Als wij nou vinden van niet. Wat maakt dat uit? Je kan niet meer terug.quote:

Hm, los daarvan. Wat kan ik nog doen indien ze geen andere instructeur aanwijzen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als wij nou vinden van niet. Wat maakt dat uit? Je kan niet meer terug.

Ga eens een keertje mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:53 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Hm, los daarvan. Wat kan ik nog doen indien ze geen andere instructeur aanwijzen?

Nee, want zij wilde dat niet. Maar ze wil wel bij een andere instructeur, maar dat lukte dus niet. Ze vindt het lastig om het tegen hem te zeggen, juist deze instructeur begeleidt de meer onzekere personen. Dus vindt dat er absoluut misbruik wordt gemaakt van diens positie. Het is en blijft een docent-leerling relatie en ik zou het achterlijk vinden indien mijn professor dit zou doen bij een mede-student.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Heb je met je vriendin besproken dit te doen?
Je bent iig voor haar opgekomen, dat is wel het juiste

Nee kijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:54 schreef loni55 het volgende:
Je hebt zeker het niet goed aangepakt.
Je had zelf, persoonlijk iets aan moeten doen

Naja, in die zin dat de rijschool gewoon intern dit bespreekt met de instructeur en mijn vriendin niet weet dat ik contact heb opgenomen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:55 schreef Redbullkid het volgende:
''Gister heb ik de screenshots gezien, en ik mocht van haar geen contact opnemen met de rijschool, maar dit heb ik vandaag toch gedaan. Wellicht ANONIEM, maar alsnog. De rijschool zou het intern met de rijinstructeur bespreken en kijken naar een andere instructeur voor mijn vriendin.''
Dan ben je toch niet meer anoniem??

Waarom wilde ze het niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:55 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Nee, want zij wilde dat niet. Maar ze wil wel bij een andere instructeur, maar dat lukte dus niet. Ze vindt het lastig om het tegen hem te zeggen, juist deze instructeur begeleidt de meer onzekere personen. Dus vindt dat er absoluut misbruik wordt gemaakt van diens positie. Het is en blijft een docent-leerling relatie en ik zou het achterlijk vinden indien mijn professor dit zou doen bij een mede-student.

Je weet niet helemaal zeker of je het anoniem hebt gedaan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:51 schreef Gregor1994 het volgende:
Gister heb ik de screenshots gezien, en ik mocht van haar geen contact opnemen met de rijschool, maar dit heb ik vandaag toch gedaan. Wellicht anoniem, maar alsnog.

Niet mogelijk. En ze wilde het niet, omdat ze dan denkt dat het awkward wordt tijdens rijden, soort van angst heeft ze dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom wilde ze het niet?
Het lijkt mij trouwens logischer dat je vriendin naar een andere rijschool gaat als dat mogelijk is.

quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:57 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Niet mogelijk. En ze wilde het niet, omdat ze dan denkt dat het awkward ongemakkelijk wordt tijdens rijden, soort van angst heeft ze dan.

Jawel, want de service van de rijschool zou dit bespreken, en met mij anoniem overlegd. Dus anonieme staat vast.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je weet niet helemaal zeker of je het anoniem hebt gedaan?

Trouwens ze kan beter naar een andere rijschool.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:55 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Nee kijk.
Dit is de volgende stap dacht ik aan, want vond het anders te ver gaan.

Opzicht natuurlijk harstikke goed dat je voor je vriendin op komt, maar dit is natuurlijk een "geval" dat absoluut niet door de beugel kan. Ook geef je aan dat je vriendin verre van "assertief" is. Denk dat het in dit geval het beste (achteraf) geweest was om samen met haar een afspraak te plannen bij de rijschool en hetgeen voorleggen wat er is gebeurd. Dit hoeft totaal niet anoniem mijn inziens. Menige rijschool zal z'n conclusies trekken en veelal zijn deze meldingen al vaker gedaan aan zijn adres.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:56 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Naja, in die zin dat de rijschool gewoon intern dit bespreekt met de instructeur en mijn vriendin niet weet dat ik contact heb opgenomen.

Niet mogelijk?! Dat lijkt mij toch wel heel erg stug.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:57 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Niet mogelijk. En ze wilde het niet, omdat ze dan denkt dat het awkward wordt tijdens rijden, soort van angst heeft ze dan.

Maar zij wilde dat echt niet. Kan het zijn dat ze dan bang is om het te vertellen, dat mensen haar niet serieus nemen..? Want ikzelf last die screenshots en vond het echt niet normaal..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:59 schreef dronken1983 het volgende:
[..]
Opzicht natuurlijk harstikke goed dat je voor je vriendin op komt, maar dit is natuurlijk een "geval" dat absoluut niet door de beugel kan. Ook geef je aan dat je vriendin verre van "assertief" is. Denk dat het in dit geval het beste (achteraf) geweest was om samen met haar een afspraak te plannen bij de rijschool en hetgeen voorleggen wat er is gebeurd. Dit hoeft totaal niet anoniem mijn inziens. Menige rijschool zal z'n conclusies trekken en veelal zijn deze meldingen al vaker gedaan aan zijn adres.
Kom je er niet uit dan zou ik je adviseren samen een andere rijschool te vinden.

Wat dacht je van het feit dat veel rijscholen (hier in de buurt tenminste) werken met pakketten die je vooraf afneemt. Bijvoorbeeld 25 lessen inclusief dit, dat, alles voor een vast bedrag.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:00 schreef Holy_Goat het volgende:
Hoezo is overstappen naar andere rijschool niet mogelijk trouwens

Want dat zorgt ook echt voor brood op de plankquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ach. Alle rijinstructeurs zouden wel "in natura betaald willen krijgen".
Ik zie het probleem niet.
 .
.

Opeens weet je het je wordt rijinstructeurquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Mijne is zelfs toen ik leerling was met mij naar de sauna geweest.

Ja en het is allemaal al gepland, voor ook over een maand, nu moet de hele planning weg. Gaat nogal lastig, maar had voorgesteld om een instructrice aan te wijzen alsnog die wel op die tijden kan. Ze hebben genoeg instructeurs.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat dacht je van het feit dat veel rijscholen (hier in de buurt tenminste) werken met pakketten die je vooraf afneemt. Bijvoorbeeld 25 lessen inclusief dit, dat, alles voor een vast bedrag.

Lekker belangrijk. Dit is een dikke reden om alles te kunnen ontbinden en schadeloosstelling te vragen. En gaan ze hier niet mee akkoord dan is een gang naar de rechter (lijkt me voldoende grond voor ontbinden) en publiciteit snel gemaakt. Niet zo over je heen laten lopenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat dacht je van het feit dat veel rijscholen (hier in de buurt tenminste) werken met pakketten die je vooraf afneemt. Bijvoorbeeld 25 lessen inclusief dit, dat, alles voor een vast bedrag.

Dacht ik inderdaad ook aan. Volgens mij kan ik enkel al met een paar screenshots de hele boel laten ontbinden en verder..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:06 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Dit is een dikke reden om alles te kunnen ontbinden en schadeloosstelling te vragen. En gaan ze hier niet mee akkoord dan is een gang naar de rechter en publiciteit snel gemaakt. Niet zo over je heen laten lopen

Hoezo mocht ze alsnog les van m krijgen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:07 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Allright.
Maar wat is een eventuele vervolgstap nu? Mocht zij alsnog les van hem krijgen? Kan je dat niet afdwingen?

Waarom zou het tussen haakjes staan? En wat denk je dat "zou willen krijgen" betekent?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Want dat zorgt ook echt voor brood op de plank.

Is soort van beantwoord.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De vraag die nog steeds niet beantwoord is:
Waarom kan zij in godsnaam niet naar een andere rijschool toe?

OMDAT het bij deze rijschool volledig is gepland i.v.m. haar werk, dus haar werk heeft ruimte gemaakt voor deze rijlessen. Ik zei studie, maar het is werk, maar wil niet dat ze achter dit topic komt of zo.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De vraag die nog steeds niet beantwoord is:
Waarom kan zij in godsnaam niet naar een andere rijschool toe?

Uhm, ik weet niet wat er gaat gebeuren. Ik denk eraan later deze week nog eens contact op te nemen, kijken naar evt oplossing.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:08 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Hoezo mocht ze alsnog les van m krijgen?
Nee. Dat moet je niet laten gebeuren. En eisen dat ze een passende andere oplossing regelen

Nee, ze laat het dus aan haar voorbij gaan. Negeert het volledig, derhalve stelt ze geen grenzen op.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:11 schreef agter het volgende:
En wat doet je vriendin er precies aan? Zegt ze wel 'nee'?
Of komt ze idd in korte kleding?
Bedoel, zij geeft zij wel de goede signalen af?

De instructeur weet dus niet dat het ongewenst is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:14 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Nee, ze laat het dus aan haar voorbij gaan. Negeert het volledig, derhalve stelt ze geen grenzen op.

Dat is zeker waar uiteraard. Denk dat mijn vriendin die gast allang een peer op zn muil had gegeven als ie bij het schakelen na een opmerking zn hand op haar been legde en m er niet binnen 3 seconden afhaaldequote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:16 schreef agter het volgende:
[..]
De instructeur weet dus niet dat het ongewenst is.
Haar houding gaat haar wellicht vaker problemen opleveren in haar leven. Kun je haar helpen wat assertiever te worden? Daar heeft ze uiteindelijk het meeste aan.

Wat voor screenshots heb je het over? Als die man dat ik de auto tegen je vriendin zegt, dan zijn er geen screenshots lijkt me? Of heeft je vriendin het er met iemand over gehad en heb je screenshots van dat gesprek?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:01 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Maar zij wilde dat echt niet. Kan het zijn dat ze dan bang is om het te vertellen, dat mensen haar niet serieus nemen..? Want ikzelf last die screenshots en vond het echt niet normaal..

Dit dus. Bang hertjequote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:17 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Dat is zeker waar uiteraard. Denk dat mijn vriendin die gast allang een peer op zn muil had gegeven als ie bij het schakelen na een opmerking zn hand op haar been legde en m er niet binnen 3 seconden afhaalde

Hij gaf wel aan dat hij zich niet kan inhouden en mijn vriendin gewoon aantrekkelijk vindt. Zij kan niet assertiever worden, ook i.v.m. verleden van haar. Houd ik liever prive. Maar haar houding heeft inderdaad al problemen opgeleverd in haar leven. Dat is iets wat ik er niet uit zal krijgen. Rijinstructeur weet wel dat het ongewenst is, weet ik zeker, maar hij heeft schijt en denkt van 'ach ja, wat geeft het'.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:16 schreef agter het volgende:
[..]
De instructeur weet dus niet dat het ongewenst is.
Haar houding gaat haar wellicht vaker problemen opleveren in haar leven. Kun je haar helpen wat assertiever te worden? Daar heeft ze uiteindelijk het meeste aan.

Iedereen kan assertiever worden. Kwestie van energie in steken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:20 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Hij gaf wel aan dat hij zich niet kan inhouden en mijn vriendin gewoon aantrekkelijk vindt. Zij kan niet assertiever worden, ook i.v.m. verleden van haar. Houd ik liever prive. Maar haar houding heeft inderdaad al problemen opgeleverd in haar leven. Dat is iets wat ik er niet uit zal krijgen. Rijinstructeur weet wel dat het ongewenst is, weet ik zeker, maar hij heeft schijt en denkt van 'ach ja, wat geeft het'.

Die rijinstructeur heeft haar nummer natuurlijk om afspraken in te plannen en verder. Hij zegt random in de avond vreemde dingen, dit heeft zij verzonden aan mij. In de auto bespreekt hij ook een en ander.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:19 schreef Operc het volgende:
[..]
Wat voor screenshots heb je het over? Als die man dat ik de auto tegen je vriendin zegt, dan zijn er geen screenshots lijkt me? Of heeft je vriendin het er met iemand over gehad en heb je screenshots van dat gesprek?

Ik denk dat omdat ze al 15 lessen heeft gehad, dat het lastiger is om er nu nog mee aan de proppen te komen. Ze heeft haar grens niet aangegeven aan het begin, en nu is hij eroverheen denk ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iedereen kan assertiever worden. Kwestie van energie in steken.
Anders gaat ze, zoals eerder gezegd, vaker in vervelende situaties komen die je makkelijk kan vermijden.

Ahzo, dat is wel naar ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:21 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Die rijinstructeur heeft haar nummer natuurlijk om afspraken in te plannen en verder. Hij zegt random in de avond vreemde dingen, dit heeft zij verzonden aan mij. In de auto bespreekt hij ook een en ander.
 Dan is er wel echt bewijs dat hij het heeft gezegd (in plaats van een verklaring van je vriendin).
 Dan is er wel echt bewijs dat hij het heeft gezegd (in plaats van een verklaring van je vriendin).

Inderdaad, wel erg dom om dat zo te bespreken, dus bewijs maak ik me niet eens druk om.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:22 schreef Operc het volgende:
[..]
Ahzo, dat is wel naar ja.Dan is er wel echt bewijs dat hij het heeft gezegd (in plaats van een verklaring van je vriendin).

Het is goed om dit door te geven aan de rijschool. Hoeft niet eens anoniem. Je verwacht van een rijschool toch dat ze professioneel zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:21 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Die rijinstructeur heeft haar nummer natuurlijk om afspraken in te plannen en verder. Hij zegt random in de avond vreemde dingen, dit heeft zij verzonden aan mij. In de auto bespreekt hij ook een en ander.

Er zit volgens mij niet echt een les- of tijdlimiet aan aangeven dat je iets vervelend vind...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:22 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ik denk dat omdat ze al 15 lessen heeft gehad, dat het lastiger is om er nu nog mee aan de proppen te komen. Ze heeft haar grens niet aangegeven aan het begin, en nu is hij eroverheen denk ik.

Ja al gehoord! Vandaar, rijinstructeurs zijn de meest vreemde coaches die ik ooit heb ontmoet, echt vieze acties kunnen ze hebben. Het is ook een zeer laagdrempelige opleiding.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Het is goed om dit door te geven aan de rijschool. Hoeft niet eens anoniem. Je verwacht van een rijschool toch dat ze professioneel zijn.
Heb je trouwens van die berichten gehoord dat sommige rijinstructeurs in natura betaald worden. Misschien is dit er een van..

Hangt af van de persoon, maar zoals ik al zei heeft mijn vriendin ook een verleden daarin. Dus ik respecteer haar daarin, en als zij niet voor zichzelf kan opkomen, dan kan ik dat wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zit volgens mij niet echt een les- of tijdlimiet aan aangeven dat je iets vervelend vind...
Is meer een kwestie van jezelf belangrijk genoeg vinden om er wat aan te doen.

Wel weer wat anders op de planken, mocht het verhaal een staartje krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Want dat zorgt ook echt voor brood op de plank.

Heeft ze al voor haar lessen vooruit betaald?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:24 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ja al gehoord! Vandaar, rijinstructeurs zijn de meest vreemde coaches die ik ooit heb ontmoet, echt vieze acties kunnen ze hebben. Het is ook een zeer laagdrempelige opleiding.

Succes dan maar met haar in je verdere leven.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:25 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Hangt af van de persoon, maar zoals ik al zei heeft mijn vriendin ook een verleden daarin. Dus ik respecteer haar daarin, en als zij niet voor zichzelf kan opkomen, dan kan ik dat wel.

Ja, jammer genoeg wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:26 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Heeft ze al voor haar lessen vooruit betaald?

Dan maar een vrouwelijke instructeur eisen en misschien naar een andere rijschool.. Wel stom dat die gekken niet op een zwarte lijst ofzo staan.quote:

24.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:28 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dan maar een vrouwelijke instructeur eisen en misschien naar een andere rijschool.. Wel stom dat die gekken niet op een zwarte lijst ofzo staan.
Hoe oud is je vriendin trouwens? Je verwacht toch dat ze voor zichzelf kan opkomen..

Dan denk ik toch dat het door de macht van de rijinstructeur komt. Ze wilt natuurlijk haar rijbewijs halen. Maar het feit dat ze alle die info naar je toespeelt betekent ook dat ze het niet prettig vindt.quote:

Denk meer slappe hap.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:32 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dan denk ik toch dat het door de macht van de rijinstructeur komt. Ze wilt natuurlijk haar rijbewijs halen.

Wat dacht je van naar een andere rijschool stappen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:53 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Hm, los daarvan. Wat kan ik nog doen indien ze geen andere instructeur aanwijzen?

Gister heb ik de screenshots gezien, en ik mocht van haar geen contact opnemen met de rijschool, maar dit heb ik vandaag toch gedaan. Wellicht anoniem, maar alsnog.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:51 schreef Gregor1994 het volgende:
Gister heb ik de screenshots gezien, en ik mocht van haar geen contact opnemen met de rijschool, maar dit heb ik vandaag toch gedaan. Wellicht anoniem, maar alsnog.

Haha, gewoon anoniem contact opgenomen, typte een beetje te snel zonder na te denken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Probeer je nu intellectueel tegen ons te praten of wa? Bedoel je iets van weliswaar anoniem, maar toch of wat?

link?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rijschool 69 deed ze ook in mee trouwens. Mooi ontopic

Geen idee wat je vriendin in het verleden heeft meegemaakt, maar ze kan heus wel veranderenquote:

quote:1 De rijschool zou het intern met de rijinstructeur bespreken en kijken naar een andere instructeur voor mijn vriendin.

Maar je snapt zelf ook wel dat het gedaan moest worden. Anders wordt zijn vriendin op een van ander dag aangerand, durft ze waarschijnlijk niet eens naar de politie te gaan, dan is het te laat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:12 schreef probeer het volgende:
Anoniem? Nee. De rijschool weet om wie het gaat (zowel de docent als de leerling)1 en ze hebben denk ik een aardig idee wie jij bent (telefoonnummer, en door je verhaal). Bovendien zal de rij-instructeur ook wel 1 bij 1 optellen wanneer hij aangesproken wordt op seksueel gedrag, en er daarna 1 vrouwelijke leerling naar een andere rij-instructeur gaat. Tot slot zal ook je vriendin zich beseffen dat er iemand achter haar rug om contact opgenomen heeft met haar rijschool, simpelweg omdat zij nu dus opeens een andere instructeur aangeboden krijgt zonder daar zelf om gevraagd te hebben.
En dat brengt me bij het grotere probleem. Je luistert niet naar je vriendin. Ze geeft duidelijk aan dat ze niet wil dat jij dat doet, en toch doe je het. En dan is het dus niet eens zozeer het probleem dat je naar die rijschool stapt, maar wel dat je dat doet nadat zij heeft aangegeven dat ze dat niet wil. Je intenties mogen dan wel goed zijn, je loopt nog steeds over haar heen. En dat lijkt me niet goed voor haar zelfvertrouwen en assertiviteit.
[..]

Dreigen bij de rijschool met een aanklacht wegens intimidatie.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:07 schreef Gregor1994 het volgende:
Maar wat is een eventuele vervolgstap nu? Mocht zij alsnog les van hem krijgen? Kan je dat niet afdwingen?

En dan staat de tekst in ballonnen zou de TS donald duck zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:19 schreef Operc het volgende:
Of heeft je vriendin het er met iemand over gehad en heb je screenshots van dat gesprek?

Ze hebben niet mijn telefoonnummer. Het is ook meer zo dat zij wil dat er geen contact wordt opgenomen voor ongemakkelijkheid in de auto, het is heel wat anders als zij echt zou aangeven 'hij is een topinstructeur', maar ook hiervan is geen sprake. Ik zal het haar nog wel vertellen, maar natuurlijk vertellen dat ik dit juist deed om haar in te laten zien dat niemand zomaar met haar op deze manier mag omgaan. Daarnaast zou mijn vriendin dan met een andere instructeur meerijden is mij verteld, zonder dat ze zou weten waarom en dergelijke!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:12 schreef probeer het volgende:
Anoniem? Nee. De rijschool weet om wie het gaat (zowel de docent als de leerling)1 en ze hebben denk ik een aardig idee wie jij bent (telefoonnummer, en door je verhaal). Bovendien zal de rij-instructeur ook wel 1 bij 1 optellen wanneer hij aangesproken wordt op seksueel gedrag, en er daarna 1 vrouwelijke leerling naar een andere rij-instructeur gaat. Tot slot zal ook je vriendin zich beseffen dat er iemand achter haar rug om contact opgenomen heeft met haar rijschool, simpelweg omdat zij nu dus opeens een andere instructeur aangeboden krijgt zonder daar zelf om gevraagd te hebben.
En dat brengt me bij het grotere probleem. Je luistert niet naar je vriendin. Ze geeft duidelijk aan dat ze niet wil dat jij dat doet, en toch doe je het. En dan is het dus niet eens zozeer het probleem dat je naar die rijschool stapt, maar wel dat je dat doet nadat zij heeft aangegeven dat ze dat niet wil. Je intenties mogen dan wel goed zijn, je loopt nog steeds over haar heen. En dat lijkt me niet goed voor haar zelfvertrouwen en assertiviteit.
[..]

En wat ik dan nu zou doen is:quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen idee wat je vriendin in het verleden heeft meegemaakt, maar ze kan heus wel veranderen
Er zijn genoeg cursussen en trainingen etc om meer assertief te worden, leren 'nee' zeggen en voor zichzelf opkomen.
Verder gewoon samen naar de rijschool en screenshots laten zien. Niks anoniem.

Klopt. Maar door haar. En mocht ze dat nou écht niet durven, zelfs niet samen, dan zou TS dat wellicht inderdaad voor zijn vriendin kunnen doen. Maar dan pas na er meerdere keren goed over te praten en zijn vriendin bedenktijd te gunnen. Met haar medeweten en hopelijk haar (gedeeltelijke) instemming.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar je snapt zelf ook wel dat het gedaan moest worden. Anders wordt zijn vriendin op een van ander dag aangerand, durft ze waarschijnlijk niet eens naar de politie te gaan, dan is het te laat.

Je vriendin is (hopelijk) niet achterlijk, en zal zich op zijn minst afvragen waarom ze nu plotseling een andere rij-instructeur krijgt, zonder dat ze daar om gevraagd heeft, net nadat ze haar vriend heeft verteld dat haar oude instructeur ongepast gedrag vertoont. En ik gok zomaar dat jij de enige bent die ze daarover in vertrouwen genomen heeft. Dus ik denk dat ze vanaf het moment dat ze haar nieuwe rij-instructeur ziet, ongeveer 1 tot 30 minuten nodig heeft om met aardige zekerheid te concluderen dat jij achter haar rug om de rijschool hebt gebeld.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:20 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ze hebben niet mijn telefoonnummer. Het is ook meer zo dat zij wil dat er geen contact wordt opgenomen voor ongemakkelijkheid in de auto, het is heel wat anders als zij echt zou aangeven 'hij is een topinstructeur', maar ook hiervan is geen sprake. Ik zal het haar nog wel vertellen, maar natuurlijk vertellen dat ik dit juist deed om haar in te laten zien dat niemand zomaar met haar op deze manier mag omgaan. Daarnaast zou mijn vriendin dan met een andere instructeur meerijden is mij verteld, zonder dat ze zou weten waarom en dergelijke!

Haha staat in topic gewoon! Het is van hem naar vriendin! dus screenshots idd van seksueel getinte opmerkingen van hem!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:11 schreef La_Moustache het volgende:
Via screenshots heb je vernomen dat die rijinstructeur seksueel getinte opmerkingen maakt in de auto..wat bedoel je nu eigenlijk? Heb je screenshots van seksueel getinte berichten ofwat?
Als het screenshots van je vriendin zijn die schrijft dat hij een seksueel getinte opmerking maaktr heb je niks, zijn woord tegen die van haar.

In Sittard ^$@ ik bedoel in Nederland? waar justitie de slachtoffer/dader dynamiek omdraait?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:35 schreef EggsTC het volgende:
Wtf ? Je vraagt je af of je het juiste hebt gedaan? Ik had m op zn bek geslagen.

Die zou ik ook ff afleveren bij de rijschool.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:02 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Haha staat in topic gewoon! Het is van hem naar vriendin! dus screenshots idd van seksueel getinte opmerkingen van hem!

Dat is de angst die ik heb, want aan zijn berichten gaat hij steeds verder.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:16 schreef Chai het volgende:
Wat was het plan van je vriendin dan? Aangerand worden zorgt weer voor extra bagage waardoor het weer lastiger wordt om assertiever te worden.
Zou er eigenlijk wel op staan dat ze hier actief mee aan de slag gaat op de een of andere manier.

Vriendin van ts heeft een geschiedenis van aandacht zoeken?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:51 schreef Gregor1994 het volgende:
Hallo fokkers,
Daar ben ik weer. Ik heb een verhaal omtrent de rijinstructeur van mijn vriendin. Via screenshots heb ik van haar vernomen dat haar rijinstructeur opmerkingen naar haar toemaakt in de auto zoals lekkerding, zijn hand op haar hand legt tijdens het schakelen, haar continu schoonheid en mooie vrouw noemt. Daarnaast geeft hij aan haar aantrekkelijk te vinden en het warm van haar te krijgen, alsmede dat hij vindt dat zij half naakt de auto in moet komen bij de volgende afspraak omdat het spannend is.
Mijn vriendin is verre van assertief, en zij durft hierop niet in te gaan. Gister heb ik de screenshots gezien, en ik mocht van haar geen contact opnemen met de rijschool, maar dit heb ik vandaag toch gedaan. Wellicht anoniem, maar alsnog. De rijschool zou het intern met de rijinstructeur bespreken en kijken naar een andere instructeur voor mijn vriendin. Zij wilde overigens ook een andere, echter zijn alle rijlessen zo gepland om haar school heen.
Heb ik het juiste gedaan? En zo ja, wat kan ik nog meer hieraan doen? Ik vertrouw rijinstructeurs totaal niet, heb zelf ervaring met die van mij en hoe hij over vrouwen omgaat..en bij vriendin precies hetzelfde.

Stap op die kerel af en zeg dat je een relatie met haar hebt en dat hij met zijn handen van haar af moet blijven, klaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:18 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Dat is de angst die ik heb, want aan zijn berichten gaat hij steeds verder.

Stap 1 is dat zij dat doet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stap op die kerel af en zeg dat je een relatie met haar hebt en dat hij met zijn handen van haar af moet blijven, klaar.

Nou ja dat zou mijn stap 1 zijn, stap twee door haar persoonlijke integriteit te bewaken en gewoon nee te zeggen en duidelijk te zijn mag ze zelf maken en als ze niet assertief genoeg zou zijn zou 't geen type voor mij zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:03 schreef agter het volgende:
[..]
Stap 1 is dat zij dat doet.
Duidelijk maken dat ze dit niet wil.
Zolang zij niet aangeeft dat het nogal ongewenst is, komt deze situatie nog wel vaker voor.

Nasty...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:55 schreef Gregor1994 het volgende:
juist deze instructeur begeleidt de meer onzekere personen
 Dus gewoon met voorbedachte rade expres onzekere mensen begeleiden zodat je lekker je gang kunt gaan?
 Dus gewoon met voorbedachte rade expres onzekere mensen begeleiden zodat je lekker je gang kunt gaan? 

Meestal hebben dit soort mannetjes een keurig Libelle gezinnetje thuis die van niets weten, dat zou zo veranderen in mijn gevalquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:11 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Nasty... [ afbeelding ] Dus gewoon met voorbedachte rade expres onzekere mensen begeleiden zodat je lekker je gang kunt gaan?
Ik denk dat bij mij de stoppen aardig door zouden slaan als ze dat bij mijn vriendin zouden doen. Zodra ik bewijsmateriaal had zou ik even verhaal gaan halen bij die vent, en niet op vriendelijke wijze.

assertiviteitscursus?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:20 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Hij gaf wel aan dat hij zich niet kan inhouden en mijn vriendin gewoon aantrekkelijk vindt. Zij kan niet assertiever worden, ook i.v.m. verleden van haar. Houd ik liever prive. Maar haar houding heeft inderdaad al problemen opgeleverd in haar leven. Dat is iets wat ik er niet uit zal krijgen. Rijinstructeur weet wel dat het ongewenst is, weet ik zeker, maar hij heeft schijt en denkt van 'ach ja, wat geeft het'.

Dit inderdaad, ben bang dat hij verder gaat en zal dit sowieso vaker doen..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:06 schreef Vijzel het volgende:
TS, waarom wil jouw vriendin dat de instructeur hiermee wegkomt? Dit doet ie écht niet alleen bij haar. Dus als zij blijft zwijgen, wordt ze zelf slachtoffer van aanranding of meer én volgen er nog wat dames in haar positie.
Met de appjes naar de rijschool toe, laten zien. Stop deze viespeuk.

Nee, hij had het niet moeten doen. Ik vind het een heel verstandige post van probeer.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar je snapt zelf ook wel dat het gedaan moest worden. Anders wordt zijn vriendin op een van ander dag aangerand, durft ze waarschijnlijk niet eens naar de politie te gaan, dan is het te laat.

Ik heb nergens gezegd dat ik het niet mee eens ben met probeer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:16 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Nee, hij had het niet moeten doen. Ik vind het een heel verstandige post van probeer.
Het gedrag van TS werkt onzekerheid en afhankelijkheid ernstig in de hand. Het signaal dat TS met dit gedrag afgeeft is: jij hebt het zelf niet goed gedaan. Je hebt mijn hulp nodig. Wat TS in mijn opinie had moeten doen is zijn vriendin vragen waar zij vind dat de grens van normaal gedrag bij een rijinstructeur ligt en haar aanmoedigen om die rijinstructeur (op haar eigen manier) te laten weten dat ze er niet van gediend is als die grens overschreden wordt. Je bereikt hiermee twee dingen. Vriendin wordt aangezet om na te denken over haar eigen waardigheid en daarnaast zal ze een enorme overwinning op zichzelf behalen als haar opmerking succes oplevert en ze daarmee ziet dat ze zelf zaken kan veranderen.
toevoeging: ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat TS dit wat vervelender vind dan vriendin zelf en kampt met een onzeker, jaloers complex.

Ik juist niet. Ik zou het probleem oplossen en niet groter maken. Ik denk dat we verschillend tegen de situatie aankijken. Ik denk dat die hand op de hare en die onkuise app'jes niet het probleem zijn. Ik denk dat het gebrek aan zelfvertrouwen om er iets van te zeggen het probleem is. Jij vind die hand blijkbaar het probleem. Ik vind dat een gevolg van het probleem.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik het niet mee eens ben met probeer.
Maar ts kent zijn vriendin beter dan wij, als hij zegt dat zijn vriendin zo'n type is die haar mond niet opentrekt, dan kan ik ts zijn acties ook begrijpen. (Niet dat ik het goedkeur). Hij moet nu gewoon eerlijk aan zijn vriendin vertellen dat hij al contact heeft opgenomen met de rijschool.

- auto van de zaakquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:03 schreef dronken1983 het volgende:
[..]
Opeens weet je het je wordt rijinstructeur

En lekkere 18 jarige chicks in je auto!quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:16 schreef Sosa het volgende:
[..]
- auto van de zaak
- flexibele werktijden
- werken met jonge mensen
- veel op de weg
- ziet veel van Nederland
- vaak eten buiten de deur (!)
- divers takenpakket
- overdragen van kennis en vaardigheden
- persoonlijke begeleiding
- backoffice die alle afspraken regelt
op papier klinkt het best goed

En vaak ook onzekere zoals de vriendin van TS. Die druk je zo jouw pook in d'r handen terwijl je haar vraagt droog te schakelenquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
En lekkere 18 jarige chicks in je auto!

.
.

Ik denk dat je op die vraag ook zelf antwoord kan geven, of denk je dat zij achter het stuur zit met; oh wacht, je raakt me aan, ik neem nu ff een foto daarvan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:05 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe hebben jullie screenshots van dingen die in een auto gebeuren, zoals aanrakingen? Niet dat dat het verhaal heel anders maakt, maar ik snap echt niet hoe ik dit gedeelte van de OP moet begrijpen. WhatsApp't de instructeur haar terwijl ze naast hem zit? "Ik zou je nu aanraken als je naast me zou zitten" heh.

Wat is het antwoord dan? Vind het nog steeds heel knap dat er screenshots zijn van 'irl'-actiesquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik denk dat je op die vraag ook zelf antwoord kan geven, of denk je dat zij achter het stuur zit met; oh wacht, je raakt me aan, ik neem nu ff een foto daarvan.
 .
. quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:51 schreef Gregor1994 het volgende:
Via screenshots heb ik van haar vernomen dat haar rijinstructeur opmerkingen naar haar toemaakt in de auto

Voor zover ik het heb begrepen valt hij haar ook buiten de rijlessen lastig via whatsapp/sms.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is het antwoord dan? Vind het nog steeds heel knap dat er screenshots zijn van 'irl'-acties.
[..]

Rijlessen tegen betaling in natura is volgens van der Steur en Schultz van Haegen gewoon toegestaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:28 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dan maar een vrouwelijke instructeur eisen en misschien naar een andere rijschool.. Wel stom dat die gekken niet op een zwarte lijst ofzo staan.
Hoe oud is je vriendin trouwens? Je verwacht toch dat ze voor zichzelf kan opkomen..

oh shit ik reageerde weeer te snel. Nee ze wil wel een andere rijschool. Dat is goed danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:51 schreef Gregor1994 het volgende:
Hallo fokkers,
Daar ben ik weer. Ik heb een verhaal omtrent de rijinstructeur van mijn vriendin. Via screenshots heb ik van haar vernomen dat haar rijinstructeur opmerkingen naar haar toemaakt in de auto zoals lekkerding, zijn hand op haar hand legt tijdens het schakelen, haar continu schoonheid en mooie vrouw noemt. Daarnaast geeft hij aan haar aantrekkelijk te vinden en het warm van haar te krijgen, alsmede dat hij vindt dat zij half naakt de auto in moet komen bij de volgende afspraak omdat het spannend is.
Mijn vriendin is verre van assertief, en zij durft hierop niet in te gaan. Gister heb ik de screenshots gezien, en ik mocht van haar geen contact opnemen met de rijschool, maar dit heb ik vandaag toch gedaan. Wellicht anoniem, maar alsnog. De rijschool zou het intern met de rijinstructeur bespreken en kijken naar een andere instructeur voor mijn vriendin. Zij wilde overigens ook een andere, echter zijn alle rijlessen zo gepland om haar school heen.
Heb ik het juiste gedaan? En zo ja, wat kan ik nog meer hieraan doen? Ik vertrouw rijinstructeurs totaal niet, heb zelf ervaring met die van mij en hoe hij over vrouwen omgaat..en bij vriendin precies hetzelfde.

. Dus omdat ik voor haar opkom is het direct jaloezië, heel vreemd soms de gedachtegang hier.
. Dus omdat ik voor haar opkom is het direct jaloezië, heel vreemd soms de gedachtegang hier.

en betaling in natura is toegestaan. Lekker als oude lul zo'n 19 jarih chickie volblaffen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:16 schreef Sosa het volgende:
[..]
- auto van de zaak
- flexibele werktijden
- werken met jonge mensen
- veel op de weg
- ziet veel van Nederland
- vaak eten buiten de deur (!)
- divers takenpakket
- overdragen van kennis en vaardigheden
- persoonlijke begeleiding
- backoffice die alle afspraken regelt
op papier klinkt het best goed

quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:16 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Nee, hij had het niet moeten doen. Ik vind het een heel verstandige post van probeer.
Het gedrag van TS werkt onzekerheid en afhankelijkheid ernstig in de hand. Het signaal dat TS met dit gedrag afgeeft is: jij hebt het zelf niet goed gedaan. Je hebt mijn hulp nodig. Wat TS in mijn opinie had moeten doen is zijn vriendin vragen waar zij vind dat de grens van normaal gedrag bij een rijinstructeur ligt en haar aanmoedigen om die rijinstructeur (op haar eigen manier) te laten weten dat ze er niet van gediend is als die grens overschreden wordt. Je bereikt hiermee twee dingen. Vriendin wordt aangezet om na te denken over haar eigen waardigheid en daarnaast zal ze een enorme overwinning op zichzelf behalen als haar opmerking succes oplevert en ze daarmee ziet dat ze zelf zaken kan veranderen.
toevoeging: ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat TS dit wat vervelender vind dan vriendin zelf en kampt met een onzeker, jaloers complex.

groentje gespot, geen chick die zo'n loser wilt als jij. Als een gozer ongevraagd aan je vriendin gaat zitten, pak je die vent aan, TS heeft zich nog ingehouden. Een ander had die vent helemaal die tering in geslagen. Ze kan dan wel zeggen dat ze niet wil dat TS zich ermee bemoeit, ze is gewoom bang voor de gevolgen. Tuurlijk wil ze wel dat er wat aan gedaan word, ongevraagd aangeraakt worden zal ze echt niet willen.
 groentje gespot, geen chick die zo'n loser wilt als jij. Als een gozer ongevraagd aan je vriendin gaat zitten, pak je die vent aan, TS heeft zich nog ingehouden. Een ander had die vent helemaal die tering in geslagen. Ze kan dan wel zeggen dat ze niet wil dat TS zich ermee bemoeit, ze is gewoom bang voor de gevolgen. Tuurlijk wil ze wel dat er wat aan gedaan word, ongevraagd aangeraakt worden zal ze echt niet willen. Duidelijk nooit een vriendin gehad.
 Duidelijk nooit een vriendin gehad. 

quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:14 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik juist niet. Ik zou het probleem oplossen en niet groter maken. Ik denk dat we verschillend tegen de situatie aankijken. Ik denk dat die hand op de hare en die onkuise app'jes niet het probleem zijn. Ik denk dat het gebrek aan zelfvertrouwen om er iets van te zeggen het probleem is. Jij vind die hand blijkbaar het probleem. Ik vind dat een gevolg van het probleem.

Ik kan ook prima voor mezelf opkomen zonder mijn vriend, wat is je punt?quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:06 schreef Multatilu het volgende:

Ga je ver mee komen met zo'n instelling! Ik ben blij dat mijn vriendin me niet altijd nodig heeft als het leven niet zo gaat als ze graag wil.
Voor je info, ben de dertig ruim gepasseerd en heb meerdere relaties gehad. Huidige relatie nu iets meer dan 10 jaar. En ja, toen ik 17 was deed ik ook stoer als andere mannen maar naar m'n vriendin keken tijdens het uitgaan bijvoorbeeld.

Ga weg man. Dit stoer doen noemen, je hebt geen idee waar je over lult man. Een kerel zit ongevraagd aan de vriendin van TS. Hoe kan je dat nou vergelijken met kijken?quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:06 schreef Multatilu het volgende:

Ga je ver mee komen met zo'n instelling! Ik ben blij dat mijn vriendin me niet altijd nodig heeft als het leven niet zo gaat als ze graag wil.
Voor je info, ben de dertig ruim gepasseerd en heb meerdere relaties gehad. Huidige relatie nu iets meer dan 10 jaar. En ja, toen ik 17 was deed ik ook stoer als andere mannen maar naar m'n vriendin keken tijdens het uitgaan bijvoorbeeld.

Ik heb niets tegen jou Angel-Joy en ook niets tegen jouw mening.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan ook prima voor mezelf opkomen zonder mijn vriend, wat is je punt?
Ts zijn vriendin kan blijkbaar niet voor zichzelf opkomen, dan is er toch niks mee dat haar vriend het voor haar doet?
Kijken is iets anders dan aanraken, slecht voorbeeld. En geen idee wat je bedoelt met 'stoer' doen.
Edit: en wat hebben we aan jouw info dat je de dertig gepasseerd bent en meerdere relaties gehad? Dat hebben de meeste mensen op die leeftijd
Je bent in de 30, niet 80 met veel levenservaring, ga weg.

Even, zodat deze domme jongen je goed begrijpt....quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:41 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Ga weg man. Dit stoer doen noemen, je hebt geen idee waar je over lult man. Een kerel zit ongevraagd aan de vriendin van TS. Hoe kan je dat nou vergelijken met kijken?
Jij bent te dom om te poepen.

Waar val ik je persoonlijk aan? Jij post zelf iets persoonlijks, moet je niet gek opkijken wanneer ik het irrelevant informatie vind.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:46 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen jou Angel-Joy en ook niets tegen jouw mening.
Lees even terug wie ik gequote heb. Dat was jij niet. Dat was iemand die het belachelijk vond dat ik het belangrijker vind dat mijn vriendin voor zichzelf opkomt dan dat ik haar grote broer moet spelen. Verder beledigde hij me nog een paar keer in zijn posting en schilderde hij me af als groentje.
Vind het trouwens wel zwak dat jij me aanvalt omdat je denkt dat ik het niet met je eens ben. Dat hoort toch niet?
edit: ik zie dat ik niemand gequote heb, maar het was een reactie op de post van La Moustache, niet op jou.

Maar waarom ga je het niet vertellen aan je vriendin?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:41 schreef Gregor1994 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal het hierbij laten en haar gewoon na een week vragen hoe het gaat met de lessen. Dus ik laat het gewoon, ikzelf ga ervan uit dat ze er niet achter komt en dat het wellicht zo is dat hij door andere vrouwen is aangeklaagd en derhalve ook niet met vriendin rijdt.
Overigens vind ik 1 reactie bizar, namelijk dat er wordt gesuggereerd dat ik kamp met een jaloeziëcomplex. Dus omdat ik voor haar opkom is het direct jaloezië, heel vreemd soms de gedachtegang hier.

Nogmaals, ik reageerde op de beledigende post van La Moustache....quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar val ik je persoonlijk aan? Jij post zelf iets persoonlijks, moet je niet gek opkijken wanneer ik het irrelevant informatie vind.
Ik val je niet aan omdat je een ander mening hebt, ik deel gewoon mijn mening dat het niks met jaloezie te maken heeft, en dat kijken heeeeeel anders is dan (ongewild) aanraken zoals in jouw voorbeeld.
Kijken is gewoon normaal, kom op zeg.

Oke, en dat heb ik ook al eerder gezegd: het is inderdaad beter als ze een of ander cursus volgt zodat ze in de toekomst voor zichzelf kan opkomen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:32 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Nogmaals, ik reageerde op de beledigende post van La Moustache....
Maar om in te gaan op je reactie; ik krijg het gevoel dat ik de indruk heb gewekt dat ik het niet erg zou vinden als een smerige rijinstructeur aan mijn vriendin zou zitten. Natuurlijk zou ik dat erg vinden. Maar als TS vraagt of hij, door achter de rug van z'n toch al non-assertieve vriendin om de rijschool te benaderen, goed gehandeld heeft, dan antwoord ik dat hij dat in mijn ogen niet gedaan heeft. Die aanraking en sms'jes zijn al geweest en die maak je er niet mee ongedaan. En om te voorkomen dat het nogmaals gebeurt dat je vriendin ongewenst aangeraakt wordt en dan niet alleen door die vieze rijinstructeur maar ook door weet ik veel wie ze nog aan viespeuken tegen gaat komen in haar leven, denk ik dat het verstandiger is dat z'n vriendin leert voor zichzelf op te komen. En wat werkt er dan beter dan learning by doing?
 __!
__!

Je hebt de mooie momenten voor de rij instructeur verpest! Hoe zou jij het vinden als Leonardo Di Caprio steeds aan jou zat en ik belde de school dat je lastig gevallen werd en ze regelen een ander instructeur voor je? trutquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:51 schreef Gregor1994 het volgende:
Hallo fokkers,

Jaloezie is misschien niet het goede woord. Wat ik bedoelde is dat TS het zelf in ieder geval flink emotioneler aanpakt dan z'n vriendin.TS zegt bijvoorbeeld dat hij rijinstructeurs totaal niet vertrouwt. Nogal een boude uitspraak waarmee de rijinstructeur in ieder geval al met 1-0 achter staat. Ook al zou hij niets hebben gedaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oke, en dat heb ik ook al eerder gezegd: het is inderdaad beter als ze een of ander cursus volgt zodat ze in de toekomst voor zichzelf kan opkomen.
Maar waarom zei je dan dat ts jaloers en onzeker is als hij nu voor zijn vriendin opkomt? (Zijn vriendin kan dus niet voor zichzelf opkomen atm, en zij krijgt nog les van die viespeuk, kan je wel zeggen dat aanrakingen en sms'jes geweest zijn, maar waarschijnlijk gebeurt het weer als niemand zijn mond opentrekt.)
Je verdraait mijn woorden. Nu schets je weer alsof ik het helemaal niet zo erg vind wat er gebeurd is. Dat zeg ik helemaal niet. Ik heb het alleen over hoe je het beste kunt voorkomen dat een probleem zich weer voordoet.quote:Sowieso slaat het nergens op om te zeggen: 'het is al geweest en gedaan'.
Als iemand je vriendin verkracht of aanrand, zeg je toch ook niet: och laat maar, is al gebeurd, kan er niks meer aan doen. Volgende keer moet ze maar beter voor zichzelf opkomen.__!

Dit ja.. vriendinlief is meestal blij als vriend voor haar opkomt. Mannen leiden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:53 schreef La_Moustache het volgende:
[..]

groentje gespot, geen chick die zo'n loser wilt als jij.

Vandaar dat TS het z'n vriendin niet durft te vertellen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit ja.. vriendinlief is meestal blij als vriend voor haar opkomt. Mannen leiden.
 .
 .

... je snapt mn post niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Vandaar dat TS het z'n vriendin niet durft te vertellen.
.

Ik ben het met je eens hoor, uiteindelijk moet er sowieso iets aan gedaan worden, door wie dan ook. Maar dat dik gedrukte lijkt me daarbij dus wel essentieel, en dat heeft TS helaas nagelaten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:15 schreef zarGon het volgende:
Mocht dit mijn vriendin overkomen en zij er dus last van hebben, maar geen confrontatie aandurven, zou ik niet bellen, maar langsgaan bij die rijschool. Allemaal hypothetisch, dus makkelijk praten nu, maar dit gaat veels te ver om van een afstandje toe te kijken.
Heeft verder weinig te maken met vriendin als kind behandelen, stoer doen, onzekerheid of wat dan ook, maar met grenzen die zijn overschreden. Daar onderneem je direct actie tegen. En ik zou dat ook niet stiekem doen, maar alles open en eerlijk met haar delen.
Als je ongevraagd aan mijn vriendin gaat zitten of haar onbeschoft gaat behandelen, ga ik me zeer zeker niet stilhouden en toekijken.

Wtf je laat het hierbijquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:41 schreef Gregor1994 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal het hierbij laten en haar gewoon na een week vragen hoe het gaat met de lessen. Dus ik laat het gewoon, ikzelf ga ervan uit dat ze er niet achter komt en dat het wellicht zo is dat hij door andere vrouwen is aangeklaagd en derhalve ook niet met vriendin rijdt.
Overigens vind ik 1 reactie bizar, namelijk dat er wordt gesuggereerd dat ik kamp met een jaloeziëcomplex. Dus omdat ik voor haar opkom is het direct jaloezië, heel vreemd soms de gedachtegang hier.
 dus ik neem aan dat jou vriendin nu een andere rijinstructeur heeft? Zo niet dan heel snel naar die rijschool toegaan en ze daar even heel vriendelijk verzoeken dat je per direct een andere rijinstructeur wilt.
  dus ik neem aan dat jou vriendin nu een andere rijinstructeur heeft? Zo niet dan heel snel naar die rijschool toegaan en ze daar even heel vriendelijk verzoeken dat je per direct een andere rijinstructeur wilt.

Heb je het nu wel of niet op de rijschool besproken?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:28 schreef Gregor1994 het volgende:
Ik heb nog niks gezegd, zal het van de week erover hebben, hoe het nu gaat en verder. En oh ja, zijn teksten overdrijf ik absoluut niet, ik zeg precies wat hij gezegd heeft. Als je dat nep vindt, en dus niet geloofd, dan mag dat..

Precies. Iedereen zit af te geven op die rij instructeur maar volgens mij denkt hij gewoon dat hij aan het flirten is. En dat is heel normaal tussen man en vrouw, hoor (behalve dat dit een situatie is van docent-leerling).quote:Op maandag 22 februari 2016 19:21 schreef Baas_bas het volgende:
Als je vriendin het niet zo boeit en ze blijkbaar zelf niet veel moeite doet om van rijschool te verwisselen lijkt ze het wel leuk te vinden.
Wel zeggen dat ze seksueel intimideert wordt

Natuurlijk, alle vrouwen zijn hoeren dus het is haar schuld!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:13 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Precies. Iedereen zit af te geven op die rij instructeur maar volgens mij denkt hij gewoon dat hij aan het flirten is. En dat is heel normaal tussen man en vrouw, hoor (behalve dat dit een situatie is van docent-leerling).
Zolang zij niet zegt dat ze hier niet van gediend is, denkt hij dat alles hartstikke leuk is. Misschien is die vent hartstikke verliefd op haar, zou mij niks verbazen.
Dit kan uitlopen op een situatie waarin zij zegt dat ze verkracht is, terwijl ze niet 1 moment tegen hem heeft gezegd dat ze niet wil.

Dat zei ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:44 schreef Godshand het volgende:
Natuurlijk, alle vrouwen zijn hoeren

Naja ik doelde meer dat de vriendin van TS zegt dat ze het niet leuk vindt maar hij mag er niks aan doen!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk, alle vrouwen zijn hoeren dus het is haar schuld!
WTF is dit voor onzin?
Eis gewoon een andere instructeur. Als vrouw durf je niet meteen weerwoord te geven en heb je daar geen zin in vanwege de kosten/vooruitzicht op examen.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |