SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg je alleen maar omdat je er niet in staat
Vind ik vrij triest ja. Dat je na 2-3 minuten een nieuw topic maakt snap ik, maar echt binnen seconden een nieuw topic open is echt naaierijquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt he, kapen vind ik niet kunnen
jeetjequote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind ik vrij triest ja. Dat je na 2-3 minuten een nieuw topic maakt snap ik, maar echt binnen seconden een nieuw topic open is echt naaierij
vooral mensen die het binnen 6 seconden of minder doenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind ik vrij triest ja. Dat je na 2-3 minuten een nieuw topic maakt snap ik, maar echt binnen seconden een nieuw topic open is echt naaierij
thuis wel ja, buitenshuis beter oortjesquote:
Sterktequote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet nu altijd boven serie kijken. #foklifequote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
thuis wel ja, buitenshuis beter oortjes
gewoon buiten lopen met koptelefoon en pet/hoodie combo tochquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
thuis wel ja, buitenshuis beter oortjes
iemamd zegt jijxbent meisje van 14quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:58 schreef Ashqelon het volgende:
@Remqo, doe nu nog vwo en als alles hopelijk goed gaat volgend jaar studeren. Daarnaast manager van een donerzaak.
Dus je bent nu wat, 18? Maar je zat hier toch in 2008 ofzo al zei je?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:58 schreef Ashqelon het volgende:
@Remqo, doe nu nog vwo en als alles hopelijk goed gaat volgend jaar studeren. Daarnaast manager van een donerzaak.
zie je Fylax pak haarquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:58 schreef Ashqelon het volgende:
haha neequote:
4 keer blijven zittenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dus je bent nu wat, 18? Maar je zat hier toch in 2008 ofzo al zei je?
Nee man eerst paar jaar gewerkt en nu back2school.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben van 2010quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:59 schreef Ashqelon het volgende:
@Tjacka respect voor de oldschool garde newbie.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:58 schreef Ashqelon het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh aight, netjesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nee man eerst paar jaar gewerkt en nu back2school.
Staan geen tietfoto's anders kwam ik daar vakerquote:
wat moet ik daar?quote:
Ja dp zo kan het ook.quote:
ha, gayquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:00 schreef datismijnmening het volgende:
Morgen maar weer eens met mijn paardje naar het strand
homoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:00 schreef datismijnmening het volgende:
Hopen dat Niels het nog niet weggehaald heeftquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:00 schreef datismijnmening het volgende:
jij zuigt vast piemelsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:00 schreef datismijnmening het volgende:
ik ben gwn gedoemd om te mislukken, heb me er al bij neergelegdquote:
nee bedanktquote:
Je bent niet mislukt, anderen hebben gewoon te hoge verwachtingen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben gwn gedoemd om te mislukken, heb me er al bij neergelegd
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent niet mislukt, anderen hebben gewoon te hoge verwachtingen.
Nouja ik hou wel van meisjes van 14 hoe oud ben je danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wie zei dat? en maakt dat wat uit dan? warme mond is warme mond toch?
paardrijden is voor wijvenquote:
als je ervoor zorgde dat de knappe vrouwelijke users regelmatig geile foto's aan hun FoBo toevoegden zou ik meer willen reagerenquote:
ik kom wel een keertje een broodje döner halenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:58 schreef Ashqelon het volgende:
Oh dus over die tent liep VK gister te zeiken dat het lang duurde voor ze kwamen bezorgenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik kom wel een keertje een broodje döner halen
2004, in september jubileumquote:
ja maar jij bent gwn een ouwe lulquote:
21, again, wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nouja ik hou wel van meisjes van 14 hoe oud ben je dan
met jonge lookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar jij bent gwn een ouwe lul
is dit ook een sneer naar mijquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:03 schreef deadprez het volgende:
ik had wel een leuke jeugd en kwam pas op mn 20ste op FOK!
m'n vriendin heeft me ooit eens overgehaald om op zo'n beest te stappen, zelden zo'n doodsangsten gehadquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ekte mannen kunnen op een paard rijden
Ik hoop voor je dat de wereld ooit zonder fossiele brandstof en elektriciteit komt te zittenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:03 schreef Tjacka het volgende:
lekker met mijn paardje na het strand
wat een nichtenuitspraak zeg
een politiepaard is het enige paard met een lul op zijn rugquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ekte mannen kunnen op een paard rijden
Hehe bij de volgende FOK! meet gratis eten voor iedereen. Moeten jullie alleen wel naar pauperstad Roosendaal komenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik kom wel een keertje een broodje döner halen
jij post toch pas anderhalf jaar ofzo dan kan het nog welquote:
Je bent dus gewoon pussyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
m'n vriendin heeft me ooit eens overgehaald om op zo'n beest te stappen, zelden zo'n doodsangsten gehad
maar wel 2011 mijn ziel al verkochtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij post toch pas anderhalf jaar ofzo dan kan het nog wel
zozo, het is wel roosendaal represent in deze scquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe bij de volgende FOK! meet gratis eten voor iedereen. Moeten jullie alleen wel naar pauperstad Roosendaal komen.
jaquote:
ik woon in Roosendaalquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe bij de volgende FOK! meet gratis eten voor iedereen. Moeten jullie alleen wel naar pauperstad Roosendaal komen.
je mist weinigquote:
dan hang ik mijzelf over de balustrade van de arenaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de wereld ooit zonder fossiele brandstof en elektriciteit komt te zitten
DM staat open.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geïnteresseerd in een jongen van 16,5?
Waarom de fuck zou je daarvoor naar roosendaal gaan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
Roosendaal allen geweest om te shoppen
centimeter?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geïnteresseerd in een jongen van 16,5?
voor paarden kleren zekerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
Roosendaal alleen geweest om te shoppen
quote:
Wait wut wie nog meer dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
zozo, het is wel roosendaal represent in deze sc
Wat gaan ze doen? Je eraf gooien?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaik vertrouw die beesten gewoon niet
Heb je toevallig ook mexicano's in het assortiment? Dan ken ik wel iemand die dagelijks komt etenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Rosada outletquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom de fuck zou je daarvoor naar roosendaal gaan?
ja bijvoorbeeld. Vind het gewoon niet chill dat ze een eigen wil hebben en zo.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen? Je eraf gooien?![]()
oh dat ken ik niequote:
och meid, ben je dan niet hip genoeg?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Naar een outlet gaanAllemaal kleren van 5 jaar geleden
jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
och meid, ben je dan niet hip genoeg?
Wat noem je me een meid, moet je klappenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
och meid, ben je dan niet hip genoeg?
dat dusquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom de fuck zou je daarvoor naar roosendaal gaan?
Mwa gewoon opstaan en er weer op gaan zitten.quote:
Dit heb ik bij vrouwenquote:Vind het gewoon niet chill dat ze een eigen wil hebben en zo.
homoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa gewoon opstaan en er weer op gaan zitten.
[..]
Dit heb ik bij vrouwen
dus het is straks mogelijk dat als ik naar een dönertent ga een Gustavo type zie?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dat duszeker als je in damsco woont.
ja daar kwam k vroeger ook weleensquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:08 schreef Der_Mann het volgende:
biggelaar is wel chill
kun je ijs halen
oh en er zijn winkels
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa gewoon opstaan en er weer op gaan zitten.
[..]
Dit heb ik bij vrouwen
wow ik heb gewoon op dezelfde grond gelopen als deadprezquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar kwam k vroeger ook weleens
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
niet stoer doen, nog steeds geen dm?
Uiteraard alhoewel ik die dingen zelf niet bijzonder vind, doe mij maar pizza kipfilet of pizza doner ofzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook mexicano's in het assortiment? Dan ken ik wel iemand die dagelijks komt eten
WATquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Uiteraard alhoewel ik die dingen zelf niet bijzonder vind, doe mij maar pizza kipfilet of pizza doner ofzo.
ben in de war volgens mij, ik bedoel de roselaar denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow ik heb gewoon op dezelfde grond gelopen als deadprez
wat een tijd om te leven
Latexquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:13 schreef Tjacka het volgende:
datismijnmening heb je ook zo'n latex pakje
daar heb ik ook gelopenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben in de war volgens mij, ik bedoel de roselaar denk ik
was altijd het hoogtepunt van de uitjes naar mijn oma om daar even te gaan chillen met m'n neefjesquote:
Que?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wil je Fylax ook uit de kast trekken als je er een keer uit stap
ff bietje hangen als jongerenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
was altijd het hoogtepunt van de uitjes naar mijn oma om daar even te gaan chillen met m'n neefjes
dat je flikker bentquote:
trustequote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben slapen
Hopelijk jij niet Fylax
gr gr
good night and good fightquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben slapen
Hopelijk jij niet Fylax
gr gr
trustenquote:
waaromquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Welterusten. Ik haal vanavond door denk ik.
hopelijk wordt je morgen wakkerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben slapen
Hopelijk jij niet Fylax
gr gr
word jequote:
ja maar daar krijg je tenminste nog geld voorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe het iedere week door nachtdienst, kom haten dan
maar geen vanillekwark geldquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar daar krijg je tenminste nog geld voor
wat denk je, ze noemen me toch al hommel dan kan dit er ook wel bij?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Trek net een 2e fles wijn open
Hehe dacht er srs aan om een Los Pollos Hermanos shirt te kopen gewoon puur om te zien wie het doorheeft en wat de eventeule reacties zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus het is straks mogelijk dat als ik naar een dönertent ga een Gustavo type zie?
mix het met een lekker roseetjequote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ben je top of bottomquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
toch wel raar dat die boi dat gefixt krijgt terwijl hij regelmatig gaten in zijn koelkast boort en laptops sloopt door er een pen tussen te laten liggenquote:
ik zou gelijk vaste klant wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe dacht er srs aan om een Los Pollos Hermanos shirt te kopen gewoon puur om te zien wie het doorheeft en wat de eventeule reacties zijn.
Want wijn is voor homo's?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat denk je, ze noemen me toch al hommel dan kan dit er ook wel bij?
aldibier is te duur, pitt is iets goedkoperquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want wijn is voor homo's?![]()
Een beetje man kan gewoon zowel bier als wijn als scotch waarderen en houdt het niet bij aldibier uit blik
sometimes you choose the rich life and sometimes the rich life chooses youquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
toch wel raar dat die boi dat gefixt krijgt terwijl hij regelmatig gaten in zijn koelkast boort en laptops sloopt door er een pen tussen te laten liggen
beter mix je het met een flinke scheut heteroseksualiteitquote:
Moest lachenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter mix je het met een flinke scheut heteroseksualiteit
rtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter mix je het met een flinke scheut heteroseksualiteit
heb ik niej zeg ik tochquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Eerst zeggen wat je vaste donerzaak is straks ga je standaard naar een van de concurrenten.
ik ben eerlijk meestal haalt mijn mama het gewoonquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh zie deze reactie nu pas noem de zaken op waar je wel eens hebt gegeten.
Heb het denk ik wel eens eerder vermeld maar er waren plannen voor een echte LPH maar niets meer over gehoord sinds dat ene nieuwsbericht.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou gelijk vaste klant worden
kasthomo dusquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf man? Hoe typ ik met een stemmetje?![]()
Ben gewoon hetero met relatie van 6 jaar.
dat je zo in de verdediging schiet doet wel iets vermoeden andersquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf man? Hoe typ ik met een stemmetje?![]()
Ben gewoon hetero met relatie van 6 jaar.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ja nu heb ik dus trek in donner verdomme
Dp pleasequote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat je zo in de verdediging schiet doet wel iets vermoeden anders
quote:
tja ieder zn ding maar ik wil het het liefst zsm zien en kan nu toch niet slapen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1080p versie staat morgen gelijk op Netflix, wacht ik liever op dat
haha dimm is een autoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de parkeerplaatsen in Nederland zitten vol met types als jij
moest lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |