quote:
.gewoon Allahu Akbar roepen en dan die tas weggooienquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:53 schreef Oberkullie het volgende:
Mensen die in de trein een aparte stoel voor hun tas nodig hebben
Nee joh dompiequote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o ik dacht te lezen dat hij zei dat ze niet kon multitasken
ja let een beetje op dan. op de achterbank een beetje omdat mijn auto een tijd heeft stil gestaan en het nogal vochtig was aan de binnenkantquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar je hebt dus no joke schimmel in je auto?
Beter dit dan van die Vietnamezen die gewoon luidkeels boeren en je recht aan kijken als ze dat doenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
Man loopt de hele tijd binnenmonds te boeren.
Bah
Ja koekoek heb nog wel wat beters te doen dan de hele SC constant te monitoren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja let een beetje op dan. op de achterbank een beetje omdat mijn auto een tijd heeft stil gestaan en het nogal vochtig was aan de binnenkant
je zou een slechte mod zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja koekoek heb nog wel wat beters te doen dan de hele SC constant te monitoren.
okequote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:12 schreef madeliefff het volgende:
ben al 5 maanden neit naar de kapper geweest. recordjeik ga altijd elke twee maanden.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De vorige keer dat je ging scheerde je je kop kaal?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:12 schreef madeliefff het volgende:
ben al 5 maanden neit naar de kapper geweest. recordjeik ga altijd elke twee maanden.
Is je haar nu al tot je bips? zoja picsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:12 schreef madeliefff het volgende:
Als je niet bijna elke dag in de top 3 stond van hoogste posts had ik je nog wel geloofdquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nee k had t in de zomer tot schouders...ik wilde t weer es wat korter...en nu laat ik t weer lang groeienquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is je haar nu al tot je bips? zoja pics
Langer is mooierquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee k had t in de zomer tot schouders...ik wilde t weer es wat korter...en nu laat ik t weer lang groeien
hit me baby one more timequote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De vorige keer dat je ging scheerde je je kop kaal?
worthless without picsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik dacht dit wil jij wle weten?
smoothquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:13 schreef Opsonisatie het volgende:
"Hey opso, heb je tinder? Nee ? Dan hoef ik het ook niet"
![]()
![]()
Ja sinds vandaag heb ik weer wat beters te doen gvdquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je niet bijna elke dag in de top 3 stond van hoogste posts had ik je nog wel geloofd
haha niet gewoon gelijk iemands nmr vragenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:13 schreef Opsonisatie het volgende:
"Hey opso, heb je tinder? Nee ? Dan hoef ik het ook niet"
![]()
![]()
mag ik je nummer?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha niet gewoon gelijk iemands nmr vragen
Klokkijken is heul moeilijk h00wwrrquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
anderhalve minuut is geen toppakill hoor
Is ook verwarrend, al die programma's.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klokkijken is heul moeilijk h00wwrr
Heb geen nummer meerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha niet gewoon gelijk iemands nmr vragen
Nee mn nr is verlopen en heb nog geen abo afgeslotenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft je moeder je telefoon afgenomen?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee mn nr is verlopen en heb nog geen abo afgesloten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |