SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een soort banaanvraag? of gewoon een waarschuwing?quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alle pedofielen worden sinds vorig jaar geband he.
Slechte uitgereten donut ben je dan, als er zoveel glazuur in past dat je de eerste paar toefjes niet opmerkt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Slechte banketbakker ben je dan. Met je karige glazuurvoorraad.
Welke site zit je op?quote:
Haha Stimo is een Febofiel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dit een soort banaanvraag? of gewoon een waarschuwing?
Ebofilie > pedofilie
FOK!, hoezo?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha Stimo is een Febofiel.
[..]
FOK!, hoezo?
Lik me arsquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha Stimo is een Febofiel.
[..]
FOK!, hoezo?
Ah vandaar.quote:
Befofiel?quote:
Haha wtf, ik maak een dom geintje en mevrouw is meteen he-le-maal madquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die neger moet z'n bek houden. Boos omdat ik geen interesse had meen ik.
OWw nee. Ben niet mad.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha wtf, ik maak een dom geintje en mevrouw is meteen he-le-maal mad![]()
.
Wejema!quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die neger moet z'n bek houden. Boos omdat ik geen interesse had meen ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |