Bedoel dat ze Elliot heet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind Elliot juist tof vind Jordan irrtant.
die vond ik vroeger wel leukquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:56 schreef Ashqelon het volgende:
Alhoewel, Sadah Chalke heette in Scrubs ook Elliot.
Seizoen twee vgm ook. Vind Donna meestal echt niets snao niet wat velen zo bijzonder aan dr vinden. Behalve in die flashbacks eps.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jenny was toch alleen in het eerste seizoen? cute wel..
maar Donna dan?
[ afbeelding ]
Dat hoofd past niet echt bij de rest van het lichaam of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gast, die is al beroemd sinds z'n jeugdwas een kindersterretje, dit dat alles
[ afbeelding ]
Dat hoort gewoon bij de ectoleefquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat hoofd past niet echt bij de rest van het lichaam of ben ik nou gek?
hoe weet je dat ze vluchtelingen waren dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:00 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb net kortaf gedaan tegen 2 vluchtelingen die de weg vroegen en nu voel ik me schuldig
Maar ze waren wel een beetje eng
jd is net zoals een barney, ted en ook ross en monica, te jd en hinderlijk daardoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh hehe true. Vind Turk ook een irritante naam though. JD en Turk scenes zijn wel baas.
Ze vroegen naar het adres waar de voedselbank zit en spraken bijna geen Engels.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe weet je dat ze vluchtelingen waren dan?
daar hoef je geen vluchteling voor te zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ze vroegen naar het adres waar de voedselbank zit en spraken bijna geen Engels.
Plus ze zagen eruit als Ethiopiers/Somaliers
dat rosse helpt ook wel meequote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Seizoen twee vgm ook. Vind Donna meestal echt niets snao niet wat velen zo bijzonder aan dr vinden. Behalve in die flashbacks eps.
Hij is gek geworden maar zijn muziek is niet slechtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee maar zulk poster zorgt er eerder voor dat ik niet ga kijken
Donna is de meest aantrekkelijke dame van de serie.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jenny was toch alleen in het eerste seizoen? cute wel..
maar Donna dan?
[ afbeelding ]
dus dit laatste keer dat ik me liet verleiden tot een poging wat recents van de heer west te beluisteren kreeg wat ik al dacht, bagger, dus dat risico neem ik niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |