Volgens mij griep in de buik want mijn vader heeft het ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef LPFAN het volgende:
Pijn in je buik betekend niet dat je zwanger bent gelijk hoor... kan duizenden dingen zijn...
Je zegt dat je er vaker last van hebt en nu denk je dat het maar een griepje is? Nah ja prima jouw levenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
Volgens mij griep in de buik want mijn vader heeft het ook.
Het hangt in de lucht.
Ik heb wel eens luie darmen of hoe heet dat ook alweer?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Je zegt dat je er vaker last van hebt en nu denk je dat het maar een griepje is? Nah ja prima jouw leven
Tja.. ff doorbijten. Dan weet je iig waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb wel eens luie darmen of hoe heet dat ook alweer?
Problemen met rauw ei, zachtgekookt, hardgekookt.
Er is nog nooit een maagonderzoek gedaan omdat het pijnlijk zou zijn.
Sjezus. Als je weigert om je te laten onderzoeken zit dan ook niet elke keer te huilen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb er wel pijn voor over om te weten wat er met me aan de hand zou zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:02 schreef houdjemond het volgende:
Oh en maagonderzoeken doen geen pijn, anders vraag je om een roesje.
Er is een vorig deelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Het is niet chronisch, maar je hebt het al wel 10 jaar?
Volgens dokter mama ben ik gewoon te dik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb er wel pijn voor over om te weten wat er met me aan de hand zou zijn.
Dan ben je ook niet helemaal binnestebuiten gedraaid.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
Volgens dokter mama ben ik gewoon te dik.
Tijdens de periode van de hoofdpijn ben ik helemaal binnenstebuiten gedraaid maar mijn buik is niet onderzocht.
Waarom ga je dan niet naar een professioneel iemand die je kan helpen om gezond te eten?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
Volgens dokter mama ben ik gewoon te dik.
Goed ideequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet naar een professioneel iemand die je kan helpen om gezond te eten?
Met pakjes koekjes ontbijten, is bijvoorbeeld voor niemand voedzaam.
Deze kou vind ik meer dan prima.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:44 schreef sararaats het volgende:
Het wordt weer koud vannacht.
-6°C verdorie. Maar ik heb lekker een flanellen dekbedovertrek op mijn nest.
Normaal heb ik het niet koud maar ben nog ziekjes.quote:
Nou dit, een diëtiste zou een hoop helpen denk ik, ik zou ook acuut buikpijn krijgen van kaas uit een potje, goed eten kun je leren!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet naar een professioneel iemand die je kan helpen om gezond te eten?
Met pakjes koekjes ontbijten, is bijvoorbeeld voor niemand voedzaam.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:08 schreef Mylene het volgende:
Gereekst en een paar posts verwijderd.
"Het gaat vanzelf over voordat je een jongetje wordt" zeggen ze dan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:54 schreef sararaats het volgende:
Ik heb echt een lazy gevoel in mijn hoofd. Mijn slaap is niet diep genoeg want snotteren en hoesten.
Komt goed joh!
Ik heb een halve apotheek (Afrikaans: apteek) in mijn bed liggen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:13 schreef Voszje het volgende:
[..]
"Het gaat vanzelf over voordat je een jongetje wordt" zeggen ze dan.
Heb je al iets genomen tegen de hoest? Neusspray voor het slapengaan en het komt vast goed!
Ik heb laatst een maagonderzoek gehad en dat was wel erg vervelend, maar niet pijnlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
Is dat nou wel slim als je ziek bent? Om over afvallen nog maar niks te zeggenquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb een halve apotheek (Afrikaans: apteek) in mijn bed liggen.
En het hoesten is nog niet over.
Zit vooral prut in denk ik.
Maar goed, vandaag Kapsalon/frietjes/whatever sinds lange tijd.
Zo'n zin in
Niet slim nee. Dus maar wachten dan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:51 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Is dat nou wel slim als je ziek bent? Om over afvallen nog maar niks te zeggen
Kapsalon eten is nou niet echt goed voor de lijn hequote:Op donderdag 18 februari 2016 14:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb een halve apotheek (Afrikaans: apteek) in mijn bed liggen.
En het hoesten is nog niet over.
Zit vooral prut in denk ik.
Maar goed, vandaag Kapsalon/frietjes/whatever sinds lange tijd.
Zo'n zin in
Nee weet ik. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik 1 keer in de week frietjes ga eten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Kapsalon eten is nou niet echt goed voor de lijn he
En de rest van de week gezond? 1 keer in de week frietjes is niks mis mee, doe ik ook.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee weet ik. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik 1 keer in de week frietjes ga eten.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
En de rest van de week gezond? 1 keer in de week frietjes is niks mis mee, doe ik ook.
Ben je al wezen zwemmen trouwens?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:00 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
Gelukkig kan ik redelijk goed koken, alleen heb ik soms een schop onder mijn kont nodig om te starten hehe.
Nog niet ivm hoesten en snotteren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:04 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ben je al wezen zwemmen trouwens?
okequote:Op donderdag 18 februari 2016 16:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nog niet ivm hoesten en snotteren.
Veel groente en fruit eten. Ik heb de indruk dat je bijna altijd snotterig etc. bent.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:00 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
Gelukkig kan ik redelijk goed koken, alleen heb ik soms een schop onder mijn kont nodig om te starten hehe.
Ja dat snotteren heb ik al jaren. Dat geef ik toe.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Veel groente en fruit eten. Ik heb de indruk dat je bijna altijd snotterig etc. bent.
Misschien is het tijd voor Smoothie's Saraquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja dat snotteren heb ik al jaren. Dat geef ik toe.
Het is soms ook best lastig om hier door te hebben of iemand sarcastisch is of niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:31 schreef sararaats het volgende:
Mijn topic is een plekje waar ik dingen kan vertellen.
Wie dit niet wil lezen, mij best.
Het is moeilijk voor mij om de uitdrukkingen van mensen te interpreteren.
Ik weet bv niet wanneer mensen sarcastisch zijn.
Een ander stuk van mijn handicap is een impulsieve kant.
Dat is toch ook goed. Af en toe wat vets eten moet kunnen. Maar een kapsalon is 1800 kcal. Dat is alles wat je binnen moet krijgen op een dag. Zonde joh.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee weet ik. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik 1 keer in de week frietjes ga eten.
WoW dat is wel heel veel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:07 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Dat is toch ook goed. Af en toe wat vets eten moet kunnen. Maar een kapsalon is 1800 kcal. Dat is alles wat je binnen moet krijgen op een dag. Zonde joh.
Beterschap!
toch maar een Kapsalon gegeten en dat was het weer voor deze week.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:42 schreef -sabine- het volgende:
[..]
WoW dat is wel heel veel.
Doe je stinkende best Sara. Ik vind het leuk over jouw creatieve projecties te lezen.
Krijgen we binnenkort weer wat?
Jeetje, ik mag maar 1300 kcal per dagquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:07 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Dat is toch ook goed. Af en toe wat vets eten moet kunnen. Maar een kapsalon is 1800 kcal. Dat is alles wat je binnen moet krijgen op een dag. Zonde joh.
Beterschap!
Doe dan ook niet zo eigenwijsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:13 schreef sararaats het volgende:
Kapsalon is niet zo goed gevallen hihi.
Het is heel lekker op zijn tijd, eerlijk is eerlijk, maar niet als je aan het afvallen bent..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:53 schreef Droopie het volgende:
Ik kom uit de buurt waar de kapsalon uitgevonden is, en heb daar ook gegeten..
Behalve de sambal is er echt niets goed aan als je ziek bent.
Of als je maag- en buikklachten hebt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is heel lekker op zijn tijd, eerlijk is eerlijk, maar niet als je aan het afvallen bent..
Het is geen voedsel dat een schoonheidsprijs verdient neequote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Of als je maag- en buikklachten hebt.
Heb het nog nooit gegeten, ziet er te ranzig uit.
Ik heb het nog nooit gehad en het lijkt me ook ontzettend vies. Nu zal ik het zowiezo niet eten nu ik afval hoor ;pquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is geen voedsel dat een schoonheidsprijs verdient nee.
Ik zie ook nogsteeds niet in waarom je het naar binnen zou schuiven als je op medisch advies af moet vallen, maar hej, wie ben ik?
Ja idd, hebben we al vaker gezegd maar ze doet het niet jammer genoeg. Wil haar echt helpen maar dan moet ze wel die hulp willen aanvaarden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:04 schreef mootie het volgende:
Het is misschien handig om hier eens een lijstje te posten.
Ontbijt, lunch, avondeten, tussendoortjes. Echt eerlijk alles vertellen wat je op een dag eet. Daar komen vast goede tips uit voort.
Sara vraagt inderdaad niet om advies dus misschien beter om het dan ook niet te gaan geven.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:51 schreef sibella2 het volgende:
Ach ja, volgens mij vraagt ze niet om advies en is het meer een dagboek-topic. Ieder zijn eigen
dat heb ik idd. ik heb heel hard gewerkt vanmiddag en ben moe hehe.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:42 schreef Diconnected het volgende:
Sara mag zelf bepalen wat ze in dit topic post. Als ze geen eetlijstjes en dergelijke wilt neergooien hier, prima. En anders kan ze naar het Dieettopic om daar ook advies over te vragen. Ik ben het constante gehamer van ' je moet toch afvallen, waarom zou je dat eten' een beetje zat. En ik denk dat zij dat ook af en toe heeft.
Ik vind dat nogal tegenstrijdig. Posten dat je op dieet bent, dan hier ook posten dat wat je aan slechte dingen eet. Dan mogen mensen daar toch gewoon op reageren en tips geven?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:42 schreef Diconnected het volgende:
Sara mag zelf bepalen wat ze in dit topic post. Als ze geen eetlijstjes en dergelijke wilt neergooien hier, prima. En anders kan ze naar het Dieettopic om daar ook advies over te vragen. Ik ben het constante gehamer van ' je moet toch afvallen, waarom zou je dat eten' een beetje zat. En ik denk dat zij dat ook af en toe heeft.
Reageren mag altijd, maar 9 van de 10 keer wordt er negatief gereageerd. Als er al 2x is gezegd ' goh is dat verstandig' en de derde begint ook met 'jeetje dat je dat eet' dan is de lol er gauw vanaf.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal tegenstrijdig. Posten dat je op dieet bent, dan hier ook posten dat wat je aan slechte dingen eet. Dan mogen mensen daar toch gewoon op reageren en tips geven?
Dat is het helaas ook zeker niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:29 schreef sararaats het volgende:
ik probeer af te vallen maar das niet zo simpel hoor.
Ok, dus 1 mag het wel zeggen, daarna hush hush. Ik snap het.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Reageren mag altijd, maar 9 van de 10 keer wordt er negatief gereageerd. Als er al 2x is gezegd ' goh is dat verstandig' en de derde begint ook met 'jeetje dat je dat eet' dan is de lol er gauw vanaf.
Top.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ok, dus 1 mag het wel zeggen, daarna hush hush. Ik snap het.
Dat is het ook niet maar als je gezond eet en beweegt gaat het er haast vanzelf af ondervind ikquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:29 schreef sararaats het volgende:
Het ligt er wel aan natuurlijk. Als je al vrij gezond eet en redelijk beweegt is het moeilijker.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dat is het ook niet maar als je gezond eet en beweegt gaat het er haast vanzelf af ondervind ik
Ja, ik at altijd al gezond maar viel niet af. Bewoog ook niet. Nu moet ik dringend afvallen en ben ik gaan sporten. Bij mij was het ook erg frisdrank waardoor ik aankwam.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ligt er wel aan natuurlijk. Als je al vrij gezond eet en redelijk beweegt is het moeilijker.
Maar als je als snoeper je lekkere dingen en frisdrank laat staan, de maaltijden gezonder maakt, kun je al een stuk opschieten. Zeker als je meer gaat bewegen.
Nog niet helemaal en dat doet pijn na 5 jaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:29 schreef sibella2 het volgende:
Is het gedoe op je werk opgelost Sara?
Toen ik ging stoppen met roken, heb ik mijzelf voorgehouden nooit meer te beginnen. Klinkt positiever, voelde ook positiever.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:29 schreef sararaats het volgende:
Had je nog feedback gekregen over hoe ze dat nu gaan oplossen op je werk dan? Lijkt me ook niet leuk om te horen maargoed zulke mensen houd je altijd wel helaas.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:28 schreef sararaats het volgende:
Mijn toekomst ziet er vreemd uit. Er zijn zovele vragen en ik word er onzeker van.
Gelukkig kan ik mijn vrijwilligerswerk nog doen en de mensen die niet graag met me werken, tja.
Ik wou dat mijn leven normaal was.
Ze zijn er nog mee bezig. Gelukkig zijn er mensen die wel met me willen werken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Had je nog feedback gekregen over hoe ze dat nu gaan oplossen op je werk dan? Lijkt me ook niet leuk om te horen maargoed zulke mensen houd je altijd wel helaas.
En hoe is je toekomst verder dan?
Gewoon weer een salto doen, het is inmiddels 25 jaar geleden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:01 schreef sararaats het volgende:
En het regent weeral. Pff ik snak naar de lente en zomer zodat ik weer op de trampoline kan springen.
Daar word ik echt vrolijk van. Ik durf geen salto meer te doen terwijl ik voor mijn hersenschudding in 1990 overal salto deed.
Deprimerend weer en het werkt op mijn systeem.
Ik krijg vierkante oogjes dus ga iets anders doen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon weer een salto doen, het is inmiddels 25 jaar geleden.
Ja, waarom niet. Je hoeft toch niet 25 jaar lang bang te zijn voor een salto, zonde van je tijd.quote:
Ik zou het er zelf niet meer op wagenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Je hoeft toch niet 25 jaar lang bang te zijn voor een salto, zonde van je tijd.
26.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Je hoeft toch niet 25 jaar lang bang te zijn voor een salto, zonde van je tijd.
Wij zijn al 100, Sara is een jonge blom, en heeft aan turnen gedaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou het er zelf niet meer op wagen
ah...... dat wist ik niet dat Sara aan turnen heeft gedaanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij zijn al 100, Sara is een jonge blom, en heeft aan turnen gedaan.
Je hebt gelijk. Daarvoor krijg ik hulp van een psychotherapeute.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
26.
Niet verkeerd opvatten Saar maar blijf je niet een beetje teveel hangen in het verleden?
Sommige dingen moet je ook eens loslaten en eroverheen stappen, en ja dat IS moeilijk, maar anders blijf je erin en word je toekomst nooit beter omdat je jezelf tegenhoud.
Ik ben begonnen met het kleuterturnen en gestopt in het middelbaar. Natuurlijk ook jazz-dans en trampoline.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ah...... dat wist ik niet dat Sara aan turnen heeft gedaan![]()
Ja wij zijn al 100, dan doe je dat niet meerbovendien ben ik niet zo lenig
Mooi vanaf nu dan, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Daarvoor krijg ik hulp van een psychotherapeute.
Vanaf nu heden en toekomst hehe.
Sommige dingen zijn moeilijk te verwerken, dat geef ik toe.
Focus je eerst op dingen in het dagelijks leven, die bucketlist kom nog wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:56 schreef sararaats het volgende:
Ik denk dat ik nog hele leuke dingen ga beleven hahaha.
Er staat nog zoveel op mijn bucketlist zoals zwemmen met pinguins, de Tafelberg beklimmen, ...
Mijn familie is alles voor me, vooral de kids van zus en broer weten me telkens weer op te vrolijken.
Komt goed. Het lijkt wel of ik heel veel dingen tegelijk wil doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Focus je eerst op dingen in het dagelijks leven, die bucketlist kom nog wel.
Ja. Kreeg daar medicijnen voor maar de bloeddruk bleef stabiel.quote:
Heb je zo'n meter? wat was je bloeddruk toen hij het laatst werd gemeten?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja. Kreeg daar medicijnen voor maar de bloeddruk bleef stabiel.
Kreeg ooit een kleine bloeddrukval in Bobbejaanland. Na 1 keer Typhoon was het genoeg voor me.
Ik had vroeger de neiging om zomaar uit mijn bed te springen. Doe ik nooit meer want flauwgevallen.
Ik heb zo'n meter. Ik zit rond 12/7. Had ooit 9/5.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Heb je zo'n meter? wat was je bloeddruk toen hij het laatst werd gemeten?
Uhh 12/7 = 120/70 en 9/5 90/50?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb zo'n meter. Ik zit rond 12/7. Had ooit 9/5.
Als ik ziek ben is de bloeddruk ook laag dacht ik.
Het was de looping die me deed duizelen maar of het van de bloeddruk was weet ik niet.
Morgenvroeg eerste job: bloeddruk meten want nu erg gespannen
120/70 is prima. 90/50 idd te laag. Van ziek zijn hoeft je bloeddruk niet altijd laag te zijn hoor. Bij mij is ie dan altijd te hoog meestal.quote:
Ik denk overprikkeld maar het gaat nog hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:41 schreef houdjemond het volgende:
Waarom ben je gespannen?
120/70 is normaal trouwens.
En, wat weeg je?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee want soms doet die het nog.
Heel vreemd.
En hoe lang ben je?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik weeg me 's morgens.
Maar nu weeg ik 62,5 kg met kleren aan.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:02 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Dat valt dan wel mee toch. Lekker blijven wandelen en zwemmen en geen kapsalons meer.
Dat is toch goed dan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:06 schreef sararaats het volgende:
[..]ik loop op het werk van hier naar ginder tot mijn shirt nat van het zweet is hihi.
Nu is het rotweer buiten dus niet wandelen.
Ondertussen is het zo donker buiten dat mijn hoofd denkt: ey slapen. Maar dan spook ik vannacht.
Het is ook allemaal positief bedoelt hoor, en ze vroeg zelf om tipsquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:05 schreef Diconnected het volgende:
Ik snap dat iedereen het heel goed bedoeld, maar misschien kan er iets minder worden bemoeid met Sara. Ik denk dat ze daar ook niet veel aan heeft namelijk.Niemand heeft wat aan negativiteit, dus laten we het vooral positief houden.
Op zondag nog meer want veel drukker in de cafetaria/bistro.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:08 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Dat is toch goed dan.
Lekker op de bank met een serietje aan, kopje thee erbij
Kijkse.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
Op zondag nog meer want veel drukker in de cafetaria/bistro.
Doet me eraan denken dat ik Over Mijn Lijk nog moet terugkijken![]()
Dus tot later!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 68% gewijzigd door Pinnenmutske op 20-02-2016 19:43:49 ]Werewolf
Toch zijn dat eenmalige dingen, daar moet je je echt proberen overheen te zetten. Op deze manier komen er steeds meer dingen bij die je niet kunt, wilt of durft.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:01 schreef sararaats het volgende:
Dit wisten jullie waarschijnlijk nog niet:
Ik heb ooit de kerstboom van mijn ouders omgegooid tijdens een wilde achtervolging.
Diezelfde kerstboom viel nog een keer maar ik was niet eens in de buurt. Bleek dat de boom maar losjes in het zand stak.
Ik vertoon me niet in de buurt van kerstbomen.
![]()
Ik heb ongelooflijke faalangst opgelopen met een playbackshow die in het honderd liep tijdens mijn optreden. Te pijnlijk om uit te leggen.
De eerste keer slapen in mijn appartementje was ongelooflijk tot er een onweer losbrak. Paniek.
Ik was 19.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dat er ooit een playbackshow mis ging, toen je kind was. Nu ben je volwassen, alles is anders nu,
Dus je hebt nu geen faalangst meer.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik was 19.
Alles is anders nu want cursusje faalangst overleven gevolgd.
Stond ik opeens in de mooiste schouwburg van Antwerpen (Bourlaschouwburg) een monoloog (2b or not 2b) van Hamlet af te raffelen. Beng! Geen angst!
Het enige dat ik wel had, het licht scheen nogal hard in mijn gezicht. Ik zag het publiek niet maar zij zagen mij wel.
Minder. Ik zat ook nog met de verhuis.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus je hebt nu geen faalangst meer.
Slaap lekker Saar!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:01 schreef sararaats het volgende:
Dit wisten jullie waarschijnlijk nog niet:
Ik heb ooit de kerstboom van mijn ouders omgegooid tijdens een wilde achtervolging.
Diezelfde kerstboom viel nog een keer maar ik was niet eens in de buurt. Bleek dat de boom maar losjes in het zand stak.
Ik vertoon me niet in de buurt van kerstbomen.
Waarom voor de easy way gaan. Je kunt moeilijk je hele leven uit de buurt van echte kerstbomen blijven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:08 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Slaap lekker Saar!
Over je kerstboom, je hebt mooie kunstkerstboompjes en daar kun je plastic ballen inhangen, of leuke zelf geknutselde spulletjes.
Weet ik wel. Het was geen echte kerstboom.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom voor de easy way gaan. Je kunt moeilijk je hele leven uit de buurt van echte kerstbomen blijven.
Is toch prima. Zoveel kom je kerstbomen toch niet tegen in het dagelijks leven.quote:Op zondag 21 februari 2016 08:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
Weet ik wel. Het was geen echte kerstboom.
Gelukkig niet hehe.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:26 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Is toch prima. Zoveel kom je kerstbomen toch niet tegen in het dagelijks leven.
Gedaan hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:35 schreef sararaats het volgende:
Voor de OP. Kan een modje die effe aanpassen?
[ afbeelding ]
Ondertussen hoest ik als een hondje.
Slaapwel voor later!
Gaat het?quote:Op maandag 22 februari 2016 10:46 schreef sararaats het volgende:
Ik hou het even voor bekeken.
Samenloop van omstandigheden.
![]()
Doen ze dat echt of begrijpen jullie elkaar misschien niet helemaal?quote:Op maandag 22 februari 2016 12:55 schreef sararaats het volgende:
Ach dat gedoe op mijn werk. Het ergste vind ik dat mensen dingen verdraaien.
Ik weet het zelf niet. Het enige waar ik blij om ben is dat ik niks misdaan heb.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doen ze dat echt of begrijpen jullie elkaar misschien niet helemaal?
Ik dacht dat je gisteren postte dat het opgelost was?quote:Op maandag 22 februari 2016 12:55 schreef sararaats het volgende:
Ach dat gedoe op mijn werk. Het ergste vind ik dat mensen dingen verdraaien.
Ik ben zo onzeker op dit moment en een hoestsnotterbui is er teveel aan.
Serieus?quote:Op maandag 22 februari 2016 13:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gisteren postte dat het opgelost was?
Maar ligt dat aan jezelf of aan iemand anders?quote:Op maandag 22 februari 2016 13:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
Serieus?
Het probleem bij mij is dat alles zo lang blijft nazinderen.
Beiden.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan jezelf of aan iemand anders?
ik kan het altijd proberen hé.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:39 schreef houdjemond het volgende:
En misschien kan je het volgende keer bespreken op je werk als het blijkbaar van twee kanten niet goed gaat?
Kan het opgelost worden en ben je die stress ook weer kwijt..
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kan het altijd proberen hé.
maar ik ben echt vrolijk nu, mooi shirt van de mama gekregen maar moet geruild worden naar een Medium. ik ben afgevallen en dat voel ik hehehe
ik probeer wat ik kan hehe. gisteren (zondag) ging heel goed want geen minuut stil gestaan.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:29 schreef Voszje het volgende:
[..]![]()
Op mijn werk heb ik ook vaak genoeg gedoe. Ja, het maakt je onzeker... Maar het komt echt goed. Blijf hard aan de punten werken die minder goed gaan.
Topper! Meer dan je best kun je niet doen.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik probeer wat ik kan hehe. gisteren (zondag) ging heel goed want geen minuut stil gestaan.
ach het deed effe pijn maar ik werk daar toch al bijna 6 jaar.
ik voel me nu veel beter hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:00 schreef Voszje het volgende:
[..]
Topper! Meer dan je best kun je niet doen.
Waarom denk je dat? Kan ook gewoon een goeie verkoudheid zijn?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:26 schreef sararaats het volgende:
Ik zit effe niet lekker in mijn vel maar komt goed.
Er zit precies prut in mijn keel en soms moet ik echt braken. Sorry voor diegenen die een vieruurtje ofzo eten
Ik denk dat mijn schildklier op hol geslagen is
Ik heb eerder problemen gehad en moet veel brood eten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:33 schreef Lienekien het volgende:
Heb je een diagnose voor een probleem met je schildklier? Slik je daar medicatie voor?
Meld!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:37 schreef Sarabi het volgende:
veel mensen die op dit moment last hebben van verkoudheid/griep
Waarom veel brood?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:36 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb eerder problemen gehad en moet veel brood eten.
Geen medicatie dacht ik en een lange tijd geen last gehad.
Het kan ook iets helemaal anders zijn.
Dan zou je eerder aan een traagwerkende schildklier denken, niet aan een die 'op hol slaat'.quote:
Nooit gevraagd waarom dat moet?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat kan ja.
maar goed, ik hou jullie op de hoogte.
Medicijnen gekregen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:09 schreef sararaats het volgende:
dadadadaaaaaaaaaam. schildklier gezwollen.
Oeh wanneer mag je.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee ik moet een echo laten maken.
of ze vergroot is tegenover 2012.quote:
Leuk is anders toch? ( Snap de hahaha niet echtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
of ze vergroot is tegenover 2012.
ik wist al dat het zoiets ging zijn hahaha
omdat ik een hele andere pijn voelde dan keelontsteking.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:27 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Leuk is anders toch? ( Snap de hahaha niet echt)
Ja oke maar dat is toch geen reden om te lachen? Vind ik hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
omdat ik een hele andere pijn voelde dan keelontsteking.
nee sorry je hebt gelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja oke maar dat is toch geen reden om te lachen? Vind ik hoor.
Je hoeft geen sorry te zeggenquote:
Kan verschillende oorzaken hebben. Dat gaan ze onderzoeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:56 schreef mootie het volgende:
Wat houdt het in als je schildklier gezwollen is?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
Kan verschillende oorzaken hebben. Dat gaan ze onderzoeken.
Op mijn verwijsbrief staat goiter.
http://www.schildklier.org/goiter.html
Draadloze wifi ja?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:33 schreef sararaats het volgende:
Het lijkt wel of mijn stembanden niet meewerken. Af en toe ben ik zelfs hees.
Maar goed, ik lig onder de microfiber met de foon.
Lang leve draadloze wifi.
Hebben ze al verharde wegen en drinkbaar kraanwater?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In België hebben ze ook pas ADSL
*proest*quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hebben ze al verharde wegen en drinkbaar kraanwater?
Ik zie niks.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:15 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
misschien niet helemaal duidelijk maar rechts zit een bobbel.
Quinoaquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:57 schreef sararaats het volgende:
ik ga vandaag koken met iemand van een andere dienst voor gehandicapten. Quinoia of hoe heet dat ook al weer bowl.
ziet er lekker uit. ik heb natuurlijk de dingen gekocht die ik graag lust.
Is irritant idd, en dan ruik je ook overal eten ;p Heb 1 keer nuchter moeten zijn terwijl andere mensen om mij heen allemaal eten kregen, ook warm eten dus dat rook je wel. grrrrquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:05 schreef Droopie het volgende:
Je weet ook waarom je niet mag eten van te voren
Ik had een keer een onderzoek om 14.00 zonder eten. Dat doe ik nooit meer..nu ga ik echt geen bloed afgeven meer na 10.00 uur
Normaal eet ik ook niet voor 10.00 uur, maar dan ga je naar het ziekenhuis en zit de bloedafname naast het winkeltje met de saucijzenbroodjesquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Is irritant idd, en dan ruik je ook overal eten ;p Heb 1 keer nuchter moeten zijn terwijl andere mensen om mij heen allemaal eten kregen, ook warm eten dus dat rook je wel. grrrr
Oh leuke plek iddquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Normaal eet ik ook niet voor 10.00 uur, maar dan ga je naar het ziekenhuis en zit de bloedafname naast het winkeltje met de saucijzenbroodjes
Oooh dat ruikt zo lekker, de hele ja, ik noem het maar aula, van het AMC ruikt ook altijd naar croissantjes en saucijzenbroodje's.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Normaal eet ik ook niet voor 10.00 uur, maar dan ga je naar het ziekenhuis en zit de bloedafname naast het winkeltje met de saucijzenbroodjes
Volgende week vrijdag alle uitslag. Echo en bloed.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:34 schreef houdjemond het volgende:
Nouja dan heb je het prikken wel meteen vroeg gehad Saar, wanneer krijg je de uitslag?
Oh wat ik me verder nog afvroeg, ben je inmiddels gewend aan de snurkbeugel en helpt het goed?
Oh dus je hebt er eigenlijk nog helemaal niks aan, dat is zonde zeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
Woensdag alle uitslag. Echo en bloed.
De snurkbeugel moet aangepast worden. Ik moet er van kokhalzen.
[ afbeelding ]
Quinoa bowl á la Kuikie (Kuikie is mijn bijnaam hihi)
Omdat ik klein van gestalte ben. 1.51mquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh dus je hebt er eigenlijk nog helemaal niks aan, dat is zonde zeg.
Hoe kom je aan die bijnaam?
Ja want zij is mijn steunquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:27 schreef Lienekien het volgende:
Wordt een spannende week, Sara. Gaat je moeder ook mee als je de uitslag krijgt?
Jij niet alleen, hoor. Dat gebeurt heel veel mensen in de spreekkamer van de dokter.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja want zij is mijn steun![]()
Het is dat ik meestal de helft vergeet van wat ze zeggen
Ja idd. zenuwen onder andere.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij niet alleen, hoor. Dat gebeurt heel veel mensen in de spreekkamer van de dokter.
Nodules.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:25 schreef sararaats het volgende:
dadadadaaaaaaaaaaaaaaam. goiter (met notules of zoiets) en verder onderzoek nodig.
ik kan nu zelf de beelden van het onderzoek bekijken op internet.
eerst bloedonderzoek afwachten, dat krijg ik vrijdag.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nodules.
Wat is het vervolgonderzoek? Een scan?
Ik heb ook zo'n onderzoek gehad. Je krijgt radioactief gemaakt jodium. (Dat smaakt nergens naar en je krijgt er geen klachten van.)* Van de scan voel je ook niks. Je moet alleen stilliggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:55 schreef sararaats het volgende:
verslag van het onderzoek is binnen.
dat wordt dus een scintigrafie. ik weet niet of ik daar schrik voor moet hebben, nog nooit contrastdinges gehad.
Ligt eraan of ze het via een infuus inspuiten of dat je dat spul moet drinken hé..quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:55 schreef sararaats het volgende:
verslag van het onderzoek is binnen.
dat wordt dus een scintigrafie. ik weet niet of ik daar schrik voor moet hebben, nog nooit contrastdinges gehad.
Via infuus wordt je helemaal warm en heb je onwijs t gevoel dat je moet plassen dus dat had je wel onthouden denk ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n onderzoek gehad. Je krijgt radioactief gemaakt jodium. (Dat smaakt nergens naar en je krijgt er geen klachten van.)* Van de scan voel je ook niks. Je moet alleen stilliggen.
)* Ik weet niet meer zeker of het een slokje/capsule was of een injectie.![]()
Waarschijnlijk niet, want voor specifiek de schildklier is het radioactief jodium. (De schildklier is het enige orgaan dat jodium opneemt.)quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Via infuus wordt je helemaal warm en heb je onwijs t gevoel dat je moet plassen dus dat had je wel onthouden denk ik.
Tenminste als we het over dezelfde contrastvloeistof hebben..
Ik moest de vloeibare versie opdrinken met een liter water en dan mocht je niet plassen voor 't onderzoek.
Heel fijn met een kleine blaas icm stil moeten liggen
Ik zit het net te lezen ja, hele andere tak van sport, sorry!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, want voor specifiek de schildklier is het radioactief jodium. (De schildklier is het enige orgaan dat jodium opneemt.)
Ik heb het zitten nalezen voor een ziekenhuis hier en die doen het met een capsule.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zit het net te lezen ja, hele andere tak van sport, sorry!
Bij een scintigrafieonderzoek krijg je een kleine hoeveelheid radioactief gelabeld jodium (I-123) of technetium in je bloed via een infuus.
Infuusje dus Sara, niks engs of om bang voor te zijn
Ook radioactief?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:53 schreef LPFAN het volgende:
Ik krijg ook altijd jodium bevattende contrastvloeistof via het infuus.
Bwah gaat wel. Ik heb nog veel pijn maar om 18u40 krijg ik de uitslag van de onderzoeken.quote:
Wat laat!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
Bwah gaat wel. Ik heb nog veel pijn maar om 18u40 krijg ik de uitslag van de onderzoeken.
Het feestje gisteren was best leuk maar het zit nog niet goed met een paar personen.
Vergeet de negativiteit en je leven wordt veel leuker!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
Bwah gaat wel. Ik heb nog veel pijn maar om 18u40 krijg ik de uitslag van de onderzoeken.
Het feestje gisteren was best leuk maar het zit nog niet goed met een paar personen.
Het blijft spannend.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:49 schreef sararaats het volgende:
Scintigrafie MET SPOED en hoogstwaarschijnlijk een operatie.
Mijn schildklier werkt normaal.
Zojuist een Dafalganneke Forte gepakt dus hoop dat de pijn gaat liggen voor een uurtje of 4 hehe.
De huisarts wacht de scintigrafie af.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het blijft spannend.
Hebben ze ook met je besproken wat het kan zijn?
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:19 schreef sararaats het volgende:
Goedemorgen deze morgen hehe.
Mag ik na een (eventuele) schildklieroperatie ijsjes eten of is dat alleen bij amandelen?
Het gaat redelijk, mijn stem is wel heel raar![]()
ik ben nog niet lang wakker
Ah ok.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ze opereren dan niet IN je keel. Maar van mij mag je best ijsjes eten na de operatie.
Maandag bellen voor een afspraak en dan hoop ik dat het zo snel mogelijk gebeurt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:09 schreef houdjemond het volgende:
Wanneer is de scintigrafie Saar? Spannend allemaal hoor..
Algemene pijn van mijn schildklier. Mijn schildklier is abnormaal grootquote:
Jepsquote:Op maandag 7 maart 2016 12:05 schreef Lienekien het volgende:
Voor dat kropgevoel krijg je het onderzoek. Hopelijk kunnen ze er daarna snel iets aan doen.
Gaat je moeder mee, donderdag?
Ben ik me heel bewust van.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:06 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dit duurt wel even voordat het weer 100% is, met je schildklier(functie).Daar kun je je maar beter even bij neerleggen.
Kun je niet tijdelijk wat pijnstillers krijgen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ben ik me heel bewust van.
Vandaag echt een dag met veel pijn gehad.
Wellicht ergens tussen de chaos.quote:
Paracetamol helpt prima tegen pijn dus zou wel nemen als ik jou was.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
Wellicht ergens tussen de chaos.
Ik heb best straffe pillekes
nodig wegens onrustigheid
Maat soit, ik ga proberen te slapen.
![]()
![]()
![]()
ik heb pijnstillers genomen maar nu lijkt het of ik lig te ijlen. ik heb een afsaprrazk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:34 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Paracetamol helpt prima tegen pijn dus zou wel nemen als ik jou was.
Bedoel je een afspraak? Waar?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb pijnstillers genomen maar nu lijkt het of ik lig te ijlen. ik heb een afsaprrazk.
Wat heb je geslikt dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb pijnstillers genomen maar nu lijkt het of ik lig te ijlen. ik heb een afsaprrazk.
Dat is lekker snel!quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
scintigrafie is goed verlopen. morgen de uitslag en vervolgverhaaltje hehe.
het was ook met spoed gedaan hoor anders verga ik nog meer van de pijn.quote:
Wat had je genomen dan?quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
het was ook met spoed gedaan hoor anders verga ik nog meer van de pijn.
volgens mij had ik gisteren iets verkeerd genomen want was helemaal tuureluut en van de wereld
Maar niet weer doen danquote:
Dan kan je beter paracetamol nemen... Helpt meer tegen de pijn.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee. dat wil ik jullie niet aandoen maar wilde de pijn verbijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |