Wtf je laat het hierbijquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:41 schreef Gregor1994 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal het hierbij laten en haar gewoon na een week vragen hoe het gaat met de lessen. Dus ik laat het gewoon, ikzelf ga ervan uit dat ze er niet achter komt en dat het wellicht zo is dat hij door andere vrouwen is aangeklaagd en derhalve ook niet met vriendin rijdt.
Overigens vind ik 1 reactie bizar, namelijk dat er wordt gesuggereerd dat ik kamp met een jaloeziëcomplex. Dus omdat ik voor haar opkom is het direct jaloezië, heel vreemd soms de gedachtegang hier.
Heb je het nu wel of niet op de rijschool besproken?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:28 schreef Gregor1994 het volgende:
Ik heb nog niks gezegd, zal het van de week erover hebben, hoe het nu gaat en verder. En oh ja, zijn teksten overdrijf ik absoluut niet, ik zeg precies wat hij gezegd heeft. Als je dat nep vindt, en dus niet geloofd, dan mag dat..
Precies. Iedereen zit af te geven op die rij instructeur maar volgens mij denkt hij gewoon dat hij aan het flirten is. En dat is heel normaal tussen man en vrouw, hoor (behalve dat dit een situatie is van docent-leerling).quote:Op maandag 22 februari 2016 19:21 schreef Baas_bas het volgende:
Als je vriendin het niet zo boeit en ze blijkbaar zelf niet veel moeite doet om van rijschool te verwisselen lijkt ze het wel leuk te vinden.
Wel zeggen dat ze seksueel intimideert wordt
Natuurlijk, alle vrouwen zijn hoeren dus het is haar schuld!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:13 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Precies. Iedereen zit af te geven op die rij instructeur maar volgens mij denkt hij gewoon dat hij aan het flirten is. En dat is heel normaal tussen man en vrouw, hoor (behalve dat dit een situatie is van docent-leerling).
Zolang zij niet zegt dat ze hier niet van gediend is, denkt hij dat alles hartstikke leuk is. Misschien is die vent hartstikke verliefd op haar, zou mij niks verbazen.
Dit kan uitlopen op een situatie waarin zij zegt dat ze verkracht is, terwijl ze niet 1 moment tegen hem heeft gezegd dat ze niet wil.
Dat zei ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:44 schreef Godshand het volgende:
Natuurlijk, alle vrouwen zijn hoeren
Naja ik doelde meer dat de vriendin van TS zegt dat ze het niet leuk vindt maar hij mag er niks aan doen!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk, alle vrouwen zijn hoeren dus het is haar schuld!
WTF is dit voor onzin?
Eis gewoon een andere instructeur. Als vrouw durf je niet meteen weerwoord te geven en heb je daar geen zin in vanwege de kosten/vooruitzicht op examen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |