SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja vond het zo tegenvallen na seizoen 1quote:
Nee hij heeft ook in zijn gezicht trekjes van hem.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe Simon lijkt wel enigszins op ja, Barney alleen vanwege zn pak.
Ah niet goed gelezen, dacht dat je bedoelde dat je het uberhaupt niet hebt gekeken. Wat vond je van seizoen 1? Ik hoor wel vaker dat mensen het na seizoen een of twee niet meer tof vonden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vond het zo tegenvallen na seizoen 1
ik heb het helemaal niet gekekenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ah niet goed gelezen, dacht dat je bedoelde dat je het uberhaupt niet hebt gekeken. Wat vond je van seizoen 1? Ik hoor wel vaker dat mensen het na seizoen een of twee niet meer tof vonden.
Wist niet dat je boos werd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hij heeft ook in zijn gezicht trekjes van hem.
ik moet even diep graven, is zolang geleden en zoveel daarna nog gezienquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ah niet goed gelezen, dacht dat je bedoelde dat je het uberhaupt niet hebt gekeken. Wat vond je van seizoen 1? Ik hoor wel vaker dat mensen het na seizoen een of twee niet meer tof vonden.
Waarom niet? Vond het srs echt een toffe serie, zeker de eerste twee seizoenen. Was een van de series die het golden era of television inluidde afaik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het helemaal niet gekeken
geen idee, nooit aan begonnen gewoon. waarschijnlijk had ik in die tijd iets beters te doen ofzo..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom niet? Vond het srs echt een toffe serie, zeker de eerste twee seizoenen. Was een van de series die het golden era of television inluidde afaik.
Eerste seizoen wel het kijken waard?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:49 schreef PeZu het volgende:
the walking dead was al niet veel meer, maar de laatste episode heeft de hele show gebutt raped zonder glijmiddel maar met zand en sambal
Ze had een paar keer pakjes aan waarin haar tieten heel raar waren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Eerste seizoen wel het kijken waard?
Kijk momenteel echt een toffe serie met Dana Scott uit Suits genaamd Rectify.
Chai wat vind je van Dana?
ja eerste 2 seizoenen waren wel goed, maar daarna vind ik de serie erg wisselvallig worden, maar het is wel serie met een leuk budget en vermakelijk kijkvoerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
moest googlen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Is het raar als ik zeg dat dat me niet is opgevallen omdat ik alleen naar dr gezicht keek?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze had een paar keer pakjes aan waarin haar tieten heel raar waren.
Srs? Zo'n vrouw kan toch helemaal geen mannennaam hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moest googlen.
wist niet dat scotty eigenlijk dana scott heette
Waar ben je? Srs echt toffe serie, jammer van het lage aantal eps.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:54 schreef PeZu het volgende:
rectify ga ik zo eens wat klaar van zetten
Dat is ook irritant.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:56 schreef Ashqelon het volgende:
Alhoewel, Sadah Chalke heette in Scrubs ook Elliot.
gast, die is al beroemd sinds z'n jeugdquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waar is die nog meer bekend van?
s01e01 denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waar ben je? Srs echt toffe serie, jammer van het lage aantal eps.
jenny was toch alleen in het eerste seizoen? cute wel..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Is het raar als ik zeg dat dat me niet is opgevallen omdat ik alleen naar dr gezicht keek?
Kan btw ook komen omdat niemand in Suits op Jenny na echt goede tieten heeft maar wel kont met als toppunt Rachel.
Joan uit Mad Men heeft wel echt mooie tieten.
Bedoel dat ze Elliot heet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind Elliot juist tof vind Jordan irrtant.
die vond ik vroeger wel leukquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:56 schreef Ashqelon het volgende:
Alhoewel, Sadah Chalke heette in Scrubs ook Elliot.
Seizoen twee vgm ook. Vind Donna meestal echt niets snao niet wat velen zo bijzonder aan dr vinden. Behalve in die flashbacks eps.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jenny was toch alleen in het eerste seizoen? cute wel..
maar Donna dan?
[ afbeelding ]
Dat hoofd past niet echt bij de rest van het lichaam of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gast, die is al beroemd sinds z'n jeugdwas een kindersterretje, dit dat alles
[ afbeelding ]
Dat hoort gewoon bij de ectoleefquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat hoofd past niet echt bij de rest van het lichaam of ben ik nou gek?
hoe weet je dat ze vluchtelingen waren dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:00 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb net kortaf gedaan tegen 2 vluchtelingen die de weg vroegen en nu voel ik me schuldig
Maar ze waren wel een beetje eng
jd is net zoals een barney, ted en ook ross en monica, te jd en hinderlijk daardoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh hehe true. Vind Turk ook een irritante naam though. JD en Turk scenes zijn wel baas.
Ze vroegen naar het adres waar de voedselbank zit en spraken bijna geen Engels.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe weet je dat ze vluchtelingen waren dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |