abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159969281
Wat was het plan van je vriendin dan? Aangerand worden zorgt weer voor extra bagage waardoor het weer lastiger wordt om assertiever te worden.

Zou er eigenlijk wel op staan dat ze hier actief mee aan de slag gaat op de een of andere manier.
pi_159969326
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 18:16 schreef Chai het volgende:
Wat was het plan van je vriendin dan? Aangerand worden zorgt weer voor extra bagage waardoor het weer lastiger wordt om assertiever te worden.

Zou er eigenlijk wel op staan dat ze hier actief mee aan de slag gaat op de een of andere manier.
Dat is de angst die ik heb, want aan zijn berichten gaat hij steeds verder.
pi_159969582
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 14:51 schreef Gregor1994 het volgende:
Hallo fokkers,

Daar ben ik weer. Ik heb een verhaal omtrent de rijinstructeur van mijn vriendin. Via screenshots heb ik van haar vernomen dat haar rijinstructeur opmerkingen naar haar toemaakt in de auto zoals lekkerding, zijn hand op haar hand legt tijdens het schakelen, haar continu schoonheid en mooie vrouw noemt. Daarnaast geeft hij aan haar aantrekkelijk te vinden en het warm van haar te krijgen, alsmede dat hij vindt dat zij half naakt de auto in moet komen bij de volgende afspraak omdat het spannend is.

Mijn vriendin is verre van assertief, en zij durft hierop niet in te gaan. Gister heb ik de screenshots gezien, en ik mocht van haar geen contact opnemen met de rijschool, maar dit heb ik vandaag toch gedaan. Wellicht anoniem, maar alsnog. De rijschool zou het intern met de rijinstructeur bespreken en kijken naar een andere instructeur voor mijn vriendin. Zij wilde overigens ook een andere, echter zijn alle rijlessen zo gepland om haar school heen.

Heb ik het juiste gedaan? En zo ja, wat kan ik nog meer hieraan doen? Ik vertrouw rijinstructeurs totaal niet, heb zelf ervaring met die van mij en hoe hij over vrouwen omgaat..en bij vriendin precies hetzelfde.
Vriendin van ts heeft een geschiedenis van aandacht zoeken?
pi_159969645
Dit is altijd lastig, maar ze kan natuurlijk een afspraak maken op kantoor en aangeven dat ze dit niet wil en dan naar een andere rijschool wil, dit is namelijk gewoon erg fout van die man, die moet zijn grenzen kennen en kent hij die niet is hij niet geschikt voor dit vak.
Daarbij een klacht is altijd goed, wees niet bang, hij is fout en hij weet dat heel goed.

Gelukkig is niet elke instructeur zo, ik had een hele aarige jongeman waar ik enorm mee heb gelachen en daarna mijn motorrijbewijs ook bij hem behaald heb.
pi_159970119
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 18:18 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Dat is de angst die ik heb, want aan zijn berichten gaat hij steeds verder.
Stap op die kerel af en zeg dat je een relatie met haar hebt en dat hij met zijn handen van haar af moet blijven, klaar.
pi_159970412
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 18:49 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Stap op die kerel af en zeg dat je een relatie met haar hebt en dat hij met zijn handen van haar af moet blijven, klaar.
Stap 1 is dat zij dat doet.
Duidelijk maken dat ze dit niet wil.
Zolang zij niet aangeeft dat het nogal ongewenst is, komt deze situatie nog wel vaker voor.
Make my day!
pi_159970491
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:03 schreef agter het volgende:

[..]

Stap 1 is dat zij dat doet.
Duidelijk maken dat ze dit niet wil.
Zolang zij niet aangeeft dat het nogal ongewenst is, komt deze situatie nog wel vaker voor.
Nou ja dat zou mijn stap 1 zijn, stap twee door haar persoonlijke integriteit te bewaken en gewoon nee te zeggen en duidelijk te zijn mag ze zelf maken en als ze niet assertief genoeg zou zijn zou 't geen type voor mij zijn
pi_159970600
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 14:55 schreef Gregor1994 het volgende:
juist deze instructeur begeleidt de meer onzekere personen
Nasty... 13.gif Dus gewoon met voorbedachte rade expres onzekere mensen begeleiden zodat je lekker je gang kunt gaan?

Ik denk dat bij mij de stoppen aardig door zouden slaan als ze dat bij mijn vriendin zouden doen. Zodra ik bewijsmateriaal had zou ik even verhaal gaan halen bij die vent, en niet op vriendelijke wijze.
pi_159970679
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:11 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

Nasty... [ afbeelding ] Dus gewoon met voorbedachte rade expres onzekere mensen begeleiden zodat je lekker je gang kunt gaan?

Ik denk dat bij mij de stoppen aardig door zouden slaan als ze dat bij mijn vriendin zouden doen. Zodra ik bewijsmateriaal had zou ik even verhaal gaan halen bij die vent, en niet op vriendelijke wijze.
Meestal hebben dit soort mannetjes een keurig Libelle gezinnetje thuis die van niets weten, dat zou zo veranderen in mijn geval ;)
pi_159971235
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:20 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Hij gaf wel aan dat hij zich niet kan inhouden en mijn vriendin gewoon aantrekkelijk vindt. Zij kan niet assertiever worden, ook i.v.m. verleden van haar. Houd ik liever prive. Maar haar houding heeft inderdaad al problemen opgeleverd in haar leven. Dat is iets wat ik er niet uit zal krijgen. Rijinstructeur weet wel dat het ongewenst is, weet ik zeker, maar hij heeft schijt en denkt van 'ach ja, wat geeft het'.
assertiviteitscursus?
pi_159971357
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 14:54 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ga eens een keertje mee.
Dit.
pi_159972130
Lol, anoniem ben je echt niet TS.
Ik snap dat je je vriendin wil helpen en het gedrag van de instructeur kan, afgaande op jouw verhaal, echt niet door de beugel. Maar een melding doen achter de rug van je vriendin om... niet handig.
Wanneer is haar volgende rijles ga je het haar vertellen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 16 februari 2016 @ 20:06:10 #103
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_159972494
TS, waarom wil jouw vriendin dat de instructeur hiermee wegkomt? Dit doet ie écht niet alleen bij haar. Dus als zij blijft zwijgen, wordt ze zelf slachtoffer van aanranding of meer én volgen er nog wat dames in haar positie.

Met de appjes naar de rijschool toe, laten zien. Stop deze viespeuk.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 20:07:02 #104
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159972530
Ik zou een keer met haar mee zijn gegaan naar haar lessen en mezelf voorstellen aan die instructeur. Meestal beseft hij dan pas dat ze bezet is, wanneer hij het vriendje even heeft ontmoet.
pi_159978905
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 20:06 schreef Vijzel het volgende:
TS, waarom wil jouw vriendin dat de instructeur hiermee wegkomt? Dit doet ie écht niet alleen bij haar. Dus als zij blijft zwijgen, wordt ze zelf slachtoffer van aanranding of meer én volgen er nog wat dames in haar positie.

Met de appjes naar de rijschool toe, laten zien. Stop deze viespeuk.
Dit inderdaad, ben bang dat hij verder gaat en zal dit sowieso vaker doen..
  dinsdag 16 februari 2016 @ 22:50:42 #106
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_159979465
-ga dm-en-

[ Bericht 86% gewijzigd door Copycat op 16-02-2016 22:59:09 ]
Irene is bae <3
pi_159979796
Waarom lost ze dit zelf niet op? Je hoeft toch niet assertief te zijn om te laten weten dat het niet meer hoeft. Desnoods doe je 't via de mail.
pi_159985573
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 16:14 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Maar je snapt zelf ook wel dat het gedaan moest worden. Anders wordt zijn vriendin op een van ander dag aangerand, durft ze waarschijnlijk niet eens naar de politie te gaan, dan is het te laat.
Nee, hij had het niet moeten doen. Ik vind het een heel verstandige post van probeer.

Het gedrag van TS werkt onzekerheid en afhankelijkheid ernstig in de hand. Het signaal dat TS met dit gedrag afgeeft is: jij hebt het zelf niet goed gedaan. Je hebt mijn hulp nodig. Wat TS in mijn opinie had moeten doen is zijn vriendin vragen waar zij vind dat de grens van normaal gedrag bij een rijinstructeur ligt en haar aanmoedigen om die rijinstructeur (op haar eigen manier) te laten weten dat ze er niet van gediend is als die grens overschreden wordt. Je bereikt hiermee twee dingen. Vriendin wordt aangezet om na te denken over haar eigen waardigheid en daarnaast zal ze een enorme overwinning op zichzelf behalen als haar opmerking succes oplevert en ze daarmee ziet dat ze zelf zaken kan veranderen.

toevoeging: ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat TS dit wat vervelender vind dan vriendin zelf en kampt met een onzeker, jaloers complex.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_159986258
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 10:16 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Nee, hij had het niet moeten doen. Ik vind het een heel verstandige post van probeer.

Het gedrag van TS werkt onzekerheid en afhankelijkheid ernstig in de hand. Het signaal dat TS met dit gedrag afgeeft is: jij hebt het zelf niet goed gedaan. Je hebt mijn hulp nodig. Wat TS in mijn opinie had moeten doen is zijn vriendin vragen waar zij vind dat de grens van normaal gedrag bij een rijinstructeur ligt en haar aanmoedigen om die rijinstructeur (op haar eigen manier) te laten weten dat ze er niet van gediend is als die grens overschreden wordt. Je bereikt hiermee twee dingen. Vriendin wordt aangezet om na te denken over haar eigen waardigheid en daarnaast zal ze een enorme overwinning op zichzelf behalen als haar opmerking succes oplevert en ze daarmee ziet dat ze zelf zaken kan veranderen.

toevoeging: ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat TS dit wat vervelender vind dan vriendin zelf en kampt met een onzeker, jaloers complex.
Ik heb nergens gezegd dat ik het niet mee eens ben met probeer.
Maar ts kent zijn vriendin beter dan wij, als hij zegt dat zijn vriendin zo'n type is die haar mond niet opentrekt, dan kan ik ts zijn acties ook begrijpen. (Niet dat ik het goedkeur). Hij moet nu gewoon eerlijk aan zijn vriendin vertellen dat hij al contact heeft opgenomen met de rijschool.
pi_159986609
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2016 10:57 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat ik het niet mee eens ben met probeer.
Maar ts kent zijn vriendin beter dan wij, als hij zegt dat zijn vriendin zo'n type is die haar mond niet opentrekt, dan kan ik ts zijn acties ook begrijpen. (Niet dat ik het goedkeur). Hij moet nu gewoon eerlijk aan zijn vriendin vertellen dat hij al contact heeft opgenomen met de rijschool.
Ik juist niet. Ik zou het probleem oplossen en niet groter maken. Ik denk dat we verschillend tegen de situatie aankijken. Ik denk dat die hand op de hare en die onkuise app'jes niet het probleem zijn. Ik denk dat het gebrek aan zelfvertrouwen om er iets van te zeggen het probleem is. Jij vind die hand blijkbaar het probleem. Ik vind dat een gevolg van het probleem.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  woensdag 17 februari 2016 @ 11:16:19 #111
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_159986648
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:03 schreef dronken1983 het volgende:

[..]

Opeens weet je het je wordt rijinstructeur ;)
- auto van de zaak
- flexibele werktijden
- werken met jonge mensen
- veel op de weg
- ziet veel van Nederland
- vaak eten buiten de deur (!)
- divers takenpakket
- overdragen van kennis en vaardigheden
- persoonlijke begeleiding
- backoffice die alle afspraken regelt

op papier klinkt het best goed
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_159986685
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 11:16 schreef Sosa het volgende:

[..]

- auto van de zaak
- flexibele werktijden
- werken met jonge mensen
- veel op de weg
- ziet veel van Nederland
- vaak eten buiten de deur (!)
- divers takenpakket
- overdragen van kennis en vaardigheden
- persoonlijke begeleiding
- backoffice die alle afspraken regelt

op papier klinkt het best goed
En lekkere 18 jarige chicks in je auto!
  woensdag 17 februari 2016 @ 11:19:08 #114
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_159986719
quote:
4s.gif Op woensdag 17 februari 2016 11:17 schreef Leonos het volgende:

[..]

En lekkere 18 jarige chicks in je auto!
En vaak ook onzekere zoals de vriendin van TS. Die druk je zo jouw pook in d'r handen terwijl je haar vraagt droog te schakelen :P
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  woensdag 17 februari 2016 @ 12:05:07 #115
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_159987973
Hoe hebben jullie screenshots van dingen die in een auto gebeuren, zoals aanrakingen? Niet dat dat het verhaal heel anders maakt, maar ik snap echt niet hoe ik dit gedeelte van de OP moet begrijpen. WhatsApp't de instructeur haar terwijl ze naast hem zit? "Ik zou je nu aanraken als je naast me zou zitten" heh :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_159988011
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:05 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe hebben jullie screenshots van dingen die in een auto gebeuren, zoals aanrakingen? Niet dat dat het verhaal heel anders maakt, maar ik snap echt niet hoe ik dit gedeelte van de OP moet begrijpen. WhatsApp't de instructeur haar terwijl ze naast hem zit? "Ik zou je nu aanraken als je naast me zou zitten" heh :').
Ik denk dat je op die vraag ook zelf antwoord kan geven, of denk je dat zij achter het stuur zit met; oh wacht, je raakt me aan, ik neem nu ff een foto daarvan.
Lambo of Rekt
  woensdag 17 februari 2016 @ 12:11:55 #117
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_159988155
quote:
3s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk dat je op die vraag ook zelf antwoord kan geven, of denk je dat zij achter het stuur zit met; oh wacht, je raakt me aan, ik neem nu ff een foto daarvan.
Wat is het antwoord dan? Vind het nog steeds heel knap dat er screenshots zijn van 'irl'-acties _O-.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 14:51 schreef Gregor1994 het volgende:
Via screenshots heb ik van haar vernomen dat haar rijinstructeur opmerkingen naar haar toemaakt in de auto
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_159988431
quote:
10s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:11 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Wat is het antwoord dan? Vind het nog steeds heel knap dat er screenshots zijn van 'irl'-acties _O-.

[..]

Voor zover ik het heb begrepen valt hij haar ook buiten de rijlessen lastig via whatsapp/sms.
pi_159989444
Als jouw vriendin die assertiviteit mist durft ze zich dan wel van zichzelf af te bijten als hij echt een poging tot het betreden van haar slipje doet?
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:22:01 #120
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_159989595
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:28 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Dan maar een vrouwelijke instructeur eisen en misschien naar een andere rijschool.. Wel stom dat die gekken niet op een zwarte lijst ofzo staan.

Hoe oud is je vriendin trouwens? Je verwacht toch dat ze voor zichzelf kan opkomen..
Rijlessen tegen betaling in natura is volgens van der Steur en Schultz van Haegen gewoon toegestaan.
Wat het overigens absoluur niet minder walgelijk maakt. Die leraar gaat zijn boekje flink te buiten. :r
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')