Mwa gewoon opstaan en er weer op gaan zitten.quote:
Dit heb ik bij vrouwenquote:Vind het gewoon niet chill dat ze een eigen wil hebben en zo.
homoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa gewoon opstaan en er weer op gaan zitten.
[..]
Dit heb ik bij vrouwen
dus het is straks mogelijk dat als ik naar een dönertent ga een Gustavo type zie?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dat duszeker als je in damsco woont.
ja daar kwam k vroeger ook weleensquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:08 schreef Der_Mann het volgende:
biggelaar is wel chill
kun je ijs halen
oh en er zijn winkels
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa gewoon opstaan en er weer op gaan zitten.
[..]
Dit heb ik bij vrouwen
wow ik heb gewoon op dezelfde grond gelopen als deadprezquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar kwam k vroeger ook weleens
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
niet stoer doen, nog steeds geen dm?
Uiteraard alhoewel ik die dingen zelf niet bijzonder vind, doe mij maar pizza kipfilet of pizza doner ofzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook mexicano's in het assortiment? Dan ken ik wel iemand die dagelijks komt eten
WATquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Uiteraard alhoewel ik die dingen zelf niet bijzonder vind, doe mij maar pizza kipfilet of pizza doner ofzo.
ben in de war volgens mij, ik bedoel de roselaar denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow ik heb gewoon op dezelfde grond gelopen als deadprez
wat een tijd om te leven
Latexquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:13 schreef Tjacka het volgende:
datismijnmening heb je ook zo'n latex pakje
daar heb ik ook gelopenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben in de war volgens mij, ik bedoel de roselaar denk ik
was altijd het hoogtepunt van de uitjes naar mijn oma om daar even te gaan chillen met m'n neefjesquote:
Que?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wil je Fylax ook uit de kast trekken als je er een keer uit stap
ff bietje hangen als jongerenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
was altijd het hoogtepunt van de uitjes naar mijn oma om daar even te gaan chillen met m'n neefjes
dat je flikker bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |