SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg je alleen maar omdat je er niet in staat
Vind ik vrij triest ja. Dat je na 2-3 minuten een nieuw topic maakt snap ik, maar echt binnen seconden een nieuw topic open is echt naaierijquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt he, kapen vind ik niet kunnen
jeetjequote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind ik vrij triest ja. Dat je na 2-3 minuten een nieuw topic maakt snap ik, maar echt binnen seconden een nieuw topic open is echt naaierij
vooral mensen die het binnen 6 seconden of minder doenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind ik vrij triest ja. Dat je na 2-3 minuten een nieuw topic maakt snap ik, maar echt binnen seconden een nieuw topic open is echt naaierij
thuis wel ja, buitenshuis beter oortjesquote:
Sterktequote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet nu altijd boven serie kijken. #foklifequote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
thuis wel ja, buitenshuis beter oortjes
gewoon buiten lopen met koptelefoon en pet/hoodie combo tochquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
thuis wel ja, buitenshuis beter oortjes
iemamd zegt jijxbent meisje van 14quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:58 schreef Ashqelon het volgende:
@Remqo, doe nu nog vwo en als alles hopelijk goed gaat volgend jaar studeren. Daarnaast manager van een donerzaak.
Dus je bent nu wat, 18? Maar je zat hier toch in 2008 ofzo al zei je?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:58 schreef Ashqelon het volgende:
@Remqo, doe nu nog vwo en als alles hopelijk goed gaat volgend jaar studeren. Daarnaast manager van een donerzaak.
zie je Fylax pak haarquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:58 schreef Ashqelon het volgende:
haha neequote:
4 keer blijven zittenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dus je bent nu wat, 18? Maar je zat hier toch in 2008 ofzo al zei je?
Nee man eerst paar jaar gewerkt en nu back2school.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben van 2010quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:59 schreef Ashqelon het volgende:
@Tjacka respect voor de oldschool garde newbie.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:58 schreef Ashqelon het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh aight, netjesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nee man eerst paar jaar gewerkt en nu back2school.
Staan geen tietfoto's anders kwam ik daar vakerquote:
wat moet ik daar?quote:
Ja dp zo kan het ook.quote:
ha, gayquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:00 schreef datismijnmening het volgende:
Morgen maar weer eens met mijn paardje naar het strand
homoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:00 schreef datismijnmening het volgende:
Hopen dat Niels het nog niet weggehaald heeftquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:00 schreef datismijnmening het volgende:
jij zuigt vast piemelsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:00 schreef datismijnmening het volgende:
ik ben gwn gedoemd om te mislukken, heb me er al bij neergelegdquote:
nee bedanktquote:
Je bent niet mislukt, anderen hebben gewoon te hoge verwachtingen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben gwn gedoemd om te mislukken, heb me er al bij neergelegd
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent niet mislukt, anderen hebben gewoon te hoge verwachtingen.
Nouja ik hou wel van meisjes van 14 hoe oud ben je danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wie zei dat? en maakt dat wat uit dan? warme mond is warme mond toch?
paardrijden is voor wijvenquote:
als je ervoor zorgde dat de knappe vrouwelijke users regelmatig geile foto's aan hun FoBo toevoegden zou ik meer willen reagerenquote:
ik kom wel een keertje een broodje döner halenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:58 schreef Ashqelon het volgende:
Oh dus over die tent liep VK gister te zeiken dat het lang duurde voor ze kwamen bezorgenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik kom wel een keertje een broodje döner halen
2004, in september jubileumquote:
ja maar jij bent gwn een ouwe lulquote:
21, again, wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nouja ik hou wel van meisjes van 14 hoe oud ben je dan
met jonge lookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar jij bent gwn een ouwe lul
is dit ook een sneer naar mijquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:03 schreef deadprez het volgende:
ik had wel een leuke jeugd en kwam pas op mn 20ste op FOK!
m'n vriendin heeft me ooit eens overgehaald om op zo'n beest te stappen, zelden zo'n doodsangsten gehadquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ekte mannen kunnen op een paard rijden
Ik hoop voor je dat de wereld ooit zonder fossiele brandstof en elektriciteit komt te zittenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:03 schreef Tjacka het volgende:
lekker met mijn paardje na het strand
wat een nichtenuitspraak zeg
een politiepaard is het enige paard met een lul op zijn rugquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ekte mannen kunnen op een paard rijden
Hehe bij de volgende FOK! meet gratis eten voor iedereen. Moeten jullie alleen wel naar pauperstad Roosendaal komenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik kom wel een keertje een broodje döner halen
jij post toch pas anderhalf jaar ofzo dan kan het nog welquote:
Je bent dus gewoon pussyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
m'n vriendin heeft me ooit eens overgehaald om op zo'n beest te stappen, zelden zo'n doodsangsten gehad
maar wel 2011 mijn ziel al verkochtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij post toch pas anderhalf jaar ofzo dan kan het nog wel
zozo, het is wel roosendaal represent in deze scquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe bij de volgende FOK! meet gratis eten voor iedereen. Moeten jullie alleen wel naar pauperstad Roosendaal komen.
jaquote:
ik woon in Roosendaalquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe bij de volgende FOK! meet gratis eten voor iedereen. Moeten jullie alleen wel naar pauperstad Roosendaal komen.
je mist weinigquote:
dan hang ik mijzelf over de balustrade van de arenaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de wereld ooit zonder fossiele brandstof en elektriciteit komt te zitten
DM staat open.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geïnteresseerd in een jongen van 16,5?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |