SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja vond het zo tegenvallen na seizoen 1quote:
Nee hij heeft ook in zijn gezicht trekjes van hem.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe Simon lijkt wel enigszins op ja, Barney alleen vanwege zn pak.
Ah niet goed gelezen, dacht dat je bedoelde dat je het uberhaupt niet hebt gekeken. Wat vond je van seizoen 1? Ik hoor wel vaker dat mensen het na seizoen een of twee niet meer tof vonden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vond het zo tegenvallen na seizoen 1
ik heb het helemaal niet gekekenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ah niet goed gelezen, dacht dat je bedoelde dat je het uberhaupt niet hebt gekeken. Wat vond je van seizoen 1? Ik hoor wel vaker dat mensen het na seizoen een of twee niet meer tof vonden.
Wist niet dat je boos werd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hij heeft ook in zijn gezicht trekjes van hem.
ik moet even diep graven, is zolang geleden en zoveel daarna nog gezienquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ah niet goed gelezen, dacht dat je bedoelde dat je het uberhaupt niet hebt gekeken. Wat vond je van seizoen 1? Ik hoor wel vaker dat mensen het na seizoen een of twee niet meer tof vonden.
Waarom niet? Vond het srs echt een toffe serie, zeker de eerste twee seizoenen. Was een van de series die het golden era of television inluidde afaik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het helemaal niet gekeken
geen idee, nooit aan begonnen gewoon. waarschijnlijk had ik in die tijd iets beters te doen ofzo..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom niet? Vond het srs echt een toffe serie, zeker de eerste twee seizoenen. Was een van de series die het golden era of television inluidde afaik.
Eerste seizoen wel het kijken waard?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:49 schreef PeZu het volgende:
the walking dead was al niet veel meer, maar de laatste episode heeft de hele show gebutt raped zonder glijmiddel maar met zand en sambal
Ze had een paar keer pakjes aan waarin haar tieten heel raar waren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Eerste seizoen wel het kijken waard?
Kijk momenteel echt een toffe serie met Dana Scott uit Suits genaamd Rectify.
Chai wat vind je van Dana?
ja eerste 2 seizoenen waren wel goed, maar daarna vind ik de serie erg wisselvallig worden, maar het is wel serie met een leuk budget en vermakelijk kijkvoerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
moest googlen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Is het raar als ik zeg dat dat me niet is opgevallen omdat ik alleen naar dr gezicht keek?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze had een paar keer pakjes aan waarin haar tieten heel raar waren.
Srs? Zo'n vrouw kan toch helemaal geen mannennaam hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moest googlen.
wist niet dat scotty eigenlijk dana scott heette
Waar ben je? Srs echt toffe serie, jammer van het lage aantal eps.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:54 schreef PeZu het volgende:
rectify ga ik zo eens wat klaar van zetten
Dat is ook irritant.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:56 schreef Ashqelon het volgende:
Alhoewel, Sadah Chalke heette in Scrubs ook Elliot.
gast, die is al beroemd sinds z'n jeugdquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waar is die nog meer bekend van?
s01e01 denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waar ben je? Srs echt toffe serie, jammer van het lage aantal eps.
jenny was toch alleen in het eerste seizoen? cute wel..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Is het raar als ik zeg dat dat me niet is opgevallen omdat ik alleen naar dr gezicht keek?
Kan btw ook komen omdat niemand in Suits op Jenny na echt goede tieten heeft maar wel kont met als toppunt Rachel.
Joan uit Mad Men heeft wel echt mooie tieten.
Bedoel dat ze Elliot heet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind Elliot juist tof vind Jordan irrtant.
die vond ik vroeger wel leukquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:56 schreef Ashqelon het volgende:
Alhoewel, Sadah Chalke heette in Scrubs ook Elliot.
Seizoen twee vgm ook. Vind Donna meestal echt niets snao niet wat velen zo bijzonder aan dr vinden. Behalve in die flashbacks eps.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jenny was toch alleen in het eerste seizoen? cute wel..
maar Donna dan?
[ afbeelding ]
Dat hoofd past niet echt bij de rest van het lichaam of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gast, die is al beroemd sinds z'n jeugdwas een kindersterretje, dit dat alles
[ afbeelding ]
Dat hoort gewoon bij de ectoleefquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat hoofd past niet echt bij de rest van het lichaam of ben ik nou gek?
hoe weet je dat ze vluchtelingen waren dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:00 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb net kortaf gedaan tegen 2 vluchtelingen die de weg vroegen en nu voel ik me schuldig
Maar ze waren wel een beetje eng
jd is net zoals een barney, ted en ook ross en monica, te jd en hinderlijk daardoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh hehe true. Vind Turk ook een irritante naam though. JD en Turk scenes zijn wel baas.
Ze vroegen naar het adres waar de voedselbank zit en spraken bijna geen Engels.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe weet je dat ze vluchtelingen waren dan?
daar hoef je geen vluchteling voor te zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ze vroegen naar het adres waar de voedselbank zit en spraken bijna geen Engels.
Plus ze zagen eruit als Ethiopiers/Somaliers
dat rosse helpt ook wel meequote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Seizoen twee vgm ook. Vind Donna meestal echt niets snao niet wat velen zo bijzonder aan dr vinden. Behalve in die flashbacks eps.
Hij is gek geworden maar zijn muziek is niet slechtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee maar zulk poster zorgt er eerder voor dat ik niet ga kijken
Donna is de meest aantrekkelijke dame van de serie.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jenny was toch alleen in het eerste seizoen? cute wel..
maar Donna dan?
[ afbeelding ]
dus dit laatste keer dat ik me liet verleiden tot een poging wat recents van de heer west te beluisteren kreeg wat ik al dacht, bagger, dus dat risico neem ik niet meerquote:
zn ego is wel echt gigantisch jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus dit laatste keer dat ik me liet verleiden tot een poging wat recents van de heer west te beluisteren kreeg wat ik al dacht, bagger, dus dat risico neem ik niet meer
hij denkt dan ook nog de beste te zijn ook_!
Take that backquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
jd is net zoals een barney, ted en ook ross en monica, te jd en hinderlijk daardoor
hey ik heb je gemistquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
Is madeliefff er ook? wil haar even groeten.
raar meidjequote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Take that back.
Nee srs though, vond Ross echt een van de tofste personages uit een sitcom ever en kan zijn type personage sowieso vaak wel waarderen in sitcoms.
echt heel friends was wmb beter geweest zonder die goofy, echt wat een compleet irritante doofus en dan die kut zielige blik van hemquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Take that back.
Nee srs though, vond Ross echt een van de tofste personages uit een sitcom ever en kan zijn type personage sowieso vaak wel waarderen in sitcoms.
hij heeft liever iemand met een zielquote:
een ziel is overratedquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij heeft liever iemand met een ziel
Hoe zou je ze rangschukken van tof naar niet tof?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt heel friends was wmb beter geweest zonder die goofy, echt wat een compleet irritante doofus en dan die kut zielige blik van hem
Hehe gelolt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij heeft liever iemand met een ziel
het is een beetje een obsessie voor je?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoe zou je ze rangschukken van tof naar niet tof?
Monica
Rachel
Ross
Joey / Chandler
Phoebe
Alhoewel ik het wel echt moeilijk vind en er wellicht morgen een heel ander rijtje staat.
phoebequote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoe zou je ze rangschukken van tof naar niet tof?
Monica
Rachel
Ross
Joey / Chandler
Phoebe
Alhoewel ik het wel echt moeilijk vind en er wellicht morgen een heel ander rijtje staat.
Kanye West kan best tof zijn maar vreemde persoonlijkheid en ik haat zn hoequote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het nieuwe "meesterwerk" van kanye
Friends of series in het algemeen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is een beetje een obsessie voor je?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Kanye West kan best tof zijn maar vreemde persoonlijkheid en ik haat zn hoe.
friendsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Friends of series in het algemeen?
liefquote:
Vind hem meer droopy dan goofyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt heel friends was wmb beter geweest zonder die goofy, echt wat een compleet irritante doofus en dan die kut zielige blik van hem
hoe dan ook een droeftoeterquote:
nee, vrij accuraat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Geen beter woord om dr te beschrijven toch?
doen lil kleine en ronnie flex ookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Haat die hoe ook, jongeren beetje aanzetten tot drugsgebruik.
steek je middelvinger op tegen politie en justitie togquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doen lil kleine en ronnie flex ook
boeiend, heb ik geen last van als het achtergrondgeluid is bij m'n scriptiequote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
jaja, echte niggaz with attitudequote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
steek je middelvinger op tegen politie en justitie tog
Dat is duidelijk, ja.quote:
quote:
plus je laten overtuigen door een ander om drugs te gebruikenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nederstalige muziek waardeer ik veelal dan ook niet bepaald.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doen lil kleine en ronnie flex ook
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
plus je laten overtuigen door een ander om drugs te gebruikenwat een slappe lul ben je dan
gewoon doen omdat je depressief bent en je zorgen wilt vergeten
schijnbaar..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ash is dus echt een meisje of wat?
Jongeren worden soms beinvloed door celebs zonder dat ze het weten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
plus je laten overtuigen door een ander om drugs te gebruikenwat een slappe lul ben je dan
gewoon doen omdat je depressief bent en je zorgen wilt vergeten
Daarom geen RTL Boulevard kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Jongeren worden soms beinvloed door celebs zonder dat ze het weten.
kan soms best aardig zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nederstalige muziek waardeer ik veelal dan ook niet bepaald.
oh ja sorry, beïnvloed door MMGquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrouw/meisje
of het een chick is weten we niet
Nee nu gaan we allemaal DM'en natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
Ene keer wel andere keer niet waarschijnlijk. En who cares? meot je nu je gedrag aanpassen omdat het een wijf is?
Nee, gewoon ter beeldvormingquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
Ene keer wel andere keer niet waarschijnlijk. En who cares? meot je nu je gedrag aanpassen omdat het een wijf is?
What did I do now?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ash is dus echt een meisje of wat?
tuuk ivm white knighten en smovenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
smoven?quote:
ja die werd altijd kwaad als ik meisje of vrouw gebruikte ipv chick, dus dat heb ik me blijkbaar onbewust heel erg aangetrokkenquote:
Nee een jongen die pumpkin spiced latte drinkt, Justin Bieber luistert en uitgebreide kennis van make up heeftquote:
gewoon niet caren tochquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja die werd altijd kwaad als ik meisje of vrouw gebruikte ipv chick, dus dat heb ik me blijkbaar onbewust heel erg aangetrokken
Jep. Echt een jongen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nee een jongen die pumpkin spiced latte drinkt, Justin Bieber luistert en uitgebreide kennis van make up heeft.
ohw, arme jongenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja die werd altijd kwaad als ik meisje of vrouw gebruikte ipv chick, dus dat heb ik me blijkbaar onbewust heel erg aangetrokken
smoof/smooth moves maken die dat eigenlijk helemaal niet zijn eerder desperaat, fok is smovecity met een hoop smovende smooversquote:
Kan toch? Doet hoink ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nee een jongen die pumpkin spiced latte drinkt, Justin Bieber luistert en uitgebreide kennis van make up heeft.
ze bestaan gegarandeerd..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
is je falentijnskaart al aangekomen?quote:
Jeetje, psych een optie?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zal even checken of mn FALENtijnskaart is gekomenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze bestaan gegarandeerd..
[..]
is je falentijnskaart al aangekomen?
het zal even tijd nodig hebben, maar ja, het zal wel lukkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb berouw, kan je het me vergeven?
Komt door de berichtjes waar je mee wakker werd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Srsly zon schijnt en ik ben zo happy. Ben blijkbaar zwaar afhankelijk het van weer.
Dit is een nieuwe voor mij.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
smoof/smooth moves maken die dat eigenlijk helemaal niet zijn eerder desperaat, fok is smovecity met een hoop smovende smoovers
JA, BEDANKT DAT JE HET WOORDGRAPJE NOG EVEN UITLEGT HEquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal even checken of mn FALENtijnskaart is gekomen
Hueheuehquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
JA, BEDANKT DAT JE HET WOORDGRAPJE NOG EVEN UITLEGT HE
Dat ook jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt door de berichtjes waar je mee wakker werd.
Dan faalde de postbezorgingquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hueheueh
Volgens mij nog niet aangekomen btw
arme ontvangerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hueheueh
Volgens mij nog niet aangekomen btw
dat kan kloppen, ik bedenk hem netquote:
pff wat een kut serie vond ik datquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:49 schreef PeZu het volgende:
the walking dead was al niet veel meer, maar de laatste episode heeft de hele show gebutt raped zonder glijmiddel maar met zand en sambal
ik ben erquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
Is madeliefff er ook? wil haar even groeten.
HALLOOOO!!quote:
Ah logisch danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kan kloppen, ik bedenk hem netsmoof niet natuurlijk maar smoven wel
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
Ik hoorde net van een collega dat maggie in the walking dead lekker is?
HNNNGNGNGGGG!!quote:
unigenderquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:50 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik game of thrones gaan kijken of is dat niets voor meisjes
dat is alleen wat voor leuke meisjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:50 schreef Oberkullie het volgende:
Doen, top show.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:50 schreef Oberkullie het volgende:
Ja is goed gaan we daarna een paar scenes naspelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:50 schreef Oberkullie het volgende:
Niet altijd een rugzak vol condooms bij je hebben als je de deur uitgaatquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:53 schreef Oberkullie het volgende:
Mensen die in de trein een aparte stoel voor hun tas nodig hebben
Lol autist, je durf zeker niet te vragen of jij daar mag zittenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:53 schreef Oberkullie het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol autist, je durf zeker niet te vragen of jij daar mag zitten
Jwt, sta altijd paraat als je me nodig hebtquote:
Ik ga dan altijd expres daar zitten om ze te ziekenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:53 schreef Oberkullie het volgende:
geloof er niks vanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd expres daar zitten om ze te zieken
rond de zomer denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:56 schreef TARDIS. het volgende:
Weten jullie wanneer Michael Jackson weer eens met een nieuwe single komt?
woensdagquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:56 schreef TARDIS. het volgende:
Weten jullie wanneer Michael Jackson weer eens met een nieuwe single komt?
ik zou jouw ass nooit onderschattenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Onderschat mijn badass zijn niet![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Onderschat mijn badass zijn niet![]()
Wat doe je allemaalquote:
Busy womanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:03 schreef madeliefff het volgende:
een man zou komen tussen half elf en half twaalf om mijn auto te reinigen...belt hij om half twaalf dat zijn vorige afspraak is uitgelopen. echt heel op tijdik had al een andere afspraak gemaakt ondertussen bij een ander
Zal ik je schimmel opruimen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:03 schreef madeliefff het volgende:
een man zou komen tussen half elf en half twaalf om mijn auto te reinigen...belt hij om half twaalf dat zijn vorige afspraak is uitgelopen. echt heel op tijdik had al een andere afspraak gemaakt ondertussen bij een ander
Ik wil niet alle vrouwen over één kam scheren, maar jij in ieder geval nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Echt heel erg klotenZo zie je maar weer, vrouwen kunnen helemaal niet multitasken
Een afspraak maken met iemand om je auto te laten reinigen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:03 schreef madeliefff het volgende:
Ze kon trekken en likken tegelijk?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil niet alle vrouwen over één kam scheren, maar jij in ieder geval niet
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jwt, sta altijd paraat als je me nodig hebt
[..]
Ik ga dan altijd expres daar zitten om ze te zieken
volgens che kon ik je daar bij helpenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nja ik wil het gewoon snel weg hebeb ntoch
Speciale antischimmelbehandeling.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een afspraak maken met iemand om je auto te laten reinigen?![]()
Doe dat gewoon zelf joh.
naar che moet je sws niet luisterenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens che kon ik je daar bij helpen
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
naar che moet je sws niet luisteren
kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
naar che moet je sws niet luisteren
Bied hem een bj aan, dan komt hij wel enorm snel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nja ik wil het gewoon snel weg hebeb ntoch
Wel, met beetje canesten.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
weet ik niet meer, ik ben alles vergeten, dus stop met vragen
heeft ze zo'n skillz?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bied hem een bj aan, dan komt hij wel enorm snel.
jawel dat is een voorbeeld van multitasken, schatquote:
ik heb een betere gevonden, dus het was soort van een geluk bij een ongeluk. want die eerste zou mijn auto vochtig achter latenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bied hem een bj aan, dan komt hij wel enorm snel.
Maar je hebt dus no joke schimmel in je auto?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb een betere gevonden, dus het was soort van een geluk bij een ongeluk. want die eerste zou mijn auto vochtig achter latendie nieuwe maakt hem droog
o ik dacht te lezen dat hij zei dat ze niet kon multitaskenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jawel dat is een voorbeeld van multitasken, schat
quote:
.gewoon Allahu Akbar roepen en dan die tas weggooienquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:53 schreef Oberkullie het volgende:
Nee joh dompiequote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o ik dacht te lezen dat hij zei dat ze niet kon multitasken
ja let een beetje op dan. op de achterbank een beetje omdat mijn auto een tijd heeft stil gestaan en het nogal vochtig was aan de binnenkantquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar je hebt dus no joke schimmel in je auto?
Beter dit dan van die Vietnamezen die gewoon luidkeels boeren en je recht aan kijken als ze dat doenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
Man loopt de hele tijd binnenmonds te boeren.
Bah
Ja koekoek heb nog wel wat beters te doen dan de hele SC constant te monitoren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja let een beetje op dan. op de achterbank een beetje omdat mijn auto een tijd heeft stil gestaan en het nogal vochtig was aan de binnenkant
je zou een slechte mod zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja koekoek heb nog wel wat beters te doen dan de hele SC constant te monitoren.
okequote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:12 schreef madeliefff het volgende:
ben al 5 maanden neit naar de kapper geweest. recordjeik ga altijd elke twee maanden.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De vorige keer dat je ging scheerde je je kop kaal?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:12 schreef madeliefff het volgende:
ben al 5 maanden neit naar de kapper geweest. recordjeik ga altijd elke twee maanden.
Is je haar nu al tot je bips? zoja picsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:12 schreef madeliefff het volgende:
Als je niet bijna elke dag in de top 3 stond van hoogste posts had ik je nog wel geloofdquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nee k had t in de zomer tot schouders...ik wilde t weer es wat korter...en nu laat ik t weer lang groeienquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is je haar nu al tot je bips? zoja pics
Langer is mooierquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee k had t in de zomer tot schouders...ik wilde t weer es wat korter...en nu laat ik t weer lang groeien
hit me baby one more timequote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De vorige keer dat je ging scheerde je je kop kaal?
worthless without picsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik dacht dit wil jij wle weten?
smoothquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:13 schreef Opsonisatie het volgende:
"Hey opso, heb je tinder? Nee ? Dan hoef ik het ook niet"
![]()
![]()
Ja sinds vandaag heb ik weer wat beters te doen gvdquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je niet bijna elke dag in de top 3 stond van hoogste posts had ik je nog wel geloofd
haha niet gewoon gelijk iemands nmr vragenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:13 schreef Opsonisatie het volgende:
"Hey opso, heb je tinder? Nee ? Dan hoef ik het ook niet"
![]()
![]()
mag ik je nummer?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha niet gewoon gelijk iemands nmr vragen
Klokkijken is heul moeilijk h00wwrrquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
anderhalve minuut is geen toppakill hoor
Is ook verwarrend, al die programma's.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klokkijken is heul moeilijk h00wwrr
Heb geen nummer meerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha niet gewoon gelijk iemands nmr vragen
Nee mn nr is verlopen en heb nog geen abo afgeslotenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft je moeder je telefoon afgenomen?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee mn nr is verlopen en heb nog geen abo afgesloten
quote:
watquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn breeeeiiin weet niet zo goed wat hij met deze vraag aan moet.
Ik 120.24 milliequote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik sta op 1.92 biljoen per seconde nu
bij mij welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
anderhalve minuut is geen toppakill hoor
Als je whatsapp ooit hebt geactiveerd met een nummer op een telefoon kan je daarna gewoon via wifi blijven whatsappenquote:
oke okequote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je whatsapp ooit hebt geactiveerd met een nummer op een telefoon kan je daarna gewoon via wifi blijven whatsappen
Ik studeer, loop ma en di stage. Doe daarnaast oppassen en huisdochter wezen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeg Crip, wat doe jij eigenlijk? Studeer je nog?
Ik 65 uur.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Run started: 71 hours ago
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik 65 uur.
Laat jij hem de heletijd lopen?
Sexyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik studeer, loop ma en di stage. Doe daarnaast oppassen en huisdochter wezen.
kequote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja gewoon, human interest enzo.
nog nooit een aardbei hier gezienquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:58 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "KLB SC" van 16-02-2016
nr / aantal posts / gebruiker
01 221 deadprez
02 129 Ashqelon
03 119 datismijnmening
04 104 Der_Mann
05 084 Tjacka
06 066 Vanillekwark
07 065 Insomnia_
08 063 Fylax
09 051 gianni61
10 049 NoelGallagher
11 046 PeZu
12 041 Frozen-assassin
13 040 TARDIS.
14 034 Aardbei16
15 033 kanovinnie
die rode met die puisten..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nog nooit een aardbei hier gezien
oh jee, hoe ga dit gemis ooit opvullenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gadver, ik eet nooit meer aardbeien
vannacht waarschijnlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nog nooit een aardbei hier gezien
zul je vast ergens uit kunnen zetten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:02 schreef madeliefff het volgende:
damn als je gemeenschappelijke vienden hebt he op facebook krijg je gewoon vriendschapvoorstellen voor die persoon. dag privacydat vind ik wel minder van ze
ik? ik zie het niet als een gemis hoor, ik ben sws al meer fan van zoete fruit ipv zurequote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh jee, hoe ga dit gemis ooit opvullen
heh wat, je krijgt contact van andere op een sociaal netwerk?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:02 schreef madeliefff het volgende:
damn als je gemeenschappelijke vienden hebt he op facebook krijg je gewoon vriendschapvoorstellen voor die persoon. dag privacydat vind ik wel minder van ze
aardbeien zijn toch zoet?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik? ik zie het niet als een gemis hoor, ik ben sws al meer fan van zoete fruit ipv zure
ik wil toch zelf kiezen met wie ik contact wilquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
heh wat, je krijgt contact van andere op een sociaal netwerk?
mwa ik vind ze nog best zuur anders. doe mij maar mango of kersenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aardbeien zijn toch zoet?
ofja, eigenlijk meer smaakloos, maar toch..
dat doe je dan toch alsnogquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik wil toch zelf kiezen met wie ik contact wil
kersen kunnen ook best zuur zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mwa ik vind ze nog best zuur anders. doe mij maar mango of kersen
lekker hoor. ook lekker met creme fraiche nog over die bietjesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:05 schreef Crip het volgende:
salade met rode bietjes, wortel en geitenkaas. Ook nog een beetje aardappel salade die van gisteren over is
zo schattig dit aarbeien te zuur vinden en dan komen met kersenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mwa ik vind ze nog best zuur anders. doe mij maar mango of kersen
jawel maar toch zien sommigen dan je profielpic en achtergrondfoto...en ! dan moet je ze ineens afwijzen als je er niet op zit te wachten toch . zo heb ik iemand er al een paar keer uit gegooid omdat het zo een vage "gangster"van de buurt is. maar dan blijft hij me weer toe voegen. . inmiddels voeg ik hem niet meer toe...dadelijk steekt hij me nog neer als ik hem steeds ontvriend lolquote:
die vind ik nooit zuurquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo schattig dit aarbeien te zuur vinden en dan komen met kersen
je maakt wat mee hequote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jawel maar toch zien sommigen dan je profielpic en achtergrondfoto...en ! dan moet je ze ineens afwijzen als je er niet op zit te wachten toch . zo heb ik iemand er al een paar keer uit gegooid omdat het zo een vage "gangster"van de buurt is. maar dan blijft hij me weer toe voegen. . inmiddels voeg ik hem niet meer toe...dadelijk steekt hij me nog neer als ik hem steeds ontvriend lol
nou lekker johquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:05 schreef Crip het volgende:
salade met rode bietjes, wortel en geitenkaas. Ook nog een beetje aardappel salade die van gisteren over is
ooh jee paniek in het smurfendorpquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jawel maar toch zien sommigen dan je profielpic en achtergrondfoto...en ! dan moet je ze ineens afwijzen als je er niet op zit te wachten toch . zo heb ik iemand er al een paar keer uit gegooid omdat het zo een vage "gangster"van de buurt is. maar dan blijft hij me weer toe voegen. . inmiddels voeg ik hem niet meer toe...dadelijk steekt hij me nog neer als ik hem steeds ontvriend lol
welk abo je hebtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen 3 en 4 sterren op fok?
sommigen hoef ik echt niet in mijn lijst hoor. hij heedft zijn vriendin meerdere malen mishandeld met een schroevendraaierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |