-burgers niet te vergelijken waren met reguliere vluchtelingen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alleen maakt iemand die van Groningen naar Zuid Holland verdomde weinig kans ok bijnde provinciegrens neergeschoten of gearresteerd te worden. Ofwel wederom quatsch.
Discussie heeft weinig zin met een aantal mensen die zichzelf zo goed vinden en dat blijven roepen. En bij argumenten met jij-bakken komen. In plaats van deze zinloze discussie waarbij we in een rondje draaien, wacht ik nog steeds op antwoord:quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:10 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet je gaat immers nergens op in in jouw reacties je blijft gewoon weer iets nieuws verzinnen. De hele discussie met jou kan men hier nalezen en ik reageer op al die reacties van je. Elke keer ga jij je eigen woorden verdraaien en kom je met iets nieuws en nieuwe onzinnige beweringen als ik dan met links dat weerleg verzin je weer iets. Uiteindelijk is er dan geen andere conclusie mogelijk dan dat jij niet serieus wilt discussiëren, en trekt zelfs wat je zelf schreef weer uit verband en verzint eigen definities van het begrip asielzoeker.
Daar hoef ik niet voor te zorgen want dat gebeurt niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoe ga jij ervoor zorgen dat niet de hele wereld op de stoep staat?
'moderatie' uhuh.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:11 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als jij moderatie censuur wilt noemen mag dat ook.
Waar heb je mij die vragen gesteld dan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Discussie heeft weinig zin met een aantal mensen die zichzelf zo goed vinden en dat blijven roepen. En bij argumenten met jij-bakken komen. In plaats van deze zinloze discussie waarbij we in een rondje draaien, wacht ik nog steeds op antwoord:
- Hoeveel "vluchtelingen" kunnen we hebben?
- Wat als het maximum is bereikt? Of mag het onbeperkt?
- Hoe pakken we dat aan (ruimte) en waar betalen we het van?
Omdat het kleine Nederland nog altijd ruim 20.000 keer groter is dan Monaco.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:29 schreef Dven het volgende:
[..]
En waarom telt het kleine Nederland dan wel mee?
Waar stel je de grens?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:30 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Omdat het kleine Nederland nog altijd ruim 20.000 keer groter is dan Monaco.
Als je het beste land uitkiest waar je denkt het meest te kunnen plunderen, dan ben je een gelukszoeker.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met gevaar voor eigen leven naar een ander land vluchten. Dan ben je gewoon een vluchteling. het schiet niet echt op als jij je eigen definities blijft verzinnen en hanteren.
"Plunderen"quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:43 schreef berko13 het volgende:
[..]
Als je het beste land uitkiest waar je denkt het meest te kunnen plunderen, dan ben je een gelukszoeker.
Al vele malen, in deze reeks. Een groepje hier is helemaal pro-"vluchteling", iedereen is welkom, maar concreet worden gebeurt niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:23 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waar heb je mij die vragen gesteld dan?
De pro-"vluchtelingen" brigade kan er ook wat van met woorden zoals "dood laten gaan".quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Plunderen"Met dergelijke hyperbolen is een discussie gewoon onmogelijk....
Je hebt mij die woorden nergens zien gebruiken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De pro-"vluchtelingen" brigade kan er ook wat van met woorden zoals "dood laten gaan".
Met duizenden tegelijk illegaal een continent binnen dringen om te teren op een verzorgingsstaat ("Wanneer krijgen we eindelijk een huis?") is plunderen.
De grens is niet (precies) te stellen, maar hij ligt in ieder geval boven de twee kleinste 'landen' ter wereld. Anders gesteld: zeggen dat Nederland niet het dichtstbevolkte land van Europa is, omdat er ergens een stukje grond ter grootte van het strand van Scheveningen dichter bevolkt is en zich toevallig land noemt, is wellicht feitelijk juist. Maar of het een waardevolle tegenwerping is in deze discussie...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar stel je de grens?
Frappant gewoon, hoe mensen zichzelf overal in hoekjes proberen te wringen.
Is Nederland ook niet gewoon een dwergstaatje voor landen die tientallen keren groter zijn?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:48 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
De grens is niet (precies) te stellen, maar hij ligt in ieder geval boven de twee kleinste 'landen' ter wereld. Anders gesteld: zeggen dat Nederland niet het dichtstbevolkte land van Europa is, omdat er ergens een stukje grond ter grootte van het strand van Scheveningen dichter bevolkt is en zich toevallig land noemt, is wellicht feitelijk juist. Maar of het een waardevolle tegenwerping is in deze discussie...
Nederland is een klein volgebouwd land. Meer een stadsstaat.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Is Nederland ook niet gewoon een dwergstaatje voor landen die tientallen keren groter zijn?
Ik kan de Indiërs zichzelf welhaast dood horen lachen als ze horen dat Nederlanders zeggen dat het bij de top van dichtstbevolkte landen horen, enkel en alleen omdat ze daar niet een paar onbewoonbare bergen en jungles hebben waar nooit geen mens komt maar het voor het gemak wel bijgeteld wordt wanneer het gaat om bevolkingsdichtheid.
Dat is natuurlijk onzin. Die Indiërs zitten niet op elkaar gepakt omdat de gebieden onbewoonbaar zijn. Die zitten op elkaar gepakt omdat er alleen in de stad nog wat centjes te verdienen zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:14 schreef Dven het volgende:
Is Nederland ook niet gewoon een dwergstaatje voor landen die tientallen keren groter zijn?
Ik kan de Indiërs zichzelf welhaast dood horen lachen als ze horen dat Nederlanders zeggen dat het bij de top van dichtstbevolkte landen horen, enkel en alleen omdat ze daar niet een paar onbewoonbare bergen en jungles hebben waar nooit geen mens komt maar het voor het gemak wel bijgeteld wordt wanneer het gaat om bevolkingsdichtheid.
Ze zijn Nederlander als er een uitkering te halen valt. Anders in elk opzicht gewoon Marokkaan, wat ze verder ook niet verbergen.quote:
De slappe regering hier hoopt te profiteren van harde maatregelen van Oost-Europa zonder zelf de handen vuil te maken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:59 schreef Buster24 het volgende:
http://nos.nl/artikel/208(...)nvragen-per-dag.html
.
Oostenrijk gaat vanaf vrijdag nog maximaal 80 asielaanvragen per dag accepteren.
Ik hoop dat Dijkhof dit goede voorbeeld overneemt en beter nog het aantal reduceert tot nul
[ afbeelding ]
Kostelijk vermaak welquote:
Ik ben benieuwd hoe ze dat juridisch doen. De verdragen voorzien hier niet in.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:59 schreef Buster24 het volgende:
http://nos.nl/artikel/208(...)nvragen-per-dag.html
.
Oostenrijk gaat vanaf vrijdag nog maximaal 80 asielaanvragen per dag accepteren.
Ik hoop dat Dijkhof dit goede voorbeeld overneemt en beter nog het aantal reduceert tot nul
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kostelijk vermaak welEen kat die zegt dat ie een Duitse Herder is
Dat kan natuurlijk helemaal niet
![]()
Tenzij konijn.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee.
Net zoals de nieuwe kamervoorzitter geen Marokkaanse Nederlander kan zijn. Je bent het een of een ander. Een kat of een hond.
Nee want Macedonië, Slovenië etc. gaan ook de instroom beperken, die zijn doodsbenauwd met migranten te blijven zitten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
De slappe regering hier hoopt te profiteren van harde maatregelen van Oost-Europa zonder zelf de handen vuil te maken.
Dat gaat hard in hun gezicht klappen als de toestroom vanuit de Middelandse-Zee weer gaat toenemen.
Er is ook nog een ander scenario: Dat Oostenrijk ze direct op bussen/treinen op weg naar Duitsland zet. Dan overschrijdt Oostenrijk het eigen asielquotum niet en zitten wij alsnog er mee opgescheept.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:15 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Nee want Macedonië, Slovenië etc. gaan ook de instroom beperken, die zijn doodsbenauwd met migranten te blijven zitten.
Het wordt erg druk in Griekenland vrees ik.
Ach die verdragen, ze doen het gewoon en tegen de tijd dat een rechter er iets van vind ben je maanden verder.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze dat juridisch doen. De verdragen voorzien hier niet in.
Je kunt gelijke gevallen niet verschillend behandelen.
Ik ben vóór het weren van zgn. "vluchtelingen". Oostenrijk had al gelijk mensen weg moeten sturen op grond van een veilig derde land. Maar je kunt niet een x aantal toelaten en de rest niet.
Ze hebben ook een quotum op het aantal dat ze doorvoeren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er is ook nog een ander scenario: Dat Oostenrijk ze direct op bussen/treinen op weg naar Duitsland zet. Dan overschrijdt Oostenrijk het eigen asielquotum niet en zitten wij alsnog er mee opgescheept.
Als Oostenrijk ze echt tegen gaat houden, dan wordt het chaos in Slovenië en Kroatië, en dan moeten die landen ook ingrijpen (hekken bouwen). Maar dat zou te mooi zijn om waar te zijn.
Interessant. Dat heb ik nog niet gelezen. Ik vraag mij wel af hoe ze dit handhaven: Oostenrijk is omgeven door Schengengrenzen en die "controles" vind ik nog niet echt indrukwekkend. Je houdt er echt geen hordes Afrikanen mee tegen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze hebben ook een quotum op het aantal dat ze doorvoeren.
Polen, Slowakije en nog wat landen hebben Macedonie al aangeboden te helpen met het verdedigen van de grens met Griekenlandquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er is ook nog een ander scenario: Dat Oostenrijk ze direct op bussen/treinen op weg naar Duitsland zet. Dan overschrijdt Oostenrijk het eigen asielquotum niet en zitten wij alsnog er mee opgescheept.
Als Oostenrijk ze echt tegen gaat houden, dan wordt het chaos in Slovenië en Kroatië, en dan moeten die landen ook ingrijpen (hekken bouwen). Maar dat zou te mooi zijn om waar te zijn.
Klopt. Heb ik gelezen. De V4-landen (V staat voor Visegrad en Verstand) zouden maandag hiervoor bijeen komen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:18 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Polen, Slowakije en nog wat landen hebben Macedonie al aangeboden te helpen met het verdedigen van de grens met Griekenland
.
[ afbeelding ]
.
Lees het onderste stukje maar.
Een rechtsstaat dat op instorten staat. Dat is wat je krijgt met teveel islamitische invloed.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Er is ook voor eens multiculti-nieuws uit de linkse heilstaat Zweden: http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493
Het is ook al voorspeld dat Zweden een failed state gaat worden. De geest is uit de fles, met Zweden komt het niet meer goed.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een rechtsstaat dat op instorten staat. Dat is wat je krijgt met teveel islamitische invloed.
Treurig en misdadig, wat Zweden zichzelf aandoet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Er is ook weer eens multiculti-nieuws uit de linkse heilstaat Zweden: http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493
De Hongaren strijden dapper tegen de invasie: https://www.facebook.com/custodela
Ik word kotsmisselijk als ik de foto's van die illegalen zie![]()
![]()
Jesse Klaver wil dit uitschot naar Nederland halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |