abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160114437
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:41 schreef Gregor1994 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal het hierbij laten en haar gewoon na een week vragen hoe het gaat met de lessen. Dus ik laat het gewoon, ikzelf ga ervan uit dat ze er niet achter komt en dat het wellicht zo is dat hij door andere vrouwen is aangeklaagd en derhalve ook niet met vriendin rijdt.

Overigens vind ik 1 reactie bizar, namelijk dat er wordt gesuggereerd dat ik kamp met een jaloeziëcomplex :'). Dus omdat ik voor haar opkom is het direct jaloezië, heel vreemd soms de gedachtegang hier.
Wtf je laat het hierbij :{ dus ik neem aan dat jou vriendin nu een andere rijinstructeur heeft? Zo niet dan heel snel naar die rijschool toegaan en ze daar even heel vriendelijk verzoeken dat je per direct een andere rijinstructeur wilt.
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_160125695
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 11:28 schreef Gregor1994 het volgende:
Ik heb nog niks gezegd, zal het van de week erover hebben, hoe het nu gaat en verder. En oh ja, zijn teksten overdrijf ik absoluut niet, ik zeg precies wat hij gezegd heeft. Als je dat nep vindt, en dus niet geloofd, dan mag dat..
Heb je het nu wel of niet op de rijschool besproken? :?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_160125800
Als je vriendin het echt boeit kan ze altijd direct stoppen, geld terugvragen van openstaande lessen of aangifte doen van seksuele intimidatie.

Als je vriendin het niet zo boeit en ze blijkbaar zelf niet veel moeite doet om van rijschool te verwisselen lijkt ze het wel leuk te vinden.

Laat je niet gekmaken door haar spelletjes. Wel zeggen dat ze seksueel intimideert wordt maar jij mag er dan niks tegen doen! Ja zo werkt dat dus niet. Gewoon duidelijk en direct zijn. Want zo'n gevoel van machteloosheid is gewoon een heel smerig spelletje wat ze speelt. Er even vanuit gaand dat ze weet wat ze doet en ze niet compleet achterlijk is.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 15:13:28 #154
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_160147684
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:21 schreef Baas_bas het volgende:
Als je vriendin het niet zo boeit en ze blijkbaar zelf niet veel moeite doet om van rijschool te verwisselen lijkt ze het wel leuk te vinden.

Wel zeggen dat ze seksueel intimideert wordt
Precies. Iedereen zit af te geven op die rij instructeur maar volgens mij denkt hij gewoon dat hij aan het flirten is. En dat is heel normaal tussen man en vrouw, hoor (behalve dat dit een situatie is van docent-leerling).

Zolang zij niet zegt dat ze hier niet van gediend is, denkt hij dat alles hartstikke leuk is. Misschien is die vent hartstikke verliefd op haar, zou mij niks verbazen.

Dit kan uitlopen op een situatie waarin zij zegt dat ze verkracht is, terwijl ze niet 1 moment tegen hem heeft gezegd dat ze niet wil.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_160231889
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:13 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Precies. Iedereen zit af te geven op die rij instructeur maar volgens mij denkt hij gewoon dat hij aan het flirten is. En dat is heel normaal tussen man en vrouw, hoor (behalve dat dit een situatie is van docent-leerling).

Zolang zij niet zegt dat ze hier niet van gediend is, denkt hij dat alles hartstikke leuk is. Misschien is die vent hartstikke verliefd op haar, zou mij niks verbazen.

Dit kan uitlopen op een situatie waarin zij zegt dat ze verkracht is, terwijl ze niet 1 moment tegen hem heeft gezegd dat ze niet wil.
Natuurlijk, alle vrouwen zijn hoeren dus het is haar schuld!
WTF is dit voor onzin? :')

Eis gewoon een andere instructeur. Als vrouw durf je niet meteen weerwoord te geven en heb je daar geen zin in vanwege de kosten/vooruitzicht op examen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 14:48:18 #156
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_160231986
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:44 schreef Godshand het volgende:
Natuurlijk, alle vrouwen zijn hoeren
Dat zei ik niet :N

Echter je leest wel eens van vrouwen die in een situatie kwamen waarbij er seks plaatsvond. Het was geen verkrachting, maar toch tegen haar zin. Niet 1 x heeft ze dat echter hardop gezegd.

En dat is waar ik in dit geval bang voor ben.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_160240564
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Natuurlijk, alle vrouwen zijn hoeren dus het is haar schuld!
WTF is dit voor onzin? :')

Eis gewoon een andere instructeur. Als vrouw durf je niet meteen weerwoord te geven en heb je daar geen zin in vanwege de kosten/vooruitzicht op examen.
Naja ik doelde meer dat de vriendin van TS zegt dat ze het niet leuk vindt maar hij mag er niks aan doen!

Dat is gewoon smerig. Of ze het nou bewust of onbewust doen. Dat geeft je een naar machteloos gevoel
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160279937
je vriendin klinkt als een slappe kut. tijd voor haar om een beetje een ruggengraat te groeien.

edit: zo te lezen ben je zelf ook een slapjanus. jullie passen bij elkaar! succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')