ja maar jij bent gwn een ouwe lulquote:
21, again, wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nouja ik hou wel van meisjes van 14 hoe oud ben je dan
met jonge lookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar jij bent gwn een ouwe lul
is dit ook een sneer naar mijquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:03 schreef deadprez het volgende:
ik had wel een leuke jeugd en kwam pas op mn 20ste op FOK!
m'n vriendin heeft me ooit eens overgehaald om op zo'n beest te stappen, zelden zo'n doodsangsten gehadquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ekte mannen kunnen op een paard rijden
Ik hoop voor je dat de wereld ooit zonder fossiele brandstof en elektriciteit komt te zittenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:03 schreef Tjacka het volgende:
lekker met mijn paardje na het strand
wat een nichtenuitspraak zeg
een politiepaard is het enige paard met een lul op zijn rugquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ekte mannen kunnen op een paard rijden
Hehe bij de volgende FOK! meet gratis eten voor iedereen. Moeten jullie alleen wel naar pauperstad Roosendaal komenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik kom wel een keertje een broodje döner halen
jij post toch pas anderhalf jaar ofzo dan kan het nog welquote:
Je bent dus gewoon pussyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
m'n vriendin heeft me ooit eens overgehaald om op zo'n beest te stappen, zelden zo'n doodsangsten gehad
maar wel 2011 mijn ziel al verkochtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij post toch pas anderhalf jaar ofzo dan kan het nog wel
zozo, het is wel roosendaal represent in deze scquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe bij de volgende FOK! meet gratis eten voor iedereen. Moeten jullie alleen wel naar pauperstad Roosendaal komen.
jaquote:
ik woon in Roosendaalquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe bij de volgende FOK! meet gratis eten voor iedereen. Moeten jullie alleen wel naar pauperstad Roosendaal komen.
je mist weinigquote:
dan hang ik mijzelf over de balustrade van de arenaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de wereld ooit zonder fossiele brandstof en elektriciteit komt te zitten
DM staat open.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geïnteresseerd in een jongen van 16,5?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |