SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg je alleen maar omdat je er niet in staat
Vind ik vrij triest ja. Dat je na 2-3 minuten een nieuw topic maakt snap ik, maar echt binnen seconden een nieuw topic open is echt naaierijquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt he, kapen vind ik niet kunnen
jeetjequote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind ik vrij triest ja. Dat je na 2-3 minuten een nieuw topic maakt snap ik, maar echt binnen seconden een nieuw topic open is echt naaierij
vooral mensen die het binnen 6 seconden of minder doenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind ik vrij triest ja. Dat je na 2-3 minuten een nieuw topic maakt snap ik, maar echt binnen seconden een nieuw topic open is echt naaierij
thuis wel ja, buitenshuis beter oortjesquote:
Sterktequote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet nu altijd boven serie kijken. #foklifequote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
thuis wel ja, buitenshuis beter oortjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |