ha, gayquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:00 schreef datismijnmening het volgende:
Morgen maar weer eens met mijn paardje naar het strand
homoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:00 schreef datismijnmening het volgende:
Hopen dat Niels het nog niet weggehaald heeftquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:00 schreef datismijnmening het volgende:
jij zuigt vast piemelsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:00 schreef datismijnmening het volgende:
ik ben gwn gedoemd om te mislukken, heb me er al bij neergelegdquote:
nee bedanktquote:
Je bent niet mislukt, anderen hebben gewoon te hoge verwachtingen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben gwn gedoemd om te mislukken, heb me er al bij neergelegd
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent niet mislukt, anderen hebben gewoon te hoge verwachtingen.
Nouja ik hou wel van meisjes van 14 hoe oud ben je danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wie zei dat? en maakt dat wat uit dan? warme mond is warme mond toch?
paardrijden is voor wijvenquote:
als je ervoor zorgde dat de knappe vrouwelijke users regelmatig geile foto's aan hun FoBo toevoegden zou ik meer willen reagerenquote:
ik kom wel een keertje een broodje döner halenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:58 schreef Ashqelon het volgende:
@Remqo, doe nu nog vwo en als alles hopelijk goed gaat volgend jaar studeren. Daarnaast manager van een donerzaak.
Oh dus over die tent liep VK gister te zeiken dat het lang duurde voor ze kwamen bezorgenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik kom wel een keertje een broodje döner halen
2004, in september jubileumquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |