Doen ze dat echt of begrijpen jullie elkaar misschien niet helemaal?quote:Op maandag 22 februari 2016 12:55 schreef sararaats het volgende:
Ach dat gedoe op mijn werk. Het ergste vind ik dat mensen dingen verdraaien.
Ik weet het zelf niet. Het enige waar ik blij om ben is dat ik niks misdaan heb.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doen ze dat echt of begrijpen jullie elkaar misschien niet helemaal?
Ik dacht dat je gisteren postte dat het opgelost was?quote:Op maandag 22 februari 2016 12:55 schreef sararaats het volgende:
Ach dat gedoe op mijn werk. Het ergste vind ik dat mensen dingen verdraaien.
Ik ben zo onzeker op dit moment en een hoestsnotterbui is er teveel aan.
Serieus?quote:Op maandag 22 februari 2016 13:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gisteren postte dat het opgelost was?
Maar ligt dat aan jezelf of aan iemand anders?quote:Op maandag 22 februari 2016 13:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
Serieus?
Het probleem bij mij is dat alles zo lang blijft nazinderen.
Beiden.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan jezelf of aan iemand anders?
ik kan het altijd proberen hé.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:39 schreef houdjemond het volgende:
En misschien kan je het volgende keer bespreken op je werk als het blijkbaar van twee kanten niet goed gaat?
Kan het opgelost worden en ben je die stress ook weer kwijt..
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kan het altijd proberen hé.
maar ik ben echt vrolijk nu, mooi shirt van de mama gekregen maar moet geruild worden naar een Medium. ik ben afgevallen en dat voel ik hehehe
ik probeer wat ik kan hehe. gisteren (zondag) ging heel goed want geen minuut stil gestaan.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:29 schreef Voszje het volgende:
[..]![]()
Op mijn werk heb ik ook vaak genoeg gedoe. Ja, het maakt je onzeker... Maar het komt echt goed. Blijf hard aan de punten werken die minder goed gaan.
Topper! Meer dan je best kun je niet doen.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik probeer wat ik kan hehe. gisteren (zondag) ging heel goed want geen minuut stil gestaan.
ach het deed effe pijn maar ik werk daar toch al bijna 6 jaar.
ik voel me nu veel beter hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:00 schreef Voszje het volgende:
[..]
Topper! Meer dan je best kun je niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |