abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159965207
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:21 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Iedereen kan assertiever worden. Kwestie van energie in steken.
Anders gaat ze, zoals eerder gezegd, vaker in vervelende situaties komen die je makkelijk kan vermijden.
Ik denk dat omdat ze al 15 lessen heeft gehad, dat het lastiger is om er nu nog mee aan de proppen te komen. Ze heeft haar grens niet aangegeven aan het begin, en nu is hij eroverheen denk ik.
pi_159965209
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:21 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Die rijinstructeur heeft haar nummer natuurlijk om afspraken in te plannen en verder. Hij zegt random in de avond vreemde dingen, dit heeft zij verzonden aan mij. In de auto bespreekt hij ook een en ander.
Ahzo, dat is wel naar ja. :X Dan is er wel echt bewijs dat hij het heeft gezegd (in plaats van een verklaring van je vriendin).
pi_159965224
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:22 schreef Operc het volgende:

[..]

Ahzo, dat is wel naar ja. :X Dan is er wel echt bewijs dat hij het heeft gezegd (in plaats van een verklaring van je vriendin).
Inderdaad, wel erg dom om dat zo te bespreken, dus bewijs maak ik me niet eens druk om.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:23:23 #54
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159965226
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:21 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Die rijinstructeur heeft haar nummer natuurlijk om afspraken in te plannen en verder. Hij zegt random in de avond vreemde dingen, dit heeft zij verzonden aan mij. In de auto bespreekt hij ook een en ander.
Het is goed om dit door te geven aan de rijschool. Hoeft niet eens anoniem. Je verwacht van een rijschool toch dat ze professioneel zijn.

Heb je trouwens van die berichten gehoord dat sommige rijinstructeurs in natura betaald worden. Misschien is hij er een van..
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:23:37 #55
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_159965234
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:22 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Ik denk dat omdat ze al 15 lessen heeft gehad, dat het lastiger is om er nu nog mee aan de proppen te komen. Ze heeft haar grens niet aangegeven aan het begin, en nu is hij eroverheen denk ik.
Er zit volgens mij niet echt een les- of tijdlimiet aan aangeven dat je iets vervelend vind...
Is meer een kwestie van jezelf belangrijk genoeg vinden om er wat aan te doen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_159965258
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:23 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Het is goed om dit door te geven aan de rijschool. Hoeft niet eens anoniem. Je verwacht van een rijschool toch dat ze professioneel zijn.

Heb je trouwens van die berichten gehoord dat sommige rijinstructeurs in natura betaald worden. Misschien is dit er een van..
Ja al gehoord! Vandaar, rijinstructeurs zijn de meest vreemde coaches die ik ooit heb ontmoet, echt vieze acties kunnen ze hebben. Het is ook een zeer laagdrempelige opleiding.
pi_159965283
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:23 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Er zit volgens mij niet echt een les- of tijdlimiet aan aangeven dat je iets vervelend vind...
Is meer een kwestie van jezelf belangrijk genoeg vinden om er wat aan te doen.
Hangt af van de persoon, maar zoals ik al zei heeft mijn vriendin ook een verleden daarin. Dus ik respecteer haar daarin, en als zij niet voor zichzelf kan opkomen, dan kan ik dat wel.
pi_159965302
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:02 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Want dat zorgt ook echt voor brood op de plank :').
Wel weer wat anders op de planken, mocht het verhaal een staartje krijgen.
Google is your friend, abuse your friends
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:26:08 #59
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159965304
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:24 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Ja al gehoord! Vandaar, rijinstructeurs zijn de meest vreemde coaches die ik ooit heb ontmoet, echt vieze acties kunnen ze hebben. Het is ook een zeer laagdrempelige opleiding.
Heeft ze al voor haar lessen vooruit betaald?
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:26:30 #60
64831 2NutZ
pi_159965314
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:25 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Hangt af van de persoon, maar zoals ik al zei heeft mijn vriendin ook een verleden daarin. Dus ik respecteer haar daarin, en als zij niet voor zichzelf kan opkomen, dan kan ik dat wel.
Succes dan maar met haar in je verdere leven.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_159965316
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:26 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Heeft ze al voor haar lessen vooruit betaald?
Ja, jammer genoeg wel.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:28:06 #62
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159965353
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:26 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Ja, jammer genoeg wel.
Dan maar een vrouwelijke instructeur eisen en misschien naar een andere rijschool.. Wel stom dat die gekken niet op een zwarte lijst ofzo staan.

Hoe oud is je vriendin trouwens? Je verwacht toch dat ze voor zichzelf kan opkomen..
pi_159965402
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:28 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Dan maar een vrouwelijke instructeur eisen en misschien naar een andere rijschool.. Wel stom dat die gekken niet op een zwarte lijst ofzo staan.

Hoe oud is je vriendin trouwens? Je verwacht toch dat ze voor zichzelf kan opkomen..
24.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:32:42 #64
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159965431
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:30 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

24.
Dan denk ik toch dat het door de macht van de rijinstructeur komt. Ze wilt natuurlijk haar rijbewijs halen. Maar het feit dat ze alle die info naar je toespeelt betekent ook dat ze het niet prettig vindt.
pi_159965441
Volgende keer dat hij voor komt rijden, alle 4 zijn banden lek steken.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:33:31 #66
64831 2NutZ
pi_159965447
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:32 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Dan denk ik toch dat het door de macht van de rijinstructeur komt. Ze wilt natuurlijk haar rijbewijs halen.
Denk meer slappe hap.
pi_159965451
-opbokken-

[ Bericht 71% gewijzigd door Copycat op 16-02-2016 15:57:38 ]
U MAD?
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:34:36 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159965475
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 14:53 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Hm, los daarvan. Wat kan ik nog doen indien ze geen andere instructeur aanwijzen?
Wat dacht je van naar een andere rijschool stappen?

Als er al vooruit betaald is dan van de rijschoolhouder eisen dat er een veilige instructeur komt op de juiste tijden en anders geld terug!
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:44:28 #69
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_159965681
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 14:51 schreef Gregor1994 het volgende:
Gister heb ik de screenshots gezien, en ik mocht van haar geen contact opnemen met de rijschool, maar dit heb ik vandaag toch gedaan. Wellicht anoniem, maar alsnog.
Gister heb ik de screenshots gezien, en ik mocht van haar geen contact opnemen met de rijschool, maar dit heb ik vandaag toch gedaan. Wellicht anoniem, maar alsnog.

Probeer je nu intellectueel tegen ons te praten of wa? Bedoel je iets van weliswaar anoniem, maar toch of wat?
pi_159965749
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:44 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Probeer je nu intellectueel tegen ons te praten of wa? Bedoel je iets van weliswaar anoniem, maar toch of wat?
Haha, gewoon anoniem contact opgenomen, typte een beetje te snel zonder na te denken.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:49:29 #71
64831 2NutZ
pi_159965802
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Rijschool 69 deed ze ook in mee trouwens. Mooi ontopic :)
link? :)
pi_159965857
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:30 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

24.
Geen idee wat je vriendin in het verleden heeft meegemaakt, maar ze kan heus wel veranderen :')
Er zijn genoeg cursussen en trainingen etc om meer assertief te worden, leren 'nee' zeggen en voor zichzelf opkomen.

Verder gewoon samen naar de rijschool en screenshots laten zien. Niks anoniem. :{
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:52:56 #73
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_159965899
Ik zou ook het met je vriendin bespreken, want alhoewel het goed is dit te doen, zal ik tegen haar zeggen dat ik toch naar de rijschool ben gestapt.

Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriendin iets achter mijn rug om deed, ook al was het met beste intenties en het dan niet tegen mij zegt.

Verder zou ik ook het geld laten terugvragen van de rijschool: Dit kan gewoon echt echt echt niet. Ik zou gewoon de screenshots opsturen en hem quoten.
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:58:46 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159966009
Zo. Opgeruimd.
De hilarische grapjassen mogen in de garderobe blijven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159966073
Goed gehandeld!
pi_159966290
Imo staan rijscholen onder controle van het CBR.

Wellicht kun je daar nog eens informatie inwinnen. Want los van alle verwikkelingen gaat dit alle grenzen te buiten. Dit is en blijft misbruik maken van een machtspositie.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_159966350
Anoniem? Nee. De rijschool weet om wie het gaat (zowel de docent als de leerling)1 en ze hebben denk ik een aardig idee wie jij bent (telefoonnummer, en door je verhaal). Bovendien zal de rij-instructeur ook wel 1 bij 1 optellen wanneer hij aangesproken wordt op seksueel gedrag, en er daarna 1 vrouwelijke leerling naar een andere rij-instructeur gaat. Tot slot zal ook je vriendin zich beseffen dat er iemand achter haar rug om contact opgenomen heeft met haar rijschool, simpelweg omdat zij nu dus opeens een andere instructeur aangeboden krijgt zonder daar zelf om gevraagd te hebben.

En dat brengt me bij het grotere probleem. Je luistert niet naar je vriendin. Ze geeft duidelijk aan dat ze niet wil dat jij dat doet, en toch doe je het. En dan is het dus niet eens zozeer het probleem dat je naar die rijschool stapt, maar wel dat je dat doet nadat zij heeft aangegeven dat ze dat niet wil. Je intenties mogen dan wel goed zijn, je loopt nog steeds over haar heen. En dat lijkt me niet goed voor haar zelfvertrouwen en assertiviteit.

quote:
1 De rijschool zou het intern met de rijinstructeur bespreken en kijken naar een andere instructeur voor mijn vriendin.
"Pools are perfect for holding water"
pi_159966401
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 16:12 schreef probeer het volgende:
Anoniem? Nee. De rijschool weet om wie het gaat (zowel de docent als de leerling)1 en ze hebben denk ik een aardig idee wie jij bent (telefoonnummer, en door je verhaal). Bovendien zal de rij-instructeur ook wel 1 bij 1 optellen wanneer hij aangesproken wordt op seksueel gedrag, en er daarna 1 vrouwelijke leerling naar een andere rij-instructeur gaat. Tot slot zal ook je vriendin zich beseffen dat er iemand achter haar rug om contact opgenomen heeft met haar rijschool, simpelweg omdat zij nu dus opeens een andere instructeur aangeboden krijgt zonder daar zelf om gevraagd te hebben.

En dat brengt me bij het grotere probleem. Je luistert niet naar je vriendin. Ze geeft duidelijk aan dat ze niet wil dat jij dat doet, en toch doe je het. En dan is het dus niet eens zozeer het probleem dat je naar die rijschool stapt, maar wel dat je dat doet nadat zij heeft aangegeven dat ze dat niet wil. Je intenties mogen dan wel goed zijn, je loopt nog steeds over haar heen. En dat lijkt me niet goed voor haar zelfvertrouwen en assertiviteit.

[..]

Maar je snapt zelf ook wel dat het gedaan moest worden. Anders wordt zijn vriendin op een van ander dag aangerand, durft ze waarschijnlijk niet eens naar de politie te gaan, dan is het te laat.
pi_159966491
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:07 schreef Gregor1994 het volgende:

Maar wat is een eventuele vervolgstap nu? Mocht zij alsnog les van hem krijgen? Kan je dat niet afdwingen?
Dreigen bij de rijschool met een aanklacht wegens intimidatie.
Life is a highway...let's ride it!
pi_159966522
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:19 schreef Operc het volgende:

Of heeft je vriendin het er met iemand over gehad en heb je screenshots van dat gesprek?
En dan staat de tekst in ballonnen zou de TS donald duck zijn. :+
pi_159966546
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 16:12 schreef probeer het volgende:

[..]

Ze hebben niet mijn telefoonnummer. Het is ook meer zo dat zij wil dat er geen contact wordt opgenomen voor ongemakkelijkheid in de auto, het is heel wat anders als zij echt zou aangeven 'hij is een topinstructeur', maar ook hiervan is geen sprake. Ik zal het haar nog wel vertellen, maar natuurlijk vertellen dat ik dit juist deed om haar in te laten zien dat niemand zomaar met haar op deze manier mag omgaan. Daarnaast zou mijn vriendin dan met een andere instructeur meerijden is mij verteld, zonder dat ze zou weten waarom en dergelijke!
pi_159966550
Verder .. Dit:

quote:
7s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:51 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Geen idee wat je vriendin in het verleden heeft meegemaakt, maar ze kan heus wel veranderen :')
Er zijn genoeg cursussen en trainingen etc om meer assertief te worden, leren 'nee' zeggen en voor zichzelf opkomen.

Verder gewoon samen naar de rijschool en screenshots laten zien. Niks anoniem. :{
En wat ik dan nu zou doen is:
- je vriendin vertellen wat je gedaan hebt
- samen naar de rijschool gaan (er is nu toch geen 'weg meer terug', dus je vriendin moet nu ook wel ..)
- je vriendin haar verhaal laten doen, screenshots laten zien. Andere rij-instructeur vragen, en wanneer dat niet kan op de tijden waarop je vriendin kan, het lesgeld terugvragen. Desgewenst aangeven dat zij/jullie willen dat die instructeur op dat gedrag aangesproken / bestraft wordt.
- een assertiviteitscursus of psycholoog voor je vriendin zoeken.
- in het vervolg luisteren naar wat ze zegt, en haar hooguit aanmoedigen, steunen en desgewenst helpen bij assertief gedrag / het oplossen van problemen. Maar niet tegen haar wensen in dingen voor haar gaan doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door probeer op 16-02-2016 16:42:12 ]
pi_159966672
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 16:14 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Maar je snapt zelf ook wel dat het gedaan moest worden. Anders wordt zijn vriendin op een van ander dag aangerand, durft ze waarschijnlijk niet eens naar de politie te gaan, dan is het te laat.
Klopt. Maar door haar. En mocht ze dat nou écht niet durven, zelfs niet samen, dan zou TS dat wellicht inderdaad voor zijn vriendin kunnen doen. Maar dan pas na er meerdere keren goed over te praten en zijn vriendin bedenktijd te gunnen. Met haar medeweten en hopelijk haar (gedeeltelijke) instemming.

Dit lost de situatie wel op, maar het echte probleem van zijn vriendin niet. Als ze dit samen hadden gedaan had dat dezelfde uitwerking op de situatie gehad, en hopelijk ook ietsjes bijgedragen aan de assertiviteits-problemen van zijn vriendin.
pi_159966946
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 16:20 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Ze hebben niet mijn telefoonnummer. Het is ook meer zo dat zij wil dat er geen contact wordt opgenomen voor ongemakkelijkheid in de auto, het is heel wat anders als zij echt zou aangeven 'hij is een topinstructeur', maar ook hiervan is geen sprake. Ik zal het haar nog wel vertellen, maar natuurlijk vertellen dat ik dit juist deed om haar in te laten zien dat niemand zomaar met haar op deze manier mag omgaan. Daarnaast zou mijn vriendin dan met een andere instructeur meerijden is mij verteld, zonder dat ze zou weten waarom en dergelijke!
Je vriendin is (hopelijk) niet achterlijk, en zal zich op zijn minst afvragen waarom ze nu plotseling een andere rij-instructeur krijgt, zonder dat ze daar om gevraagd heeft, net nadat ze haar vriend heeft verteld dat haar oude instructeur ongepast gedrag vertoont. En ik gok zomaar dat jij de enige bent die ze daarover in vertrouwen genomen heeft. Dus ik denk dat ze vanaf het moment dat ze haar nieuwe rij-instructeur ziet, ongeveer 1 tot 30 minuten nodig heeft om met aardige zekerheid te concluderen dat jij achter haar rug om de rijschool hebt gebeld.

En dan wil je het haar daarna, 'nog wel' vertellen?

Kijk, ik kan me goed voorstellen dat ze zich voornamelijk erg opgelucht voelt, want ze hoeft niet meer met die man in een auto. Daarnaast waarschijnlijk ook een klein stukje beschaamdheid, omdat ze ergens misschien toch ook denkt dat het gedeeltelijk haar eigen schuld is dat ze in die situatie terecht komt. (Onterecht hoor.) Ik kan me ook goed voorstellen dat ze jou dankbaar is, want je hebt dit immers voor haar opgelost. Maar ik denk dat ze ook ergens een beetje gefrustreerd (of zelfs boos) kan zijn, simpelweg omdat je iets gedaan hebt waarvan zij zei dat je het niet moest doen.
pi_159967872
Via screenshots heb je vernomen dat die rijinstructeur seksueel getinte opmerkingen maakt in de auto..wat bedoel je nu eigenlijk? Heb je screenshots van seksueel getinte berichten ofwat?

Als het screenshots van je vriendin zijn die schrijft dat hij een seksueel getinte opmerking maaktr heb je niks, zijn woord tegen die van haar.
pi_159968412
Wtf ? Je vraagt je af of je het juiste hebt gedaan? Ik had m op zn bek geslagen.
Lambo of Rekt
pi_159968988
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:11 schreef La_Moustache het volgende:
Via screenshots heb je vernomen dat die rijinstructeur seksueel getinte opmerkingen maakt in de auto..wat bedoel je nu eigenlijk? Heb je screenshots van seksueel getinte berichten ofwat?

Als het screenshots van je vriendin zijn die schrijft dat hij een seksueel getinte opmerking maaktr heb je niks, zijn woord tegen die van haar.
Haha staat in topic gewoon! Het is van hem naar vriendin! dus screenshots idd van seksueel getinte opmerkingen van hem!
pi_159969036
-kappen!-

[ Bericht 96% gewijzigd door Copycat op 16-02-2016 18:11:56 ]
pi_159969073
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:35 schreef EggsTC het volgende:
Wtf ? Je vraagt je af of je het juiste hebt gedaan? Ik had m op zn bek geslagen.
In Sittard ^$@ ik bedoel in Nederland? waar justitie de slachtoffer/dader dynamiek omdraait?
hahahahah gekkie. :D
pi_159969159
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 18:02 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Haha staat in topic gewoon! Het is van hem naar vriendin! dus screenshots idd van seksueel getinte opmerkingen van hem!
Die zou ik ook ff afleveren bij de rijschool.
Lambo of Rekt
pi_159969281
Wat was het plan van je vriendin dan? Aangerand worden zorgt weer voor extra bagage waardoor het weer lastiger wordt om assertiever te worden.

Zou er eigenlijk wel op staan dat ze hier actief mee aan de slag gaat op de een of andere manier.
pi_159969326
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 18:16 schreef Chai het volgende:
Wat was het plan van je vriendin dan? Aangerand worden zorgt weer voor extra bagage waardoor het weer lastiger wordt om assertiever te worden.

Zou er eigenlijk wel op staan dat ze hier actief mee aan de slag gaat op de een of andere manier.
Dat is de angst die ik heb, want aan zijn berichten gaat hij steeds verder.
pi_159969582
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 14:51 schreef Gregor1994 het volgende:
Hallo fokkers,

Daar ben ik weer. Ik heb een verhaal omtrent de rijinstructeur van mijn vriendin. Via screenshots heb ik van haar vernomen dat haar rijinstructeur opmerkingen naar haar toemaakt in de auto zoals lekkerding, zijn hand op haar hand legt tijdens het schakelen, haar continu schoonheid en mooie vrouw noemt. Daarnaast geeft hij aan haar aantrekkelijk te vinden en het warm van haar te krijgen, alsmede dat hij vindt dat zij half naakt de auto in moet komen bij de volgende afspraak omdat het spannend is.

Mijn vriendin is verre van assertief, en zij durft hierop niet in te gaan. Gister heb ik de screenshots gezien, en ik mocht van haar geen contact opnemen met de rijschool, maar dit heb ik vandaag toch gedaan. Wellicht anoniem, maar alsnog. De rijschool zou het intern met de rijinstructeur bespreken en kijken naar een andere instructeur voor mijn vriendin. Zij wilde overigens ook een andere, echter zijn alle rijlessen zo gepland om haar school heen.

Heb ik het juiste gedaan? En zo ja, wat kan ik nog meer hieraan doen? Ik vertrouw rijinstructeurs totaal niet, heb zelf ervaring met die van mij en hoe hij over vrouwen omgaat..en bij vriendin precies hetzelfde.
Vriendin van ts heeft een geschiedenis van aandacht zoeken?
pi_159969645
Dit is altijd lastig, maar ze kan natuurlijk een afspraak maken op kantoor en aangeven dat ze dit niet wil en dan naar een andere rijschool wil, dit is namelijk gewoon erg fout van die man, die moet zijn grenzen kennen en kent hij die niet is hij niet geschikt voor dit vak.
Daarbij een klacht is altijd goed, wees niet bang, hij is fout en hij weet dat heel goed.

Gelukkig is niet elke instructeur zo, ik had een hele aarige jongeman waar ik enorm mee heb gelachen en daarna mijn motorrijbewijs ook bij hem behaald heb.
pi_159970119
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 18:18 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Dat is de angst die ik heb, want aan zijn berichten gaat hij steeds verder.
Stap op die kerel af en zeg dat je een relatie met haar hebt en dat hij met zijn handen van haar af moet blijven, klaar.
pi_159970412
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 18:49 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Stap op die kerel af en zeg dat je een relatie met haar hebt en dat hij met zijn handen van haar af moet blijven, klaar.
Stap 1 is dat zij dat doet.
Duidelijk maken dat ze dit niet wil.
Zolang zij niet aangeeft dat het nogal ongewenst is, komt deze situatie nog wel vaker voor.
Make my day!
pi_159970491
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:03 schreef agter het volgende:

[..]

Stap 1 is dat zij dat doet.
Duidelijk maken dat ze dit niet wil.
Zolang zij niet aangeeft dat het nogal ongewenst is, komt deze situatie nog wel vaker voor.
Nou ja dat zou mijn stap 1 zijn, stap twee door haar persoonlijke integriteit te bewaken en gewoon nee te zeggen en duidelijk te zijn mag ze zelf maken en als ze niet assertief genoeg zou zijn zou 't geen type voor mij zijn
pi_159970600
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 14:55 schreef Gregor1994 het volgende:
juist deze instructeur begeleidt de meer onzekere personen
Nasty... 13.gif Dus gewoon met voorbedachte rade expres onzekere mensen begeleiden zodat je lekker je gang kunt gaan?

Ik denk dat bij mij de stoppen aardig door zouden slaan als ze dat bij mijn vriendin zouden doen. Zodra ik bewijsmateriaal had zou ik even verhaal gaan halen bij die vent, en niet op vriendelijke wijze.
pi_159970679
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:11 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

Nasty... [ afbeelding ] Dus gewoon met voorbedachte rade expres onzekere mensen begeleiden zodat je lekker je gang kunt gaan?

Ik denk dat bij mij de stoppen aardig door zouden slaan als ze dat bij mijn vriendin zouden doen. Zodra ik bewijsmateriaal had zou ik even verhaal gaan halen bij die vent, en niet op vriendelijke wijze.
Meestal hebben dit soort mannetjes een keurig Libelle gezinnetje thuis die van niets weten, dat zou zo veranderen in mijn geval ;)
pi_159971235
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:20 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Hij gaf wel aan dat hij zich niet kan inhouden en mijn vriendin gewoon aantrekkelijk vindt. Zij kan niet assertiever worden, ook i.v.m. verleden van haar. Houd ik liever prive. Maar haar houding heeft inderdaad al problemen opgeleverd in haar leven. Dat is iets wat ik er niet uit zal krijgen. Rijinstructeur weet wel dat het ongewenst is, weet ik zeker, maar hij heeft schijt en denkt van 'ach ja, wat geeft het'.
assertiviteitscursus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')