middenbruin haar met donkerbruine ogenquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geef hints, ben je ginger of blondje of bruintje
doe es lief tegen elkaarquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
Tardis? je kan nu aangeven dat je madeliefff kent en hebt gezien enzo.
ikr zit op 5.320 tril nuquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ey die cookies gaan traag met met die trillions, aan het begin ging alles nog snel.
16.9 bil per sec hier, duurt wel even zoquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ey die cookies gaan traag met met die trillions, aan het begin ging alles nog snel.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
middenbruin haar met donkerbruine ogen
Wat bedoel je? mogen we ook al geen grapjes meer maken?quote:
Op zich zegt dat niks want je geeft toch steeds uitquote:
doe ik nie, ik heb che en stimorol ook geheim gehouden al deze tijd xoquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dadelijk stuur je t door enzo
Ohja, da's een betere maat idd. 1,7b p/squote:Op woensdag 17 februari 2016 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
16.9 bil per sec hier, duurt wel even zo
ja na die time machine 2 ??? ik wil ook weten watquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Op zich zegt dat niks want je geeft toch steeds uit. Maar die upgrades zijn echt een factor van wat ik nu heb, laat staan de volgende "???" na time machine. Je zou er bijna van gaan cheaten
.
De ??? geeft echt huge boostquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, da's een betere maat idd. 1,7b p/s.
Ik ken madeliefff en heb haar gezien.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
Tardis? je kan nu aangeven dat je madeliefff kent en hebt gezien enzo.
Goed zo. Wel iets te laat, maar beter laat dan niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ken madeliefff en heb haar gezien.
Enzo.
Ik weet nooit of ik nou zal investeren in meer dingen die ik al heb, of dat gewoon sparen tot de volgende unlock sneller isquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De ??? geeft echt huge boost
Dat lijkt me wel echt kut...quote:
o en stijl haar. Jij hebt mooie krullen zag ikquote:
Doe maar zo.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet nooit of ik nou zal investeren in meer dingen die ik al heb, of dat gewoon sparen tot de volgende unlock sneller is.
Ja toch heel wat vrijheid ineens weg. En als ze wat zien op een scan dan minstens 6 maanden niet.quote:
heej ging jij niet ieys doen nu?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ken madeliefff en heb haar gezien.
Enzo.
Op zich zijn de +2% bonussen zinloos, dat is echt heel weinig. Dan kan je beter extra investerenquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik weet nooit of ik nou zal investeren in meer dingen die ik al heb, of dat gewoon sparen tot de volgende unlock sneller is
wtf zag ik. Had je epilepsieaanval? Of heb ik de context gemist..quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja toch heel wat vrijheid ineens weg. En als ze wat zien op een scan dan minstens 6 maanden niet.
Ja, snap ik idd... fucked up. Wanneer krijg je dan uitslag?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja toch heel wat vrijheid ineens weg. En als ze wat zien op een scan dan minstens 6 maanden niet.
Ja, alleen dat is zoveel werk en stijl haar staat mij echt nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o en stijl haar. Jij hebt mooie krullen zag ikook weleens stijl gehad? Niet dat je dat moet doen want krullen zijn juist nicee
Nee dat vat het wel samen. Weet je wat pas awkward is als er weer zo'n aanval komt moet iemand proberen om medicijnen in mijn kont te stoppen. :Squote:Op woensdag 17 februari 2016 15:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wtf zag ik. Had je epilepsieaanval? Of heb ik de context gemist..
Ohja die boosts laten het ook onderling verschillen zodat je niet echt kan vergelijkenquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
490 mil per sec 29% of total
Heb je de kitten upgrade al (uit mn hoofd 90tril)?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja die boosts laten het ook onderling verschillen zodat je niet echt kan vergelijken.
Binnen nu en twee weken een MRI scan (tot die tijd niet rijden) of ze meteen de uitslag geven weet ik niet. Ik zeg van wel mijn vriendin van niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, snap ik idd... fucked up. Wanneer krijg je dan uitslag?
Watskeburrttquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Binnen nu en twee weken een MRI scan (tot die tijd niet rijden) of ze meteen de uitslag geven weet ik niet. Ik zeg van wel mijn vriendin van niet.
Wut..quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee dat vat het wel samen. Weet je wat pas awkward is als er weer zo'n aanval komt moet iemand proberen om medicijnen in mijn kont te stoppen. :S
Allemaal ongelukken door vrouwen die mijn perfectie zien en de controle over hun auto verliezen.quote:
Ja. Nee geen interviewer gewoon iemand met honger.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Whut? Heb ik weer een vraag gemist? Ben je een interviewer ofzo wat is dit.
Volgens mij niet, alleen eentje aan het begon nog gehad.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je de kitten upgrade al (uit mn hoofd 90tril)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |