je f5-d net zolang totdat het spannend word. Geef toequote:Op woensdag 17 februari 2016 15:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kom hier altijd op zulke fijne momenten binnen
er zijn hier alleen fijne momentenquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
goed bezigquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
Eerste draft scriptie ingeleverdeen traan rolt over mijn wang. Morgen weer verder
Hehe. Maar een geneeskundestudent is wel wat gewend toch. Jullie moeten toch op elkaar naakt onderzoek verrichten?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je kent me zo goedquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je f5-d net zolang totdat het spannend word. Geef toe
Nee joh, dat valt wel mee. Ondergoed blijft altijd aan. Ergste wat we moesten doen was borstonderzoek, en dat vond ik eigenlijk heel erg mee vallen. Jongens waren er veel awkwarder over dan de meisjesquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe. Maar een geneeskundestudent is wel wat gewend toch. Jullie moeten toch op elkaar naakt onderzoek verrichten?
Jullie hebben geen auto-update?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je f5-d net zolang totdat het spannend word. Geef toe
Vervelend was dat, kwam je weer thuis met verhalen over in hoeveel dode mensen je had zitten wroeten en hoeveel hitsige pubers aan je naakte lijf hadden gezeten en dan moest ik het maar naar m'n zin hebben die avondquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee joh, dat valt wel mee. Ondergoed blijft altijd aan. Ergste wat we moesten doen was borstonderzoek, en dat vond ik eigenlijk heel erg mee vallen. Jongens waren er veel awkwarder over dan de meisjes
Best irritant jaquote:
Ik zal nooit vergeten hoe jij bijna over je nek ging bij de open dag, bij de anatomiezaalquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vervelend was dat, kwam je weer thuis met verhalen over in hoeveel dode mensen je had zitten wroeten en hoeveel hitsige pubers aan je naakte lijf hadden gezeten en dan moest ik het maar naar m'n zin hebben die avond
Jullie kennen elkaars lichaam nog niet goed?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet die spuit doen, dat is wel awkward!
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten hoe jij bijna over je nek ging bij de open dag, bij de anatomiezaal
Heb je de kontgat van je vriendin uitgebreid bestudeerd?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaars lichaam nog niet goed?
Lief dat je uberhaupt mee gingquote:
Nootjes wel, die kent geen seksuele grenzenquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je de kontgat van je vriendin uitgebreid bestudeerd?
That's it, ik ga doorstuderen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:37 schreef CristinaYang het volgende:
Nee joh, dat valt wel mee. Ondergoed blijft altijd aan. Ergste wat we moesten doen was borstonderzoek, en dat vond ik eigenlijk heel erg mee vallen. Jongens waren er veel awkwarder over dan de meisjes
Lekkerquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:30 schreef madeliefff het volgende:
Opso en Chai worden hard gesandwiched
Niet uitgebreid maar zeker wel bestudeerd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je de kontgat van je vriendin uitgebreid bestudeerd?
verhalen uit de oude doosquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Lief dat je uberhaupt mee gingMijn moeder ook echt, die het allemaal juist fascinerend vond
[..]
Nootjes wel, die kent geen seksuele grenzen
Vind dat normaler dan tegen je aan laten plassen just sayingquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Lief dat je uberhaupt mee gingMijn moeder ook echt, die het allemaal juist fascinerend vond
[..]
Nootjes wel, die kent geen seksuele grenzen
Vakkenvullen, groot persoonlijk onrecht bij andermans gezichtsbeharing ondervinden en pronken met z'n spaargeld tegen onbekenden op een forum.quote:
Welk verhaal is deze?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vakkenvullen, groot persoonlijk onrecht bij andermans gezichtsbeharing ondervinden en pronken met z'n spaargeld tegen onbekenden op een forum.
natuurlijkquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
Oh dat is dat hoink gebeuren natuurlijk...
Ja hij gaat gewoon naar binnen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:32 schreef Crip het volgende:
lijkt me wel fucked up een spuit in je kontgaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |