Volgens NG zit ik in de wajong, volgens de meesten hier werk ik bij AH als vakkenvuller, volgens FA heb ik volgens Google kanker en volgens WCH neuk ik oma's.quote:
oh srs? kan me een incident herinneren van een aantal marokkaanse meisjes op Ermasmus die een rechtzaak aanspande omdat ze hun opleiding niet mochten vervolgen als ze er niet aan meededen. vraag me alleen wel af waarom het bij elkaar moet en ze niet gewoon wat vrijwilligers inhuren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je kent me zo goed
[..]
Nee joh, dat valt wel mee. Ondergoed blijft altijd aan. Ergste wat we moesten doen was borstonderzoek, en dat vond ik eigenlijk heel erg mee vallen. Jongens waren er veel awkwarder over dan de meisjes
En volgens mij is dit allemaal waar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens NG zit ik in de wajong, volgens de meesten hier werk ik bij AH als vakkenvuller, volgens FA heb ik volgens Google kanker en volgens WCH neuk ik oma's.
Ook van den zotte natuurlijk. Je past je maar aan, aan de educatie alhier.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh srs? kan me een incident herinneren van een aantal marokkaanse meisjes op Ermasmus die een rechtzaak aanspande omdat ze hun opleiding niet mochten vervolgen als ze er niet aan meededen. vraag me alleen wel af waarom het bij elkaar moet en ze niet gewoon wat vrijwilligers inhuren.
Doet me denken aan Crip die geweigerd neigde te worden en het verhaal aan de grote klok zou gaan hangen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
kan me een incident herinneren van een aantal marokkaanse meisjes op Ermasmus die een rechtzaak aanspande omdat ze hun opleiding niet mochten vervolgen
Dat is toch redelijk normaal? Andersom is een ander verhaal.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je de kontgat van je vriendin uitgebreid bestudeerd?
en vind je dat erg ?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijg nu halfnaakte mannen als add
Misschien doet hij alleen missionaris.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat is toch redelijk normaal? Andersom is een ander verhaal.
Ik kan me dat ook herinneren. Maar daar moest ook hoofddoek enzo af.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh srs? kan me een incident herinneren van een aantal marokkaanse meisjes op Ermasmus die een rechtzaak aanspande omdat ze hun opleiding niet mochten vervolgen als ze er niet aan meededen. vraag me alleen wel af waarom het bij elkaar moet en ze niet gewoon wat vrijwilligers inhuren.
Nee joh, dat ging om gewoon normaal lichamelijk onderzoek. Dus luisteren naar een buik of borst met een stetoscoop, voelen aan de wervels op de rug, dat soort dingen. Komen geen geslachtsdelen aan te passen. En dat moeten we inderdaad wel op elkaar doen, maar ik vind het dan ook de normaalste zaak van de wereld dat je dat gewoon ondergaat.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Maar ik vraag het toch aan jouhoouuuuquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens NG zit ik in de wajong, volgens de meesten hier werk ik bij AH als vakkenvuller, volgens FA heb ik volgens Google kanker en volgens WCH neuk ik oma's.
Ben je skinheadquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch mn haar maar weer laten groeien dan
true that. heb ook gehoord van een ander fenomeen dat in trek is maar dan vooral onder christenen namelijk je laten penetreren maar dat niet laten meetellen want de piemel mag er alleen in maar niet bewegen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook van den zotte natuurlijk. Je past je maar aan, aan de educatie alhier.
En anders maar niet en doe je niet mee.
Zo doen maar wel allerlei mannen je bips in laten gaan met hun pen0r![]()
de hypocrisie van die mensen hahahaha
dat is wel een heel oud topicquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
true that. heb ook gehoord van een ander fenomeen dat in trek is maar dan vooral onder christenen namelijk je laten penetreren maar dat niet laten meetellen want de piemel mag er alleen in maar niet bewegen.
Ze noemen me ook wel Pablo Escobar van de Pijp.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar ik vraag het toch aan jouhoouuuu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |