trustequote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben slapen
Hopelijk jij niet Fylax
gr gr
good night and good fightquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben slapen
Hopelijk jij niet Fylax
gr gr
trustenquote:
waaromquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Welterusten. Ik haal vanavond door denk ik.
hopelijk wordt je morgen wakkerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben slapen
Hopelijk jij niet Fylax
gr gr
word jequote:
ja maar daar krijg je tenminste nog geld voorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe het iedere week door nachtdienst, kom haten dan
maar geen vanillekwark geldquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar daar krijg je tenminste nog geld voor
wat denk je, ze noemen me toch al hommel dan kan dit er ook wel bij?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Trek net een 2e fles wijn open
Hehe dacht er srs aan om een Los Pollos Hermanos shirt te kopen gewoon puur om te zien wie het doorheeft en wat de eventeule reacties zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus het is straks mogelijk dat als ik naar een dönertent ga een Gustavo type zie?
mix het met een lekker roseetjequote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ben je top of bottomquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
toch wel raar dat die boi dat gefixt krijgt terwijl hij regelmatig gaten in zijn koelkast boort en laptops sloopt door er een pen tussen te laten liggenquote:
ik zou gelijk vaste klant wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe dacht er srs aan om een Los Pollos Hermanos shirt te kopen gewoon puur om te zien wie het doorheeft en wat de eventeule reacties zijn.
Want wijn is voor homo's?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat denk je, ze noemen me toch al hommel dan kan dit er ook wel bij?
aldibier is te duur, pitt is iets goedkoperquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want wijn is voor homo's?![]()
Een beetje man kan gewoon zowel bier als wijn als scotch waarderen en houdt het niet bij aldibier uit blik
sometimes you choose the rich life and sometimes the rich life chooses youquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
toch wel raar dat die boi dat gefixt krijgt terwijl hij regelmatig gaten in zijn koelkast boort en laptops sloopt door er een pen tussen te laten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |