Lol autist, je durf zeker niet te vragen of jij daar mag zittenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:53 schreef Oberkullie het volgende:
Mensen die in de trein een aparte stoel voor hun tas nodig hebben
Ditquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol autist, je durf zeker niet te vragen of jij daar mag zitten
Jwt, sta altijd paraat als je me nodig hebtquote:
Ik ga dan altijd expres daar zitten om ze te ziekenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:53 schreef Oberkullie het volgende:
Mensen die in de trein een aparte stoel voor hun tas nodig hebben
geloof er niks vanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd expres daar zitten om ze te zieken
rond de zomer denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:56 schreef TARDIS. het volgende:
Weten jullie wanneer Michael Jackson weer eens met een nieuwe single komt?
woensdagquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:56 schreef TARDIS. het volgende:
Weten jullie wanneer Michael Jackson weer eens met een nieuwe single komt?
ik zou jouw ass nooit onderschattenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Onderschat mijn badass zijn niet![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Onderschat mijn badass zijn niet![]()
Wat doe je allemaalquote:
Busy womanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:03 schreef madeliefff het volgende:
een man zou komen tussen half elf en half twaalf om mijn auto te reinigen...belt hij om half twaalf dat zijn vorige afspraak is uitgelopen. echt heel op tijdik had al een andere afspraak gemaakt ondertussen bij een ander
Zal ik je schimmel opruimen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:03 schreef madeliefff het volgende:
een man zou komen tussen half elf en half twaalf om mijn auto te reinigen...belt hij om half twaalf dat zijn vorige afspraak is uitgelopen. echt heel op tijdik had al een andere afspraak gemaakt ondertussen bij een ander
Ik wil niet alle vrouwen over één kam scheren, maar jij in ieder geval nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Echt heel erg klotenZo zie je maar weer, vrouwen kunnen helemaal niet multitasken
Een afspraak maken met iemand om je auto te laten reinigen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:03 schreef madeliefff het volgende:
Ze kon trekken en likken tegelijk?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil niet alle vrouwen over één kam scheren, maar jij in ieder geval niet
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jwt, sta altijd paraat als je me nodig hebt
[..]
Ik ga dan altijd expres daar zitten om ze te zieken
volgens che kon ik je daar bij helpenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nja ik wil het gewoon snel weg hebeb ntoch
Speciale antischimmelbehandeling.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een afspraak maken met iemand om je auto te laten reinigen?![]()
Doe dat gewoon zelf joh.
naar che moet je sws niet luisterenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens che kon ik je daar bij helpen
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
naar che moet je sws niet luisteren
kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
naar che moet je sws niet luisteren
Bied hem een bj aan, dan komt hij wel enorm snel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nja ik wil het gewoon snel weg hebeb ntoch
Wel, met beetje canesten.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
weet ik niet meer, ik ben alles vergeten, dus stop met vragen
heeft ze zo'n skillz?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bied hem een bj aan, dan komt hij wel enorm snel.
jawel dat is een voorbeeld van multitasken, schatquote:
ik heb een betere gevonden, dus het was soort van een geluk bij een ongeluk. want die eerste zou mijn auto vochtig achter latenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bied hem een bj aan, dan komt hij wel enorm snel.
Maar je hebt dus no joke schimmel in je auto?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb een betere gevonden, dus het was soort van een geluk bij een ongeluk. want die eerste zou mijn auto vochtig achter latendie nieuwe maakt hem droog
o ik dacht te lezen dat hij zei dat ze niet kon multitaskenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jawel dat is een voorbeeld van multitasken, schat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |