Want dat zorgt ook echt voor brood op de plankquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ach. Alle rijinstructeurs zouden wel "in natura betaald willen krijgen".
Ik zie het probleem niet.
Opeens weet je het je wordt rijinstructeurquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Mijne is zelfs toen ik leerling was met mij naar de sauna geweest.
Ja en het is allemaal al gepland, voor ook over een maand, nu moet de hele planning weg. Gaat nogal lastig, maar had voorgesteld om een instructrice aan te wijzen alsnog die wel op die tijden kan. Ze hebben genoeg instructeurs.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat dacht je van het feit dat veel rijscholen (hier in de buurt tenminste) werken met pakketten die je vooraf afneemt. Bijvoorbeeld 25 lessen inclusief dit, dat, alles voor een vast bedrag.
Lekker belangrijk. Dit is een dikke reden om alles te kunnen ontbinden en schadeloosstelling te vragen. En gaan ze hier niet mee akkoord dan is een gang naar de rechter (lijkt me voldoende grond voor ontbinden) en publiciteit snel gemaakt. Niet zo over je heen laten lopenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat dacht je van het feit dat veel rijscholen (hier in de buurt tenminste) werken met pakketten die je vooraf afneemt. Bijvoorbeeld 25 lessen inclusief dit, dat, alles voor een vast bedrag.
Dacht ik inderdaad ook aan. Volgens mij kan ik enkel al met een paar screenshots de hele boel laten ontbinden en verder..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:06 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Dit is een dikke reden om alles te kunnen ontbinden en schadeloosstelling te vragen. En gaan ze hier niet mee akkoord dan is een gang naar de rechter en publiciteit snel gemaakt. Niet zo over je heen laten lopen
Hoezo mocht ze alsnog les van m krijgen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:07 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Allright.
Maar wat is een eventuele vervolgstap nu? Mocht zij alsnog les van hem krijgen? Kan je dat niet afdwingen?
Waarom zou het tussen haakjes staan? En wat denk je dat "zou willen krijgen" betekent?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Want dat zorgt ook echt voor brood op de plank.
Is soort van beantwoord.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De vraag die nog steeds niet beantwoord is:
Waarom kan zij in godsnaam niet naar een andere rijschool toe?
OMDAT het bij deze rijschool volledig is gepland i.v.m. haar werk, dus haar werk heeft ruimte gemaakt voor deze rijlessen. Ik zei studie, maar het is werk, maar wil niet dat ze achter dit topic komt of zo.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De vraag die nog steeds niet beantwoord is:
Waarom kan zij in godsnaam niet naar een andere rijschool toe?
Uhm, ik weet niet wat er gaat gebeuren. Ik denk eraan later deze week nog eens contact op te nemen, kijken naar evt oplossing.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:08 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Hoezo mocht ze alsnog les van m krijgen?
Nee. Dat moet je niet laten gebeuren. En eisen dat ze een passende andere oplossing regelen
Nee, ze laat het dus aan haar voorbij gaan. Negeert het volledig, derhalve stelt ze geen grenzen op.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:11 schreef agter het volgende:
En wat doet je vriendin er precies aan? Zegt ze wel 'nee'?
Of komt ze idd in korte kleding?
Bedoel, zij geeft zij wel de goede signalen af?
De instructeur weet dus niet dat het ongewenst is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:14 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Nee, ze laat het dus aan haar voorbij gaan. Negeert het volledig, derhalve stelt ze geen grenzen op.
Dat is zeker waar uiteraard. Denk dat mijn vriendin die gast allang een peer op zn muil had gegeven als ie bij het schakelen na een opmerking zn hand op haar been legde en m er niet binnen 3 seconden afhaaldequote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:16 schreef agter het volgende:
[..]
De instructeur weet dus niet dat het ongewenst is.
Haar houding gaat haar wellicht vaker problemen opleveren in haar leven. Kun je haar helpen wat assertiever te worden? Daar heeft ze uiteindelijk het meeste aan.
Wat voor screenshots heb je het over? Als die man dat ik de auto tegen je vriendin zegt, dan zijn er geen screenshots lijkt me? Of heeft je vriendin het er met iemand over gehad en heb je screenshots van dat gesprek?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:01 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Maar zij wilde dat echt niet. Kan het zijn dat ze dan bang is om het te vertellen, dat mensen haar niet serieus nemen..? Want ikzelf last die screenshots en vond het echt niet normaal..
Dit dus. Bang hertjequote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:17 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Dat is zeker waar uiteraard. Denk dat mijn vriendin die gast allang een peer op zn muil had gegeven als ie bij het schakelen na een opmerking zn hand op haar been legde en m er niet binnen 3 seconden afhaalde
Hij gaf wel aan dat hij zich niet kan inhouden en mijn vriendin gewoon aantrekkelijk vindt. Zij kan niet assertiever worden, ook i.v.m. verleden van haar. Houd ik liever prive. Maar haar houding heeft inderdaad al problemen opgeleverd in haar leven. Dat is iets wat ik er niet uit zal krijgen. Rijinstructeur weet wel dat het ongewenst is, weet ik zeker, maar hij heeft schijt en denkt van 'ach ja, wat geeft het'.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:16 schreef agter het volgende:
[..]
De instructeur weet dus niet dat het ongewenst is.
Haar houding gaat haar wellicht vaker problemen opleveren in haar leven. Kun je haar helpen wat assertiever te worden? Daar heeft ze uiteindelijk het meeste aan.
Iedereen kan assertiever worden. Kwestie van energie in steken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:20 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Hij gaf wel aan dat hij zich niet kan inhouden en mijn vriendin gewoon aantrekkelijk vindt. Zij kan niet assertiever worden, ook i.v.m. verleden van haar. Houd ik liever prive. Maar haar houding heeft inderdaad al problemen opgeleverd in haar leven. Dat is iets wat ik er niet uit zal krijgen. Rijinstructeur weet wel dat het ongewenst is, weet ik zeker, maar hij heeft schijt en denkt van 'ach ja, wat geeft het'.
Die rijinstructeur heeft haar nummer natuurlijk om afspraken in te plannen en verder. Hij zegt random in de avond vreemde dingen, dit heeft zij verzonden aan mij. In de auto bespreekt hij ook een en ander.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:19 schreef Operc het volgende:
[..]
Wat voor screenshots heb je het over? Als die man dat ik de auto tegen je vriendin zegt, dan zijn er geen screenshots lijkt me? Of heeft je vriendin het er met iemand over gehad en heb je screenshots van dat gesprek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |