SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een soort banaanvraag? of gewoon een waarschuwing?quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alle pedofielen worden sinds vorig jaar geband he.
Slechte uitgereten donut ben je dan, als er zoveel glazuur in past dat je de eerste paar toefjes niet opmerkt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Slechte banketbakker ben je dan. Met je karige glazuurvoorraad.
Welke site zit je op?quote:
Haha Stimo is een Febofiel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dit een soort banaanvraag? of gewoon een waarschuwing?
Ebofilie > pedofilie
FOK!, hoezo?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha Stimo is een Febofiel.
[..]
FOK!, hoezo?
Lik me arsquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha Stimo is een Febofiel.
[..]
FOK!, hoezo?
Ah vandaar.quote:
Befofiel?quote:
Haha wtf, ik maak een dom geintje en mevrouw is meteen he-le-maal madquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die neger moet z'n bek houden. Boos omdat ik geen interesse had meen ik.
OWw nee. Ben niet mad.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha wtf, ik maak een dom geintje en mevrouw is meteen he-le-maal mad![]()
.
Wejema!quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die neger moet z'n bek houden. Boos omdat ik geen interesse had meen ik.
Je kan zien dat ze met emotie typte want ze heeft te lang shift in gehouden.quote:
Ik zou Wajow typenquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
Wijo is wel beter dan wejema btw het went niet echt.
Nee nieuwe tel irriquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan zien dat ze met emotie typte want ze heeft te lang shift in gehouden.
met de auto danquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit vind ik iets wat Oberkullie zou doen.
Wat is dat, leg eens uit. Ik hoorde dat jij wajong expert bent :squote:Op woensdag 17 februari 2016 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar weet je alles van he
Hij zegt toch dat JIJ daar alles van weet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is dat, leg eens uit. Ik hoorde dat jij wajong expert bent :s
Blijkbaar weet ik er niks over.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat JIJ daar alles van weet.
Ik kwam er ook pas op m'n 20e ofzo achter dat mbo niveau's hadquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blijkbaar weet ik er niks over.
Ik zou Ome Willem om inspiratie vragen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten geef mij foodspiration
voedsel haahahahahaahahahaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
kipquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij loop jij sowieso een beter achter in je algemene ontwikkeling.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik kwam er ook pas op m'n 20e ofzo achter dat mbo niveau's had.
Bloemkool en kipquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Snel, verbeter dit voordat hij je terug pakt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij sowieso een beter achter in je algemene ontwikkeling.
Zou eraan ruikenquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij sowieso een beter achter in je algemene ontwikkeling.
Je grappen zijn slechter dan die van WCHquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
voedsel haahahahahaahahahaaaaaaaaaa
Kan makkelijk, hij is namelijk de leukste hierquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je grappen zijn slechter dan die van WCH
echt hequote:Op woensdag 17 februari 2016 14:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan makkelijk, hij is namelijk de leukste hier
Welke?quote:
lijkt op willow.quote:
wow, zou niet pikken dit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je grappen zijn slechter dan die van WCH
KLB sc van 3 weken terugquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou eraan ruiken. Waar heeft 2NutZ deze gezien dan dat hij er zo ineens mee komt
.
[..]
Echt mooi haar. Je stucwerk is minder.quote:
Niks gezien hoor nu maar herinner me alleen haar haar van de foto...quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou eraan ruiken. Waar heeft 2NutZ deze gezien dan dat hij er zo ineens mee komt
.
[..]
Badkamer hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt mooi haar. Je stucwerk is minder.
Ksc? Joa doaagquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, moet je even in die andere sc terugzoeken
quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Straks wordt ze uit de familie onterfd omdat ze seks heeft gehad.
Dat is met die gebogen schermrandjes?quote:
merkte wel dat je nogal thirsty was jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Laatste tijd constant dorst. Of ik moet echt minder gaan zuipen of ik ga dood.
Maybe heb je diabetesquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
haaaaaquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:58 schreef Crip het volgende:
[..]
merkte wel dat je nogal thirsty was ja
Google zegt dat je kanker hebtquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nee show me plsquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:57 schreef Crip het volgende:
stimo had ik jou al mijn haar laten zien toen ik het geverfd had?
In ruil voor een pic van jou xquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:59 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb naakt pics gemist zie ik godver. DM me ze xoxo
quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:58 schreef Crip het volgende:
[..]
merkte wel dat je nogal thirsty was ja
Had paar maanden terug allerlei tests gedaan waaronder paar buisjes bloed afgegeven, was een onderzoek onder allochtonen in A'dam omdat daar dus de kans op allerlei kwaaltjes groter isquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maybe heb je diabetes
Geen grap
Ben je daar ingetrapt?quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Had paar maanden terug allerlei tests gedaan waaronder paar buisjes bloed afgegeven, was een onderzoek onder allochtonen in A'dam omdat daar dus de kans op allerlei kwaaltjes groter is. Zelfs poep en plas afgegeven hihi =$.
Maar alle waarden waren prima.
Rassissm ;squote:Op woensdag 17 februari 2016 14:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Had paar maanden terug allerlei tests gedaan waaronder paar buisjes bloed afgegeven, was een onderzoek onder allochtonen in A'dam omdat daar dus de kans op allerlei kwaaltjes groter is. Zelfs poep en plas afgegeven hihi =$.
Maar alle waarden waren prima.
Snap jequote:Op woensdag 17 februari 2016 14:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
das wel lekker ja. Surinaams eten
Je bent zelf.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Google zegt dat je kanker hebt
Komt goed uit dat jogy de BNW/TRU-mod hier is nu danquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je daar ingetrapt?is een plan van pro zwartepiet verenging om alle anders gekleurden op te ruimen.
Staat op deepweb. De naalden zijn besmet met difterie.
Hjb man malloot ;squote:Op woensdag 17 februari 2016 15:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Rassissm ;s
Maar goed, fijn dat er niks is
middenbruin haar met donkerbruine ogenquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geef hints, ben je ginger of blondje of bruintje
doe es lief tegen elkaarquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
Tardis? je kan nu aangeven dat je madeliefff kent en hebt gezien enzo.
ikr zit op 5.320 tril nuquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ey die cookies gaan traag met met die trillions, aan het begin ging alles nog snel.
16.9 bil per sec hier, duurt wel even zoquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ey die cookies gaan traag met met die trillions, aan het begin ging alles nog snel.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
middenbruin haar met donkerbruine ogen
Wat bedoel je? mogen we ook al geen grapjes meer maken?quote:
Op zich zegt dat niks want je geeft toch steeds uitquote:
doe ik nie, ik heb che en stimorol ook geheim gehouden al deze tijd xoquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dadelijk stuur je t door enzo
Ohja, da's een betere maat idd. 1,7b p/squote:Op woensdag 17 februari 2016 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
16.9 bil per sec hier, duurt wel even zo
ja na die time machine 2 ??? ik wil ook weten watquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Op zich zegt dat niks want je geeft toch steeds uit. Maar die upgrades zijn echt een factor van wat ik nu heb, laat staan de volgende "???" na time machine. Je zou er bijna van gaan cheaten
.
De ??? geeft echt huge boostquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, da's een betere maat idd. 1,7b p/s.
Ik ken madeliefff en heb haar gezien.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
Tardis? je kan nu aangeven dat je madeliefff kent en hebt gezien enzo.
Goed zo. Wel iets te laat, maar beter laat dan niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ken madeliefff en heb haar gezien.
Enzo.
Ik weet nooit of ik nou zal investeren in meer dingen die ik al heb, of dat gewoon sparen tot de volgende unlock sneller isquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De ??? geeft echt huge boost
Dat lijkt me wel echt kut...quote:
o en stijl haar. Jij hebt mooie krullen zag ikquote:
Doe maar zo.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet nooit of ik nou zal investeren in meer dingen die ik al heb, of dat gewoon sparen tot de volgende unlock sneller is.
Ja toch heel wat vrijheid ineens weg. En als ze wat zien op een scan dan minstens 6 maanden niet.quote:
heej ging jij niet ieys doen nu?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ken madeliefff en heb haar gezien.
Enzo.
Op zich zijn de +2% bonussen zinloos, dat is echt heel weinig. Dan kan je beter extra investerenquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik weet nooit of ik nou zal investeren in meer dingen die ik al heb, of dat gewoon sparen tot de volgende unlock sneller is
wtf zag ik. Had je epilepsieaanval? Of heb ik de context gemist..quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja toch heel wat vrijheid ineens weg. En als ze wat zien op een scan dan minstens 6 maanden niet.
Ja, snap ik idd... fucked up. Wanneer krijg je dan uitslag?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja toch heel wat vrijheid ineens weg. En als ze wat zien op een scan dan minstens 6 maanden niet.
Ja, alleen dat is zoveel werk en stijl haar staat mij echt nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o en stijl haar. Jij hebt mooie krullen zag ikook weleens stijl gehad? Niet dat je dat moet doen want krullen zijn juist nicee
Nee dat vat het wel samen. Weet je wat pas awkward is als er weer zo'n aanval komt moet iemand proberen om medicijnen in mijn kont te stoppen. :Squote:Op woensdag 17 februari 2016 15:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wtf zag ik. Had je epilepsieaanval? Of heb ik de context gemist..
Ohja die boosts laten het ook onderling verschillen zodat je niet echt kan vergelijkenquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
490 mil per sec 29% of total
Heb je de kitten upgrade al (uit mn hoofd 90tril)?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja die boosts laten het ook onderling verschillen zodat je niet echt kan vergelijken.
Binnen nu en twee weken een MRI scan (tot die tijd niet rijden) of ze meteen de uitslag geven weet ik niet. Ik zeg van wel mijn vriendin van niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, snap ik idd... fucked up. Wanneer krijg je dan uitslag?
Watskeburrttquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Binnen nu en twee weken een MRI scan (tot die tijd niet rijden) of ze meteen de uitslag geven weet ik niet. Ik zeg van wel mijn vriendin van niet.
Wut..quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee dat vat het wel samen. Weet je wat pas awkward is als er weer zo'n aanval komt moet iemand proberen om medicijnen in mijn kont te stoppen. :S
Allemaal ongelukken door vrouwen die mijn perfectie zien en de controle over hun auto verliezen.quote:
Ja. Nee geen interviewer gewoon iemand met honger.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Whut? Heb ik weer een vraag gemist? Ben je een interviewer ofzo wat is dit.
Volgens mij niet, alleen eentje aan het begon nog gehad.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je de kitten upgrade al (uit mn hoofd 90tril)?
Ohzo oke. Naar mijn ervaring duurt die uitslag van MRI ook een paar weken...quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Binnen nu en twee weken een MRI scan (tot die tijd niet rijden) of ze meteen de uitslag geven weet ik niet. Ik zeg van wel mijn vriendin van niet.
in je dromenquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Allemaal ongelukken door vrouwen die mijn perfectie zien en de controle over hun auto verliezen.
Ja dat dus. Hoop maar dat die spuit niet te groot is zeg.quote:
Nou die blauwe kitten van 90 triljoen geeft ook pittige boost, sommige upgrades van twice as efficient zijn kut als die gebouwen toch al niks bijdragen, ik sla die vaak eventjes overquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij niet, alleen eentje aan het begon nog gehad.
oooooow ik dacht aan een zetpil.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dat dus. Hoop maar dat die spuit niet te groot is zeg.
Kip. Goed marineerdquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja. Nee geen interviewer gewoon iemand met honger.
Vroeg wat voor vlees dat was op dat bord.
Godverdomme wat kut.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo oke. Naar mijn ervaring duurt die uitslag van MRI ook een paar weken...
o dan welquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat bedoel je? mogen we ook al geen grapjes meer maken?
Gewoon jaloers!quote:
Nopequote:Op woensdag 17 februari 2016 15:16 schreef Crip het volgende:
hebben jullie die legacy gedoe gedaan? Dat je ascend en je prestige lvl en heavenly chips krijgt
Ja, i know. Maar staat mij bij iets van 2 weken, al snap ik niet echt waarom want volgens mij lig je een halfuur stil in zo'n ding en dan hebben ze de scan al... maar goed ze zullen ook wel een en ander beter analyseren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Godverdomme wat kut.
Games met epilepsiewaarschuwing werden ook al afgeraden, beter niet opzoeken.
ahww arme jij. Hoezo zetpillen dan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee dat vat het wel samen. Weet je wat pas awkward is als er weer zo'n aanval komt moet iemand proberen om medicijnen in mijn kont te stoppen. :S
Gepikeerd?quote:
Ik durf het nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:18 schreef Crip het volgende:
[..]
ben benieuwd wil 'tzo graag klikken eiglk
Denk dat we het allemaal niet zo serieus nemenquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o dan welzolang jullie boefjes maar niet met stenen gaan gooien
Medicijnen alleen als ik zo'n aanval heb en volgens mij gwn een spuit. Enige plek waar het in kan op dat moment. Ambulance heeft wel iets wat via de neus kan hoorde ik.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ahww arme jij. Hoezo zetpillen dan?
Dacht ik even, dat zou nog sneller zijn dan normaal...quote:
oquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht ik even, dat zou nog sneller zijn dan normaal...
o spuit. Ahhja das al minder awkward. Ze raken je bil dan niet aan. Maar wel balen dat je daar last van hebtquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dat dus. Hoop maar dat die spuit niet te groot is zeg.
Voor een vrouw ligt die grens lager aangezien hier allemaal hitsige mannen rondlopenquote:
Jeetje, het is geen spelletje ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:28 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "KLB SC" van 17-02-2016
nr / aantal posts / gebruiker
01 174 Vanillekwark
02 096 2NutZ
03 074 TARDIS.
04 072 deadprez
05 070 Opsonisatie
06 067 defokkingfoker
07 066 Chai
08 062 Frozen-assassin
08 062 gianni61
10 060 Dimachaerus
ik sta er nooit tussenquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:28 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "KLB SC" van 17-02-2016
nr / aantal posts / gebruiker
01 174 Vanillekwark
02 096 2NutZ
03 074 TARDIS.
04 072 deadprez
05 070 Opsonisatie
06 067 defokkingfoker
07 066 Chai
08 062 Frozen-assassin
08 062 gianni61
10 060 Dimachaerus
Mijn vriendin moet die spuit doen, dat is wel awkward!quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o spuit. Ahhja das al minder awkward. Ze raken je bil dan niet aan. Maar wel balen dat je daar last van hebt
alsof die nooit je billen heeft gezienquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet die spuit doen, dat is wel awkward!
Die mag nooit mijn billetjes uit elkaar trekken hoor ben heel gevoelig over mijn kontgat.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:30 schreef Crip het volgende:
[..]
alsof die nooit je billen heeft gezien
Nja had je liever je schoonmoeder gehad die dat deed :pquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zei tocheen spuit? Die gaat toch opje bilcheekgwnquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die mag nooit mijn billetjes uit elkaar trekken hoor ben heel gevoelig over mijn kontgat.
IN zijn kontgatquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Je zei tocheen spuit? Die gaat toch opje bilcheekgwn
Ik kom hier altijd op zulke fijne momenten binnenquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:32 schreef Crip het volgende:
lijkt me wel fucked up een spuit in je kontgaatje.
ja en tijdens zo een aanval schud je toch? Lastig mikken danquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:32 schreef Crip het volgende:
Stop je wel eens een spuitje in je kontgat?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kom hier altijd op zulke fijne momenten binnen
je f5-d net zolang totdat het spannend word. Geef toequote:Op woensdag 17 februari 2016 15:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
er zijn hier alleen fijne momentenquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
goed bezigquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
Eerste draft scriptie ingeleverdeen traan rolt over mijn wang. Morgen weer verder
Hehe. Maar een geneeskundestudent is wel wat gewend toch. Jullie moeten toch op elkaar naakt onderzoek verrichten?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je kent me zo goedquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je f5-d net zolang totdat het spannend word. Geef toe
Nee joh, dat valt wel mee. Ondergoed blijft altijd aan. Ergste wat we moesten doen was borstonderzoek, en dat vond ik eigenlijk heel erg mee vallen. Jongens waren er veel awkwarder over dan de meisjesquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe. Maar een geneeskundestudent is wel wat gewend toch. Jullie moeten toch op elkaar naakt onderzoek verrichten?
Jullie hebben geen auto-update?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je f5-d net zolang totdat het spannend word. Geef toe
Vervelend was dat, kwam je weer thuis met verhalen over in hoeveel dode mensen je had zitten wroeten en hoeveel hitsige pubers aan je naakte lijf hadden gezeten en dan moest ik het maar naar m'n zin hebben die avondquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee joh, dat valt wel mee. Ondergoed blijft altijd aan. Ergste wat we moesten doen was borstonderzoek, en dat vond ik eigenlijk heel erg mee vallen. Jongens waren er veel awkwarder over dan de meisjes
Best irritant jaquote:
Ik zal nooit vergeten hoe jij bijna over je nek ging bij de open dag, bij de anatomiezaalquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vervelend was dat, kwam je weer thuis met verhalen over in hoeveel dode mensen je had zitten wroeten en hoeveel hitsige pubers aan je naakte lijf hadden gezeten en dan moest ik het maar naar m'n zin hebben die avond
Jullie kennen elkaars lichaam nog niet goed?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten hoe jij bijna over je nek ging bij de open dag, bij de anatomiezaal
Heb je de kontgat van je vriendin uitgebreid bestudeerd?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaars lichaam nog niet goed?
Lief dat je uberhaupt mee gingquote:
Nootjes wel, die kent geen seksuele grenzenquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je de kontgat van je vriendin uitgebreid bestudeerd?
That's it, ik ga doorstuderen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:37 schreef CristinaYang het volgende:
Nee joh, dat valt wel mee. Ondergoed blijft altijd aan. Ergste wat we moesten doen was borstonderzoek, en dat vond ik eigenlijk heel erg mee vallen. Jongens waren er veel awkwarder over dan de meisjes
Lekkerquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:30 schreef madeliefff het volgende:
Opso en Chai worden hard gesandwiched
Niet uitgebreid maar zeker wel bestudeerd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
verhalen uit de oude doosquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Lief dat je uberhaupt mee gingMijn moeder ook echt, die het allemaal juist fascinerend vond
[..]
Nootjes wel, die kent geen seksuele grenzen
Vind dat normaler dan tegen je aan laten plassen just sayingquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Lief dat je uberhaupt mee gingMijn moeder ook echt, die het allemaal juist fascinerend vond
[..]
Nootjes wel, die kent geen seksuele grenzen
Vakkenvullen, groot persoonlijk onrecht bij andermans gezichtsbeharing ondervinden en pronken met z'n spaargeld tegen onbekenden op een forum.quote:
Welk verhaal is deze?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vakkenvullen, groot persoonlijk onrecht bij andermans gezichtsbeharing ondervinden en pronken met z'n spaargeld tegen onbekenden op een forum.
natuurlijkquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
Oh dat is dat hoink gebeuren natuurlijk...
Ja hij gaat gewoon naar binnen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:32 schreef Crip het volgende:
Volgens NG zit ik in de wajong, volgens de meesten hier werk ik bij AH als vakkenvuller, volgens FA heb ik volgens Google kanker en volgens WCH neuk ik oma's.quote:
oh srs? kan me een incident herinneren van een aantal marokkaanse meisjes op Ermasmus die een rechtzaak aanspande omdat ze hun opleiding niet mochten vervolgen als ze er niet aan meededen. vraag me alleen wel af waarom het bij elkaar moet en ze niet gewoon wat vrijwilligers inhuren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je kent me zo goed
[..]
En volgens mij is dit allemaal waar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens NG zit ik in de wajong, volgens de meesten hier werk ik bij AH als vakkenvuller, volgens FA heb ik volgens Google kanker en volgens WCH neuk ik oma's.
Ook van den zotte natuurlijk. Je past je maar aan, aan de educatie alhier.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh srs? kan me een incident herinneren van een aantal marokkaanse meisjes op Ermasmus die een rechtzaak aanspande omdat ze hun opleiding niet mochten vervolgen als ze er niet aan meededen. vraag me alleen wel af waarom het bij elkaar moet en ze niet gewoon wat vrijwilligers inhuren.
Doet me denken aan Crip die geweigerd neigde te worden en het verhaal aan de grote klok zou gaan hangen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
kan me een incident herinneren van een aantal marokkaanse meisjes op Ermasmus die een rechtzaak aanspande omdat ze hun opleiding niet mochten vervolgen
Dat is toch redelijk normaal? Andersom is een ander verhaal.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
en vind je dat erg ?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijg nu halfnaakte mannen als add
Misschien doet hij alleen missionaris.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat is toch redelijk normaal? Andersom is een ander verhaal.
Ik kan me dat ook herinneren. Maar daar moest ook hoofddoek enzo af.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh srs? kan me een incident herinneren van een aantal marokkaanse meisjes op Ermasmus die een rechtzaak aanspande omdat ze hun opleiding niet mochten vervolgen als ze er niet aan meededen. vraag me alleen wel af waarom het bij elkaar moet en ze niet gewoon wat vrijwilligers inhuren.
Nee joh, dat ging om gewoon normaal lichamelijk onderzoek. Dus luisteren naar een buik of borst met een stetoscoop, voelen aan de wervels op de rug, dat soort dingen. Komen geen geslachtsdelen aan te passen. En dat moeten we inderdaad wel op elkaar doen, maar ik vind het dan ook de normaalste zaak van de wereld dat je dat gewoon ondergaat.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Maar ik vraag het toch aan jouhoouuuuquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens NG zit ik in de wajong, volgens de meesten hier werk ik bij AH als vakkenvuller, volgens FA heb ik volgens Google kanker en volgens WCH neuk ik oma's.
Ben je skinheadquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch mn haar maar weer laten groeien dan
true that. heb ook gehoord van een ander fenomeen dat in trek is maar dan vooral onder christenen namelijk je laten penetreren maar dat niet laten meetellen want de piemel mag er alleen in maar niet bewegen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook van den zotte natuurlijk. Je past je maar aan, aan de educatie alhier.
En anders maar niet en doe je niet mee.
Zo doen maar wel allerlei mannen je bips in laten gaan met hun pen0r![]()
de hypocrisie van die mensen hahahaha
dat is wel een heel oud topicquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
true that. heb ook gehoord van een ander fenomeen dat in trek is maar dan vooral onder christenen namelijk je laten penetreren maar dat niet laten meetellen want de piemel mag er alleen in maar niet bewegen.
Ze noemen me ook wel Pablo Escobar van de Pijp.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar ik vraag het toch aan jouhoouuuu
tja ik vraag me af waarom dat moet bij een dergelijk onderzoek maargoed als iemand aan je blote tieten zit lijkt me dat niet het belangrijkste probleem.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan me dat ook herinneren. Maar daar moest ook hoofddoek enzo af.
wait wut crip doet geneeskunde?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doet me denken aan Crip die geweigerd neigde te worden en het verhaal aan de grote klok zou gaan hangen.
Ja, kinderarts to bequote:Op woensdag 17 februari 2016 15:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut crip doet geneeskunde?
Ik begrijp niet waarom dat je het dan überhaupt zou willen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:52 schreef Ashqelon het volgende:
true that. heb ook gehoord van een ander fenomeen dat in trek is maar dan vooral onder christenen namelijk je laten penetreren maar dat niet laten meetellen want de piemel mag er alleen in maar niet bewegen.
Dat is dus echt volslagen hypocriete bullshit, dan heb je de Bijbel/Paus/wiedanook niet begrepenquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wtfquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Plus hoe haal je hem er dan weer uit?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom dat je het dan überhaupt zou willen.
Tantraseks schijnt je vooral veel verdieping en intimiteit in je relatie te bieden ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Verdieping en intimiteit in je relatie willenquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Tantraseks schijnt je vooral veel verdieping en intimiteit in je relatie te bieden ofzo
oh dat wel maar ik dacht dat je ook gewoon rectoscopie enzo bij elkaar moest doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee joh, dat ging om gewoon normaal lichamelijk onderzoek. Dus luisteren naar een buik of borst met een stetoscoop, voelen aan de wervels op de rug, dat soort dingen. Komen geen geslachtsdelen aan te passen. En dat moeten we inderdaad wel op elkaar doen, maar ik vind het dan ook de normaalste zaak van de wereld dat je dat gewoon ondergaat.
Magische krachten ja tochquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
Saai btw lekker je piemel er in en elkaar aanstaren... o fzo
Zou wel eens handsfree willen komen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Tantraseks schijnt je vooral veel verdieping en intimiteit in je relatie te bieden ofzo
gewoon dr gezicht in het kussen duwen hequote:Op woensdag 17 februari 2016 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kijk Öberkøllie niet eens aan tijdens het neuken.
Deze houding vind ik over het algemeen een beetje jammer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
wtf
gelovigen zijn sowieso in het algemeen een beetje van het padje af maar dat terzijde.
had ik al verteld toch?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel een heel oud topic
dus je bent toch een kloon?
Why?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze houding vind ik over het algemeen een beetje jammer.
JA WAT IS DAT.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
Prostaatmassage.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou wel eens handsfree willen komen.
inb4 prostaatmassage
Gelovige gespot haha nu ben je zeker vet madquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze houding vind ik over het algemeen een beetje jammer.
Enorm. Ik hoop niet dat Stimorol ooit over Maria begint want dan zijn de rapen gaar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:58 schreef Chloroform het volgende:
Gelovige gespot haha nu ben je zeker vet mad
Doe ff normaal beschimmelde muffinkut.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stimo denkt alleen aan Maria-biscuitjesquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Enorm. Ik hoop niet dat Stimorol ooit over Maria begint want dan zijn de rapen gaar.
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
srs? respect though ik dacht dat ze pabo deed maar dat was chloro dan wellicht. Wel vreemd dat je niet meer per definitie word toegelaten met een acht gemiddeld.quote:
Hjb ectoplasmaquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe ff normaal beschimmelde muffinkut.
Ik was niet srs neequote:Op woensdag 17 februari 2016 16:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
srs? respect though ik dacht dat ze pabo deed maar dat was chloro dan wellicht. Wel vreemd dat je niet meer per definitie word toegelaten met een acht gemiddeld.
Seks op 2cb. godverdomme hemelsquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee joh, daarvoor komen dus wel vrijwilligersquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh dat wel maar ik dacht dat je ook gewoon rectoscopie enzo bij elkaar moest doen.
Het moet dan gaan om de emotionele verbintenis en niet om fysieke stimulans, aka je mag niet zo veel bewegen dat het lekker is en komen is dus ook vrijwel onmogelijk. God knows waarom mensen dat willenquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA WAT IS DAT.
Serieus, ik heb die term al vaak gehoord en het urenlang neuken, maar de fack is het eigenlijk.
tja ieder zn ding maar ik vind het wel een hele kromme gedachtengang van dat soort ppl.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wtf
gelovigen zijn sowieso in het algemeen een beetje van het padje af maar dat terzijde.
Dat zijn toch poppersquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Seks op 2cb. godverdomme hemels
Neequote:Op woensdag 17 februari 2016 16:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
srs? respect though ik dacht dat ze pabo deed maar dat was chloro dan wellicht. Wel vreemd dat je niet meer per definitie word toegelaten met een acht gemiddeld.
4fmp was ook wel fijn, 2cb niet geprobeerd. Hoe is dat?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Seks op 2cb. godverdomme hemels
goedgelovig bedoel je?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:01 schreef CristinaYang het volgende:
Gelovig en proud
[..]
4fmp was ook wel fijn, 2cb niet geprobeerd. Hoe is dat?
gelovigen staan erom bekend dan ze vaker wel dan niet aan cherriepicking doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is dus echt volslagen hypocriete bullshit, dan heb je de Bijbel/Paus/wiedanook niet begrepen
Aanrader, sws. Kan het niet goed omschrijvenquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:01 schreef CristinaYang het volgende:
Gelovig en proud
[..]
4fmp was ook wel fijn, 2cb niet geprobeerd. Hoe is dat?
Kom tantraseks hebben zonder dat we elkaar aanrakenquote:
De heer zorgt voor de penetratie.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Magische krachten ja tochomg
Junkseks in een crackhousequote:Op woensdag 17 februari 2016 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aanrader, sws. Kan het niet goed omschrijven
Mur en vas, ripquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |