Volgens mij griep in de buik want mijn vader heeft het ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef LPFAN het volgende:
Pijn in je buik betekend niet dat je zwanger bent gelijk hoor... kan duizenden dingen zijn...
Je zegt dat je er vaker last van hebt en nu denk je dat het maar een griepje is? Nah ja prima jouw levenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
Volgens mij griep in de buik want mijn vader heeft het ook.
Het hangt in de lucht.
Ik heb wel eens luie darmen of hoe heet dat ook alweer?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Je zegt dat je er vaker last van hebt en nu denk je dat het maar een griepje is? Nah ja prima jouw leven
Tja.. ff doorbijten. Dan weet je iig waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb wel eens luie darmen of hoe heet dat ook alweer?
Problemen met rauw ei, zachtgekookt, hardgekookt.
Er is nog nooit een maagonderzoek gedaan omdat het pijnlijk zou zijn.
Sjezus. Als je weigert om je te laten onderzoeken zit dan ook niet elke keer te huilen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb er wel pijn voor over om te weten wat er met me aan de hand zou zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:02 schreef houdjemond het volgende:
Oh en maagonderzoeken doen geen pijn, anders vraag je om een roesje.
Er is een vorig deelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Het is niet chronisch, maar je hebt het al wel 10 jaar?
Volgens dokter mama ben ik gewoon te dik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb er wel pijn voor over om te weten wat er met me aan de hand zou zijn.
Dan ben je ook niet helemaal binnestebuiten gedraaid.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
Volgens dokter mama ben ik gewoon te dik.
Tijdens de periode van de hoofdpijn ben ik helemaal binnenstebuiten gedraaid maar mijn buik is niet onderzocht.
Waarom ga je dan niet naar een professioneel iemand die je kan helpen om gezond te eten?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
Volgens dokter mama ben ik gewoon te dik.
Goed ideequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet naar een professioneel iemand die je kan helpen om gezond te eten?
Met pakjes koekjes ontbijten, is bijvoorbeeld voor niemand voedzaam.
Deze kou vind ik meer dan prima.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:44 schreef sararaats het volgende:
Het wordt weer koud vannacht.
-6°C verdorie. Maar ik heb lekker een flanellen dekbedovertrek op mijn nest.
Normaal heb ik het niet koud maar ben nog ziekjes.quote:
Nou dit, een diëtiste zou een hoop helpen denk ik, ik zou ook acuut buikpijn krijgen van kaas uit een potje, goed eten kun je leren!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet naar een professioneel iemand die je kan helpen om gezond te eten?
Met pakjes koekjes ontbijten, is bijvoorbeeld voor niemand voedzaam.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:08 schreef Mylene het volgende:
Gereekst en een paar posts verwijderd.
"Het gaat vanzelf over voordat je een jongetje wordt" zeggen ze dan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:54 schreef sararaats het volgende:
Ik heb echt een lazy gevoel in mijn hoofd. Mijn slaap is niet diep genoeg want snotteren en hoesten.
Komt goed joh!
Ik heb een halve apotheek (Afrikaans: apteek) in mijn bed liggen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:13 schreef Voszje het volgende:
[..]
"Het gaat vanzelf over voordat je een jongetje wordt" zeggen ze dan.
Heb je al iets genomen tegen de hoest? Neusspray voor het slapengaan en het komt vast goed!
Ik heb laatst een maagonderzoek gehad en dat was wel erg vervelend, maar niet pijnlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
Is dat nou wel slim als je ziek bent? Om over afvallen nog maar niks te zeggenquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb een halve apotheek (Afrikaans: apteek) in mijn bed liggen.
En het hoesten is nog niet over.
Zit vooral prut in denk ik.
Maar goed, vandaag Kapsalon/frietjes/whatever sinds lange tijd.
Zo'n zin in
Niet slim nee. Dus maar wachten dan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:51 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Is dat nou wel slim als je ziek bent? Om over afvallen nog maar niks te zeggen
Kapsalon eten is nou niet echt goed voor de lijn hequote:Op donderdag 18 februari 2016 14:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb een halve apotheek (Afrikaans: apteek) in mijn bed liggen.
En het hoesten is nog niet over.
Zit vooral prut in denk ik.
Maar goed, vandaag Kapsalon/frietjes/whatever sinds lange tijd.
Zo'n zin in
Nee weet ik. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik 1 keer in de week frietjes ga eten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Kapsalon eten is nou niet echt goed voor de lijn he
En de rest van de week gezond? 1 keer in de week frietjes is niks mis mee, doe ik ook.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee weet ik. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik 1 keer in de week frietjes ga eten.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
En de rest van de week gezond? 1 keer in de week frietjes is niks mis mee, doe ik ook.
Ben je al wezen zwemmen trouwens?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:00 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
Gelukkig kan ik redelijk goed koken, alleen heb ik soms een schop onder mijn kont nodig om te starten hehe.
Nog niet ivm hoesten en snotteren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:04 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ben je al wezen zwemmen trouwens?
okequote:Op donderdag 18 februari 2016 16:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nog niet ivm hoesten en snotteren.
Veel groente en fruit eten. Ik heb de indruk dat je bijna altijd snotterig etc. bent.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:00 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
Gelukkig kan ik redelijk goed koken, alleen heb ik soms een schop onder mijn kont nodig om te starten hehe.
Ja dat snotteren heb ik al jaren. Dat geef ik toe.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Veel groente en fruit eten. Ik heb de indruk dat je bijna altijd snotterig etc. bent.
Misschien is het tijd voor Smoothie's Saraquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja dat snotteren heb ik al jaren. Dat geef ik toe.
Het is soms ook best lastig om hier door te hebben of iemand sarcastisch is of niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:31 schreef sararaats het volgende:
Mijn topic is een plekje waar ik dingen kan vertellen.
Wie dit niet wil lezen, mij best.
Het is moeilijk voor mij om de uitdrukkingen van mensen te interpreteren.
Ik weet bv niet wanneer mensen sarcastisch zijn.
Een ander stuk van mijn handicap is een impulsieve kant.
Dat is toch ook goed. Af en toe wat vets eten moet kunnen. Maar een kapsalon is 1800 kcal. Dat is alles wat je binnen moet krijgen op een dag. Zonde joh.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee weet ik. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik 1 keer in de week frietjes ga eten.
WoW dat is wel heel veel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:07 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Dat is toch ook goed. Af en toe wat vets eten moet kunnen. Maar een kapsalon is 1800 kcal. Dat is alles wat je binnen moet krijgen op een dag. Zonde joh.
Beterschap!
toch maar een Kapsalon gegeten en dat was het weer voor deze week.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:42 schreef -sabine- het volgende:
[..]
WoW dat is wel heel veel.
Doe je stinkende best Sara. Ik vind het leuk over jouw creatieve projecties te lezen.
Krijgen we binnenkort weer wat?
Jeetje, ik mag maar 1300 kcal per dagquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:07 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Dat is toch ook goed. Af en toe wat vets eten moet kunnen. Maar een kapsalon is 1800 kcal. Dat is alles wat je binnen moet krijgen op een dag. Zonde joh.
Beterschap!
Doe dan ook niet zo eigenwijsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:13 schreef sararaats het volgende:
Kapsalon is niet zo goed gevallen hihi.
Het is heel lekker op zijn tijd, eerlijk is eerlijk, maar niet als je aan het afvallen bent..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:53 schreef Droopie het volgende:
Ik kom uit de buurt waar de kapsalon uitgevonden is, en heb daar ook gegeten..
Behalve de sambal is er echt niets goed aan als je ziek bent.
Of als je maag- en buikklachten hebt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is heel lekker op zijn tijd, eerlijk is eerlijk, maar niet als je aan het afvallen bent..
Het is geen voedsel dat een schoonheidsprijs verdient neequote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Of als je maag- en buikklachten hebt.
Heb het nog nooit gegeten, ziet er te ranzig uit.
Ik heb het nog nooit gehad en het lijkt me ook ontzettend vies. Nu zal ik het zowiezo niet eten nu ik afval hoor ;pquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is geen voedsel dat een schoonheidsprijs verdient nee.
Ik zie ook nogsteeds niet in waarom je het naar binnen zou schuiven als je op medisch advies af moet vallen, maar hej, wie ben ik?
Ja idd, hebben we al vaker gezegd maar ze doet het niet jammer genoeg. Wil haar echt helpen maar dan moet ze wel die hulp willen aanvaarden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:04 schreef mootie het volgende:
Het is misschien handig om hier eens een lijstje te posten.
Ontbijt, lunch, avondeten, tussendoortjes. Echt eerlijk alles vertellen wat je op een dag eet. Daar komen vast goede tips uit voort.
Sara vraagt inderdaad niet om advies dus misschien beter om het dan ook niet te gaan geven.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:51 schreef sibella2 het volgende:
Ach ja, volgens mij vraagt ze niet om advies en is het meer een dagboek-topic. Ieder zijn eigen
dat heb ik idd. ik heb heel hard gewerkt vanmiddag en ben moe hehe.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:42 schreef Diconnected het volgende:
Sara mag zelf bepalen wat ze in dit topic post. Als ze geen eetlijstjes en dergelijke wilt neergooien hier, prima. En anders kan ze naar het Dieettopic om daar ook advies over te vragen. Ik ben het constante gehamer van ' je moet toch afvallen, waarom zou je dat eten' een beetje zat. En ik denk dat zij dat ook af en toe heeft.
Ik vind dat nogal tegenstrijdig. Posten dat je op dieet bent, dan hier ook posten dat wat je aan slechte dingen eet. Dan mogen mensen daar toch gewoon op reageren en tips geven?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:42 schreef Diconnected het volgende:
Sara mag zelf bepalen wat ze in dit topic post. Als ze geen eetlijstjes en dergelijke wilt neergooien hier, prima. En anders kan ze naar het Dieettopic om daar ook advies over te vragen. Ik ben het constante gehamer van ' je moet toch afvallen, waarom zou je dat eten' een beetje zat. En ik denk dat zij dat ook af en toe heeft.
Reageren mag altijd, maar 9 van de 10 keer wordt er negatief gereageerd. Als er al 2x is gezegd ' goh is dat verstandig' en de derde begint ook met 'jeetje dat je dat eet' dan is de lol er gauw vanaf.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal tegenstrijdig. Posten dat je op dieet bent, dan hier ook posten dat wat je aan slechte dingen eet. Dan mogen mensen daar toch gewoon op reageren en tips geven?
Dat is het helaas ook zeker niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:29 schreef sararaats het volgende:
ik probeer af te vallen maar das niet zo simpel hoor.
Ok, dus 1 mag het wel zeggen, daarna hush hush. Ik snap het.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Reageren mag altijd, maar 9 van de 10 keer wordt er negatief gereageerd. Als er al 2x is gezegd ' goh is dat verstandig' en de derde begint ook met 'jeetje dat je dat eet' dan is de lol er gauw vanaf.
Top.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ok, dus 1 mag het wel zeggen, daarna hush hush. Ik snap het.
Dat is het ook niet maar als je gezond eet en beweegt gaat het er haast vanzelf af ondervind ikquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:29 schreef sararaats het volgende:
Het ligt er wel aan natuurlijk. Als je al vrij gezond eet en redelijk beweegt is het moeilijker.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dat is het ook niet maar als je gezond eet en beweegt gaat het er haast vanzelf af ondervind ik
Ja, ik at altijd al gezond maar viel niet af. Bewoog ook niet. Nu moet ik dringend afvallen en ben ik gaan sporten. Bij mij was het ook erg frisdrank waardoor ik aankwam.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ligt er wel aan natuurlijk. Als je al vrij gezond eet en redelijk beweegt is het moeilijker.
Maar als je als snoeper je lekkere dingen en frisdrank laat staan, de maaltijden gezonder maakt, kun je al een stuk opschieten. Zeker als je meer gaat bewegen.
Nog niet helemaal en dat doet pijn na 5 jaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:29 schreef sibella2 het volgende:
Is het gedoe op je werk opgelost Sara?
Toen ik ging stoppen met roken, heb ik mijzelf voorgehouden nooit meer te beginnen. Klinkt positiever, voelde ook positiever.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:29 schreef sararaats het volgende:
Had je nog feedback gekregen over hoe ze dat nu gaan oplossen op je werk dan? Lijkt me ook niet leuk om te horen maargoed zulke mensen houd je altijd wel helaas.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:28 schreef sararaats het volgende:
Mijn toekomst ziet er vreemd uit. Er zijn zovele vragen en ik word er onzeker van.
Gelukkig kan ik mijn vrijwilligerswerk nog doen en de mensen die niet graag met me werken, tja.
Ik wou dat mijn leven normaal was.
Ze zijn er nog mee bezig. Gelukkig zijn er mensen die wel met me willen werken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Had je nog feedback gekregen over hoe ze dat nu gaan oplossen op je werk dan? Lijkt me ook niet leuk om te horen maargoed zulke mensen houd je altijd wel helaas.
En hoe is je toekomst verder dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |