Je kan zien dat ze met emotie typte want ze heeft te lang shift in gehouden.quote:
Ik zou Wajow typenquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
Wijo is wel beter dan wejema btw het went niet echt.
Nee nieuwe tel irriquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan zien dat ze met emotie typte want ze heeft te lang shift in gehouden.
met de auto danquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit vind ik iets wat Oberkullie zou doen.
Wat is dat, leg eens uit. Ik hoorde dat jij wajong expert bent :squote:Op woensdag 17 februari 2016 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar weet je alles van he
Hij zegt toch dat JIJ daar alles van weet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is dat, leg eens uit. Ik hoorde dat jij wajong expert bent :s
Blijkbaar weet ik er niks over.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat JIJ daar alles van weet.
Ik kwam er ook pas op m'n 20e ofzo achter dat mbo niveau's hadquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blijkbaar weet ik er niks over.
Ik zou Ome Willem om inspiratie vragen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten geef mij foodspiration
voedsel haahahahahaahahahaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
kipquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij loop jij sowieso een beter achter in je algemene ontwikkeling.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik kwam er ook pas op m'n 20e ofzo achter dat mbo niveau's had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |