Kan verschillende oorzaken hebben. Dat gaan ze onderzoeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:56 schreef mootie het volgende:
Wat houdt het in als je schildklier gezwollen is?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
Kan verschillende oorzaken hebben. Dat gaan ze onderzoeken.
Op mijn verwijsbrief staat goiter.
http://www.schildklier.org/goiter.html
Draadloze wifi ja?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:33 schreef sararaats het volgende:
Het lijkt wel of mijn stembanden niet meewerken. Af en toe ben ik zelfs hees.
Maar goed, ik lig onder de microfiber met de foon.
Lang leve draadloze wifi.
Hebben ze al verharde wegen en drinkbaar kraanwater?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In België hebben ze ook pas ADSL
Ik bedoel natuurlijk internetverbinding.quote:
*proest*quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hebben ze al verharde wegen en drinkbaar kraanwater?
Ik zie niks.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:15 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
misschien niet helemaal duidelijk maar rechts zit een bobbel.
oh. ik krijg het moeilijk op foto.quote:
Quinoaquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:57 schreef sararaats het volgende:
ik ga vandaag koken met iemand van een andere dienst voor gehandicapten. Quinoia of hoe heet dat ook al weer bowl.
ziet er lekker uit. ik heb natuurlijk de dingen gekocht die ik graag lust.
Is irritant idd, en dan ruik je ook overal eten ;p Heb 1 keer nuchter moeten zijn terwijl andere mensen om mij heen allemaal eten kregen, ook warm eten dus dat rook je wel. grrrrquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:05 schreef Droopie het volgende:
Je weet ook waarom je niet mag eten van te voren
Ik had een keer een onderzoek om 14.00 zonder eten. Dat doe ik nooit meer..nu ga ik echt geen bloed afgeven meer na 10.00 uur
Normaal eet ik ook niet voor 10.00 uur, maar dan ga je naar het ziekenhuis en zit de bloedafname naast het winkeltje met de saucijzenbroodjesquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Is irritant idd, en dan ruik je ook overal eten ;p Heb 1 keer nuchter moeten zijn terwijl andere mensen om mij heen allemaal eten kregen, ook warm eten dus dat rook je wel. grrrr
Oh leuke plek iddquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Normaal eet ik ook niet voor 10.00 uur, maar dan ga je naar het ziekenhuis en zit de bloedafname naast het winkeltje met de saucijzenbroodjes
Oooh dat ruikt zo lekker, de hele ja, ik noem het maar aula, van het AMC ruikt ook altijd naar croissantjes en saucijzenbroodje's.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Normaal eet ik ook niet voor 10.00 uur, maar dan ga je naar het ziekenhuis en zit de bloedafname naast het winkeltje met de saucijzenbroodjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |