Ze zijn Nederlander als er een uitkering te halen valt. Anders in elk opzicht gewoon Marokkaan, wat ze verder ook niet verbergen.quote:
De slappe regering hier hoopt te profiteren van harde maatregelen van Oost-Europa zonder zelf de handen vuil te maken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:59 schreef Buster24 het volgende:
http://nos.nl/artikel/208(...)nvragen-per-dag.html
.
Oostenrijk gaat vanaf vrijdag nog maximaal 80 asielaanvragen per dag accepteren.
Ik hoop dat Dijkhof dit goede voorbeeld overneemt en beter nog het aantal reduceert tot nul
[ afbeelding ]
Kostelijk vermaak welquote:
Ik ben benieuwd hoe ze dat juridisch doen. De verdragen voorzien hier niet in.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:59 schreef Buster24 het volgende:
http://nos.nl/artikel/208(...)nvragen-per-dag.html
.
Oostenrijk gaat vanaf vrijdag nog maximaal 80 asielaanvragen per dag accepteren.
Ik hoop dat Dijkhof dit goede voorbeeld overneemt en beter nog het aantal reduceert tot nul
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kostelijk vermaak welEen kat die zegt dat ie een Duitse Herder is
Dat kan natuurlijk helemaal niet
![]()
Tenzij konijn.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee.
Net zoals de nieuwe kamervoorzitter geen Marokkaanse Nederlander kan zijn. Je bent het een of een ander. Een kat of een hond.
Nee want Macedonië, Slovenië etc. gaan ook de instroom beperken, die zijn doodsbenauwd met migranten te blijven zitten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
De slappe regering hier hoopt te profiteren van harde maatregelen van Oost-Europa zonder zelf de handen vuil te maken.
Dat gaat hard in hun gezicht klappen als de toestroom vanuit de Middelandse-Zee weer gaat toenemen.
Er is ook nog een ander scenario: Dat Oostenrijk ze direct op bussen/treinen op weg naar Duitsland zet. Dan overschrijdt Oostenrijk het eigen asielquotum niet en zitten wij alsnog er mee opgescheept.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:15 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Nee want Macedonië, Slovenië etc. gaan ook de instroom beperken, die zijn doodsbenauwd met migranten te blijven zitten.
Het wordt erg druk in Griekenland vrees ik.
Ach die verdragen, ze doen het gewoon en tegen de tijd dat een rechter er iets van vind ben je maanden verder.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze dat juridisch doen. De verdragen voorzien hier niet in.
Je kunt gelijke gevallen niet verschillend behandelen.
Ik ben vóór het weren van zgn. "vluchtelingen". Oostenrijk had al gelijk mensen weg moeten sturen op grond van een veilig derde land. Maar je kunt niet een x aantal toelaten en de rest niet.
Ze hebben ook een quotum op het aantal dat ze doorvoeren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er is ook nog een ander scenario: Dat Oostenrijk ze direct op bussen/treinen op weg naar Duitsland zet. Dan overschrijdt Oostenrijk het eigen asielquotum niet en zitten wij alsnog er mee opgescheept.
Als Oostenrijk ze echt tegen gaat houden, dan wordt het chaos in Slovenië en Kroatië, en dan moeten die landen ook ingrijpen (hekken bouwen). Maar dat zou te mooi zijn om waar te zijn.
Interessant. Dat heb ik nog niet gelezen. Ik vraag mij wel af hoe ze dit handhaven: Oostenrijk is omgeven door Schengengrenzen en die "controles" vind ik nog niet echt indrukwekkend. Je houdt er echt geen hordes Afrikanen mee tegen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze hebben ook een quotum op het aantal dat ze doorvoeren.
Polen, Slowakije en nog wat landen hebben Macedonie al aangeboden te helpen met het verdedigen van de grens met Griekenlandquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er is ook nog een ander scenario: Dat Oostenrijk ze direct op bussen/treinen op weg naar Duitsland zet. Dan overschrijdt Oostenrijk het eigen asielquotum niet en zitten wij alsnog er mee opgescheept.
Als Oostenrijk ze echt tegen gaat houden, dan wordt het chaos in Slovenië en Kroatië, en dan moeten die landen ook ingrijpen (hekken bouwen). Maar dat zou te mooi zijn om waar te zijn.
Klopt. Heb ik gelezen. De V4-landen (V staat voor Visegrad en Verstand) zouden maandag hiervoor bijeen komen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:18 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Polen, Slowakije en nog wat landen hebben Macedonie al aangeboden te helpen met het verdedigen van de grens met Griekenland
.
[ afbeelding ]
.
Lees het onderste stukje maar.
Een rechtsstaat dat op instorten staat. Dat is wat je krijgt met teveel islamitische invloed.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Er is ook voor eens multiculti-nieuws uit de linkse heilstaat Zweden: http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493
Het is ook al voorspeld dat Zweden een failed state gaat worden. De geest is uit de fles, met Zweden komt het niet meer goed.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een rechtsstaat dat op instorten staat. Dat is wat je krijgt met teveel islamitische invloed.
Treurig en misdadig, wat Zweden zichzelf aandoet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Er is ook weer eens multiculti-nieuws uit de linkse heilstaat Zweden: http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493
De Hongaren strijden dapper tegen de invasie: https://www.facebook.com/custodela
Ik word kotsmisselijk als ik de foto's van die illegalen zie![]()
![]()
Jesse Klaver wil dit uitschot naar Nederland halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |