tja ik vraag me af waarom dat moet bij een dergelijk onderzoek maargoed als iemand aan je blote tieten zit lijkt me dat niet het belangrijkste probleem.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan me dat ook herinneren. Maar daar moest ook hoofddoek enzo af.
wait wut crip doet geneeskunde?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doet me denken aan Crip die geweigerd neigde te worden en het verhaal aan de grote klok zou gaan hangen.
Ja, kinderarts to bequote:Op woensdag 17 februari 2016 15:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut crip doet geneeskunde?
Ik begrijp niet waarom dat je het dan überhaupt zou willen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:52 schreef Ashqelon het volgende:
true that. heb ook gehoord van een ander fenomeen dat in trek is maar dan vooral onder christenen namelijk je laten penetreren maar dat niet laten meetellen want de piemel mag er alleen in maar niet bewegen.
Dat is dus echt volslagen hypocriete bullshit, dan heb je de Bijbel/Paus/wiedanook niet begrepenquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
true that. heb ook gehoord van een ander fenomeen dat in trek is maar dan vooral onder christenen namelijk je laten penetreren maar dat niet laten meetellen want de piemel mag er alleen in maar niet bewegen.
wtfquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Plus hoe haal je hem er dan weer uit?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom dat je het dan überhaupt zou willen.
Tantraseks schijnt je vooral veel verdieping en intimiteit in je relatie te bieden ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Verdieping en intimiteit in je relatie willenquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Tantraseks schijnt je vooral veel verdieping en intimiteit in je relatie te bieden ofzo
oh dat wel maar ik dacht dat je ook gewoon rectoscopie enzo bij elkaar moest doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee joh, dat ging om gewoon normaal lichamelijk onderzoek. Dus luisteren naar een buik of borst met een stetoscoop, voelen aan de wervels op de rug, dat soort dingen. Komen geen geslachtsdelen aan te passen. En dat moeten we inderdaad wel op elkaar doen, maar ik vind het dan ook de normaalste zaak van de wereld dat je dat gewoon ondergaat.
Magische krachten ja tochquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
Saai btw lekker je piemel er in en elkaar aanstaren... o fzo
Zou wel eens handsfree willen komen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Tantraseks schijnt je vooral veel verdieping en intimiteit in je relatie te bieden ofzo
gewoon dr gezicht in het kussen duwen hequote:Op woensdag 17 februari 2016 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kijk Öberkøllie niet eens aan tijdens het neuken.
Deze houding vind ik over het algemeen een beetje jammer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
wtf
gelovigen zijn sowieso in het algemeen een beetje van het padje af maar dat terzijde.
had ik al verteld toch?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel een heel oud topic
dus je bent toch een kloon?
Why?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze houding vind ik over het algemeen een beetje jammer.
JA WAT IS DAT.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
Prostaatmassage.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou wel eens handsfree willen komen.
inb4 prostaatmassage
Gelovige gespot haha nu ben je zeker vet madquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze houding vind ik over het algemeen een beetje jammer.
Enorm. Ik hoop niet dat Stimorol ooit over Maria begint want dan zijn de rapen gaar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:58 schreef Chloroform het volgende:
Gelovige gespot haha nu ben je zeker vet mad
Doe ff normaal beschimmelde muffinkut.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stimo denkt alleen aan Maria-biscuitjesquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Enorm. Ik hoop niet dat Stimorol ooit over Maria begint want dan zijn de rapen gaar.
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
srs? respect though ik dacht dat ze pabo deed maar dat was chloro dan wellicht. Wel vreemd dat je niet meer per definitie word toegelaten met een acht gemiddeld.quote:
Hjb ectoplasmaquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe ff normaal beschimmelde muffinkut.
Ik was niet srs neequote:Op woensdag 17 februari 2016 16:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
srs? respect though ik dacht dat ze pabo deed maar dat was chloro dan wellicht. Wel vreemd dat je niet meer per definitie word toegelaten met een acht gemiddeld.
Seks op 2cb. godverdomme hemelsquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee joh, daarvoor komen dus wel vrijwilligersquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh dat wel maar ik dacht dat je ook gewoon rectoscopie enzo bij elkaar moest doen.
Het moet dan gaan om de emotionele verbintenis en niet om fysieke stimulans, aka je mag niet zo veel bewegen dat het lekker is en komen is dus ook vrijwel onmogelijk. God knows waarom mensen dat willenquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA WAT IS DAT.
Serieus, ik heb die term al vaak gehoord en het urenlang neuken, maar de fack is het eigenlijk.
tja ieder zn ding maar ik vind het wel een hele kromme gedachtengang van dat soort ppl.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wtf
gelovigen zijn sowieso in het algemeen een beetje van het padje af maar dat terzijde.
Dat zijn toch poppersquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Seks op 2cb. godverdomme hemels
Neequote:Op woensdag 17 februari 2016 16:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
srs? respect though ik dacht dat ze pabo deed maar dat was chloro dan wellicht. Wel vreemd dat je niet meer per definitie word toegelaten met een acht gemiddeld.
4fmp was ook wel fijn, 2cb niet geprobeerd. Hoe is dat?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Seks op 2cb. godverdomme hemels
goedgelovig bedoel je?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:01 schreef CristinaYang het volgende:
Gelovig en proud
[..]
4fmp was ook wel fijn, 2cb niet geprobeerd. Hoe is dat?
gelovigen staan erom bekend dan ze vaker wel dan niet aan cherriepicking doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is dus echt volslagen hypocriete bullshit, dan heb je de Bijbel/Paus/wiedanook niet begrepen
Aanrader, sws. Kan het niet goed omschrijvenquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:01 schreef CristinaYang het volgende:
Gelovig en proud
[..]
4fmp was ook wel fijn, 2cb niet geprobeerd. Hoe is dat?
Kom tantraseks hebben zonder dat we elkaar aanrakenquote:
De heer zorgt voor de penetratie.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Magische krachten ja tochomg
Junkseks in een crackhousequote:Op woensdag 17 februari 2016 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aanrader, sws. Kan het niet goed omschrijven
Mur en vas, ripquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |