vannacht waarschijnlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nog nooit een aardbei hier gezien
zul je vast ergens uit kunnen zetten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:02 schreef madeliefff het volgende:
damn als je gemeenschappelijke vienden hebt he op facebook krijg je gewoon vriendschapvoorstellen voor die persoon. dag privacydat vind ik wel minder van ze
ik? ik zie het niet als een gemis hoor, ik ben sws al meer fan van zoete fruit ipv zurequote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh jee, hoe ga dit gemis ooit opvullen
heh wat, je krijgt contact van andere op een sociaal netwerk?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:02 schreef madeliefff het volgende:
damn als je gemeenschappelijke vienden hebt he op facebook krijg je gewoon vriendschapvoorstellen voor die persoon. dag privacydat vind ik wel minder van ze
aardbeien zijn toch zoet?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik? ik zie het niet als een gemis hoor, ik ben sws al meer fan van zoete fruit ipv zure
ik wil toch zelf kiezen met wie ik contact wilquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
heh wat, je krijgt contact van andere op een sociaal netwerk?
mwa ik vind ze nog best zuur anders. doe mij maar mango of kersenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aardbeien zijn toch zoet?
ofja, eigenlijk meer smaakloos, maar toch..
dat doe je dan toch alsnogquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik wil toch zelf kiezen met wie ik contact wil
kersen kunnen ook best zuur zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mwa ik vind ze nog best zuur anders. doe mij maar mango of kersen
lekker hoor. ook lekker met creme fraiche nog over die bietjesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:05 schreef Crip het volgende:
salade met rode bietjes, wortel en geitenkaas. Ook nog een beetje aardappel salade die van gisteren over is
zo schattig dit aarbeien te zuur vinden en dan komen met kersenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mwa ik vind ze nog best zuur anders. doe mij maar mango of kersen
jawel maar toch zien sommigen dan je profielpic en achtergrondfoto...en ! dan moet je ze ineens afwijzen als je er niet op zit te wachten toch . zo heb ik iemand er al een paar keer uit gegooid omdat het zo een vage "gangster"van de buurt is. maar dan blijft hij me weer toe voegen. . inmiddels voeg ik hem niet meer toe...dadelijk steekt hij me nog neer als ik hem steeds ontvriend lolquote:
die vind ik nooit zuurquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo schattig dit aarbeien te zuur vinden en dan komen met kersen
je maakt wat mee hequote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jawel maar toch zien sommigen dan je profielpic en achtergrondfoto...en ! dan moet je ze ineens afwijzen als je er niet op zit te wachten toch . zo heb ik iemand er al een paar keer uit gegooid omdat het zo een vage "gangster"van de buurt is. maar dan blijft hij me weer toe voegen. . inmiddels voeg ik hem niet meer toe...dadelijk steekt hij me nog neer als ik hem steeds ontvriend lol
nou lekker johquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:05 schreef Crip het volgende:
salade met rode bietjes, wortel en geitenkaas. Ook nog een beetje aardappel salade die van gisteren over is
ooh jee paniek in het smurfendorpquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jawel maar toch zien sommigen dan je profielpic en achtergrondfoto...en ! dan moet je ze ineens afwijzen als je er niet op zit te wachten toch . zo heb ik iemand er al een paar keer uit gegooid omdat het zo een vage "gangster"van de buurt is. maar dan blijft hij me weer toe voegen. . inmiddels voeg ik hem niet meer toe...dadelijk steekt hij me nog neer als ik hem steeds ontvriend lol
welk abo je hebtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen 3 en 4 sterren op fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |